Ο Φερστάπεν μιλά για το μέλλον του: “Δεν αρκεί μόνο ένα ταχύτερο μονοθέσιο”

Ο τετράκις πρωταθλητής της Formula 1 διέψευσε τη διάχυτη αίθηση στο πάντοκ ότι θα επιλέξει την ομάδα του για το 2027 με βάση την ταχύτητα των μονοθεσίων με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς της ερχόμενης σεζόν -και εξήγησε τους παράγοντες που θα συμβάλλουν στην απόφασή του.
Η εντυπωσιακή ανάκαμψη της Red Bull Racing το περασμένο Φθινόπωρο, που τον έφερε εντέλει μία ανάσα από τον πέμπτο του διαδοχικό τίτλο στο Άμπου Ντάμπι, αναμφίβολα αναζωπύρωσε την εμπιστοσύνη του Ολλανδού στη Red Bull Racing -η οποία κλονίστηκε στην πολιτική “τρικυμία” των τελευταίων δύο ετών που οδήγησε στην αποχώρηση του Άντριαν Νιούι, του Τζόναθαν Ουίτλι και στο τέλος και των Κρίστιαν Χόρνερ και Χέλμουτ Μάρκο.
Ο 28χρονος δήλωσε και πάλι την πίστη του στην οικογένεια της Red Bull, αλλά πολλοί εκτιμούν ότι αυτή μπορεί να τεθεί ξανά σε αμφιβολία το 2026 αν το νέο μονοθέσιο και η πρώτη μονάδα ισχύος της ιστορίας της Red Bull Racing αποδειχθούν μη ανταγωνιστικά για νίκες και τίτλους από το 2026.
Ωστόσο, ο ίδιος ο Φερστάπεν διαψεύδει ότι αυτό, το ταχύτερο μονοθέσιο, θα είναι το μοναδικό κριτήριο με το οποίο θα πάρει την απόφαση για το μέλλον του – λέγοντας ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες θα συντελέσουν σε αυτή.
Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής ρωτήθηκε σε συνέντευξή του στο BBC Sport για το πόσο σοβαρά θα εξέταζε ένα ενδεχόμενο μεταγραφής (καθώς υφίστανται όροι αποδέσμευσης στο συμβόλαιό του με τη Red Bull, το οποίο λήγει στο τέλος του 2028), εξηγώντας ότι πολλά διαφορετικά στοιχεία θα επηρέαζαν οποιαδήποτε απόφαση για το μέλλον του.
“Για μένα, δεν είναι μόνο η F1. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να ευθυγραμμιστούν για να κάνω μια αλλαγή. Μελλοντικοί ρόλοι, τέτοια πράγματα. Οπότε, αν ποτέ έκανα μια αλλαγή, φυσικά θα ήταν κάτι πολύ μεγάλο για μένα, γιατί αυτό εδώ μοιάζει ξεκάθαρα με μια δεύτερη οικογένεια και αυτό δεν είναι εύκολο να το αναπαράγεις, ας το πούμε έτσι.
Η αλλαγή, αν ποτέ την έκανα, δεν θα ήταν μόνο επειδή χρειάζομαι ένα πιο γρήγορο μονοθέσιο στη Formula 1 ή επειδή θέλω μια διαφορετική ατμόσφαιρα. Υπάρχουν πολλά πράγματα γύρω από την καριέρα μου στη F1 και πράγματα που κάνω εκτός F1, τα οποία πρέπει όλα να συνδυαστούν”, εξήγησε.
Θυμίζουμε ότι ο Μαξ επιθυμεί διακαώς να συμμετέχει και σε αγώνες GT στα κενά των υποχρεώσεών του στη F1. Η Red Bull που έδωσε αυτή την ελευθερία φέτος, και μάλιστα χρηματοδότησε και τη συμμετοχή του στον πρώτο του αγώνα με αυτοκίνητο GT3 στο Νίρμπουργκρινγκ τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Οι δηλώσεις του αυτές έρχονται λίγους μήνες μετά από τα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να συνομιλεί το περασμένο καλοκαίρι με τη Mercedes F1 και τον Τότο Βολφ – κάτι που επιβεβαιώθηκε, στην πορεία, και από τις δύο πλευρές.
Όταν ρωτήθηκε αν εξέταζε σοβαρά μια μεταγραφή του εκείνη την περίοδο, ο Φερστάπεν απάντησε: “Δεν θα πω ψέματα. Σίγουρα υπήρξαν συζητήσεις. Αλλά την ίδια στιγμή, όλα έγιναν σε πολύ φιλικό και ανοιχτό πλαίσιο. Τίποτα περισσότερο από αυτό”.
Ο Ολλανδός κατέληξε μιλώντας για την επιθυμία του να συνεχίσει να βελτιώνεται ως οδηγός, προσθέτοντας ότι το πετυχαίνει αυτό “ψάχνοντας πάντα τις λεπτομέρειες, προσπαθώντας να μαθαίνω για το αυτοκίνητο, να μαθαίνω για τον εαυτό μου και κάνοντας πολλά πράγματα και εκτός F1.
Οδηγώ, φυσικά, πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα εκτός F1, κάτι που δεν νομίζω ότι σε βλάπτει όταν αγωνίζεσαι στη Formula 1. Οπότε, ναι, προσπαθώ απλώς να γίνω ένας πιο ολοκληρωμένος οδηγός, πιο πολυδιάστατος”.