O Λεκλέρ άνοιξε το τριήμερο στο Μεξικό με τον πρώτο χρόνο στο FP1

Ο Σαρλ Λεκλέρ σημείωσε με τη Ferrari SF-25 τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μεξικού, ένα δέκατο εμπρός από τον Κίμι Αντονέλι της Mercedes και 4 δέκατα από τον Όσκαρ Πιάστρι – ενώ ο Άρβιντ Λίντμπλαντ ήταν (με τον 6ο χρόνο) ο ταχύτερος από τους συνολικά 9 rookies που συμμετείχαν.
Οι εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές στο Autodromo Hermanos Rodríguez πραγματοποιήθηκαν χωρίς αρκετά μεγάλα ονόματα, όπως οι Λάντο Νόρις, Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον, καθώς οι ομάδες αξιοποίησαν την ευκαιρία για να δώσουν χρόνο συμμετοχής σε νέους οδηγούς – όπως επιβάλλει ο κανονισμός της FIA για το FP1 σε τουλάχιστον 2 GP της σεζόν.
Ο Μονεγάσκος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:18.380, καθώς η σκόνη των δημόσιων δρόμων της Πόλης του Μεξικού, αναμενόμενα, μείωνε αρκετά την πρόσφυση. Παρόλα αυτά όλοι έμειναν μακριά από τους τοίχους του σιρκουί, αν και οι Φράνκο Κολαπίντο, Ισάκ Χάτζαρ και Πιάστρι είχαν από μία μικρή έξοδο εκτός πίστας χωρίς συνέπειες.
Για τα πρώτα 25 λεπτά οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα, με την οποία ταχύτερος ήταν Αντρέα Κίμι Αντονέλι να είναι ο ταχύτερος με χρόνο 1:20.035.
Ο Ισάκ Χάτζαρ της Racing Bulls ήταν ο πιο γρήγορος από τους οδηγούς με μέση γόμα, με χρόνο 1:20.005. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι χρόνοι έπεσαν πολύ όταν οι οδηγοί τοποθέτησαν τη μαλακή γόμα – αν και παρέμειναν πάνω από δύο δευτερόλεπτα πιο αργοί σε σχέση με την περσινή pole του Κάρλος Σάινθ (1:15.946) με τη Ferrari.
Ο Αντονέλι κατέλαβε τελικά τη δεύτερη θέση με 1:18.487, ενώ ο Νίκο Χούλκενμπεργκ της Sauber συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα, σχεδόν τέσσερα δέκατα πίσω από τον Λεκλέρ.
Ο Όσκαρ Πιάστρι, πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, έμεινε 4ος και 4 δέκατα μακριά από τη Ferrari, ενώ ο Γκαμπριέλ Μπορτολέτο έκανε δύο τις Sauber στην πρώτη πεντάδα.
Ο Άρβιντ Λίντμπλαντ, αντικαταστάτης του Φερστάπεν στη Red Bull και κατά πολλούς το μεγαλύτερο ανερχόμενο αστέρι της Ακαδημίας της Red Bull (καθώς και φαβορί για θέση στη Racing Bulls το 2026) εντυπωσίασε πετυχαίνοντας στο τέλος τον ταχύτερο χρόνο ανάμεσα στους rookies με 1:18.997.
Οι υπόλοιποι πρωτοεμφανιζόμενοι βρέθηκαν χαμηλότερα στην κατάταξη, όμως πρέπει να σημειωθεί ότι οι Αγιούμου Ιουάσα (Racing Bulls), Λουκ Μπράουνινγκ (Williams) και Τζακ Κρόφορντ (Aston Martin) δεν χρησιμοποίησαν μαλακά ελαστικά -όπως επίσης και οι Χάτζαρ και Άλεξ Άλμπον- ενώ ο νικητής του ΛεΜάν με τη Ferrari, Αντόνιο Φουόκο, δεν φάνηκε να κυνηγά τις επιδόσεις με την SF-25 του Χάμιλτον.