O Φερστάπεν στην κορυφή του FP3 της Σιγκαπούρης -Στα χιλιοστά πίσω του οι McLaren και Mercedes

Ο Μαξ Φερστάπεν επιβεβαίωσε την αποδοτικότητα της Red Bull RB21 ακόμα και στο σιρκουί υψηλής άντωσης της Σιγκαπούρης, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην 3η και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών – που διακόπηκε προσωρινά με κόκκινη σημαία μετά από νέο ατύχημα του Λίαμ Λόσον.
Παρότι το FP3 διεξήχθη υπό το φως της ημέρας και δεν αντιπροσωπεύει πλήρως τις νυχτερινές συνθήκες που θα επικρατήσουν στις κατατακτήριες και τον αγώνα, οι ομάδες επικεντρώθηκαν σχεδόν αποκλειστικά σε προσομοιώσεις των δοκιμών κατάταξης που θα διεξαχθούν αργότερα σήμερα (4/10, 16:00), καθώς η θέση στην εκκίνηση έχει καθοριστική σημασία στο στενό σιρκουί της Μαρίνα Μπέι.
Ο Λάντο Νόρις της McLaren ήταν ο πρώτος που έθεσε ρυθμό στο ξεκίνημα, με χρόνο 1:31.021 στο μέσον της πρώτης δεκαπεντάλεπτης περιόδου χρησιμοποιώντας τη μεσαία γόμα. Ο Φερστάπεν με τη Red Bull και ο Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari ακολούθησαν, γράφοντας 1:31.358 και 1:31.448 αντίστοιχα με τα ίδια ελαστικά.
Ο νεαρός Αντρέα Κίμι Αντονέλι ήταν ο πρώτος που έπεσε κάτω από το 1:31, με 1:30.760 με τη μαλακή γόμα, πριν ο Σαρλ Λεκλέρ κατεβάσει τον χρόνο σε 1:30.651. Ο Νόρις απάντησε με 1:30.292, αλλά τελικά ο Φερστάπεν σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:30.148, εξασφαλίζοντας την κορυφή της κατάταξης.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Όσκαρ Πιάστρι έφτασε πολύ κοντά, στα μόλις 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Ολλανδό, σε ένα Σαββατοκύριακο όπου η McLaren μπορεί να εξασφαλίσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Ο Τζορτζ Ράσελ ολοκλήρωσε τρίτος, μόλις 0,049” πίσω από την κορυφή, αν και παραδέχθηκε ότι είχε ελλιπή εμπιστοσύνη στην είσοδο της Στροφής 16 – εκεί όπου είχε το περίεργο ατύχημά του χθες στο FP2.
Ο Αντονέλι και ο Νόρις σημείωσαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο (1:30.237) και βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, ακολουθούμενοι από τους Κάρλος Σάινθ, Ίσακ Χάτζαρ, Χάμιλτον και Νίκο Χούλκενμπεργκ. Επτά διαφορετικές ομάδες βρέθηκαν μέσα σε μισό δευτερόλεπτο στην πρώτη δεκάδα.
Δεκαπέντε λεπτά μετά την έναρξη της περιόδου, ο Λίαμ Λόσον προκάλεσε κόκκινη σημαία όταν έχασε τον έλεγχο της Racing Bulls βγαίνοντας από το κερμπ της Στροφής 7 και χτύπησε με δύναμη στον εξωτερικό τοίχο. Η ώρα του έχει μπροστά της έναν αγώνα με το χρόνο για να επισκευάσει το μονοθέσιο ενόψει των κατατακτήριων, καθώς οι ζημιές σε αεροτομή και ανάρτηση ήταν σημαντικές.
Μετά το πέρας της διαδικασίας, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι θα εξετάσουν πιθανή παράβαση κόκκινης σημαίας από τον Λιούις Χάμιλτον, κάτι που θα μπορούσε να έχει συνέπειες για τη θέση εκκίνησης του Βρετανού αν επιβεβαιωθεί ότι υπήρξε παράπτωμα εκ μέρους του.