FORMULA 1

Η Ferrari ρύθμισε την SF-24 για την Κυριακή, ο Λεκλέρ βλέπει μια θέση στο βάθρο

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
16 LECLERC Charles (mco), Scuderia Ferrari SF-24, action during the Formula 1 Lenovo Chinese Grand Prix 2024, 5th round of the 2024 Formula One World Championship from April 19 to 21, 2024 on the Shanghai International Circuit, in Shanghai, China SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σαρλ Λεκλέρ διευκρίνισε ότι οι ρυθμίσεις που επέλεξε για το cavallino έγιναν με γνώμονα τη θυσία των σημερινών δοκιμών κατάταξης στη Σαγκάη για χάρη του ρυθμού αγώνα στο αυριανό GP της Κίνας - όμως δεν περίμενε πως θα έκαναν την SF-24 πιο αργή από την Aston Martin και τη McLaren. Τι είπε ο Κάρλος Σάινθ για το ατύχημά του.

Στη συνέχιση του φετινού της σερί στο βάθρο των GP της Formula 1 προσβλέπει η Ferrari για το αυριανό GP της Κίνας (21/04, 10:00), καθώς ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε ότι οι επιλογές ρύθμισης της SF-24 έγιναν με γνώμονα την απόδοσή της σε ρυθμό αγώνα.

Ωστόσο, παρότι ο Μονεγάσκος γνώριζε ότι οι ρυθμίσεις αυτές θα κόστιζαν λίγο χρόνο από το cavallino στον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης, δεν περίμενε ότι θα τον άφηναν πίσω από την Aston Martin του 3ου Φερνάντο Αλόνσο και τις McLaren των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι στην αυριανή εκκίνηση, γεγονός που προσθέτει μια σημαντικά δύσκολη παράμετρο και περιπλέκει τα πράγματα στην επιδίωξη του 25χρονου για το βάθρο.

Σήμερα το αποτέλεσμα δεν είχε να κάνει με την προετοιμασία των ελαστικών, διότι κάναμε ένα βήμα προόδου σε αυτό τον τομέα”, εξήγησε ο Λεκλέρ. “Είχε να κάνει με τα χαρακτηριστικά του πρώτου τμήματος της πίστας. Ξέραμε ότι θα έπρεπε να θυσιάσουμε λίγη απόδοση εκεί στις κατατακτήριες για να αποκτήσουμε καλύτερη απόδοση για τον αγώνα.

Έχουμε καλές ρυθμίσεις, είναι απλά κρίμα ότι βρεθήκαμε όλοι (σ.σ.: από τον 3ο Αλόνσο έως τον 7ο Σάινθ) μέσα σε ενάμισι δέκατο. Είναι απογοητευτικό, διότι δεν περίμενα αυτή την κατάσταση. Στο Q1 η αίσθηση ήταν αρκετά καλή, αλλά μετά στο Q3 άλλαξε ο άνεμος και χάσαμε λίγο την αίσθηση του αυτοκινήτου.

Πιστεύω πως, ως ομάδα, περιμέναμε σίγουρα περισσότερα. Μας έλειπε λίγη απόδοση, για κάποιο λόγο. Όμως, από τη δική μου πλευρά, ήξερα ότι οι ρυθμίσεις που διάλεξα δεν ήταν ιδανικές για σήμερα, αλλά δεν περίμενα να είμαι πίσω από την Aston και τη McLaren”, πρόσθεσε ο Λεκλέρ.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Ο Σαρλ Λεκλέρ στο γκαράζ της Ferrari στο πλαίσιο του GP Κίνας 2024 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Κι ενόψει του αυριανού αγώνα, συμπλήρωσε: “Η Κυριακή είναι που μετράει, όμως. Το έλεγα και πέρσι που ήμασταν χαρούμενοι τα Σάββατα και απογοητευμένοι τις Κυριακές. Στόχος για αύριο είναι να ανέβουμε στο βάθρο, αν και δεν θα είναι εύκολο, ειδικά αν έχουμε έναν αγώνα σαν τον σημερινό το πρωί που ήμασταν όλοι σε ένα τρενάκι με DRS.

Σε αυτή την περίπτωση οι προσπεράσεις γίνονται πολύ δύσκολες. Πιστεύω ότι αυτό είναι το μεγάλο ερωτηματικό, για τον αγώνα. Αν υπάρξει ένα τρενάκι με DRS θα πρέπει να είμαστε υπομονετικοί και να περιμένουμε τον μπροστινό μας να χάσει το DRS. Αν δεν συμβεί κάτι τέτοιο, πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε έναν καλό αγώνα”, κατέληξε ο Μονεγάσκος.

Ο Κάρλος Σάινθ, από την πλευρά του, βρέθηκε και αυτός στα εκατοστά του δευτερολέπτου στη μάχη των θέσεων 3-7 της εκκίνησης, παρότι στο Q2 έχασε τον έλεγχο της SF-24 και προσέκρουσε ελαφρά στη μπαριέρα της κεντρικής ευθείας. Ευτυχώς για εκείνον, δεν χρειάστηκε η αντικατάσταση κανενός εξαρτήματος πέραν της εμπρός πτέρυγας.

Είναι πολύ απλό, χτύπησα στο κερμπ της εσωτερικής [στην τελευταία στροφή], ανοίχτηκα στην αμμοπαγίδα και έκανα τετ-α-κε”, εξήγησε ο Ισπανός. “Δεν ήταν η ιδανική κατάσταση, αλλά νομίζω ότι ανακάμψαμε καλά. Ειλικρινά, το έκανα λίγο επίτηδες [να χτυπήσω τη μπαριέρα με αυτό τον τρόπο].

Όταν είδα πως θα κατέληγα στον τοίχο, άλλαξα τη γωνία για να χτυπηθούν λιγότερο η πίσω πτέρυγα και η πίσω ανάρτηση. Είναι δύσκολο, αλλά κατάφερα να το κάνω την τελευταία στιγμή και ευτυχώς αυτό που επέτρεψε να συνεχίσω”, πρόσθεσε.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Κάρλος Σάινθ, Scuderia Ferrari, GP Κίνας 2024 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Και συνέχισε: “Κάναμε έναν καλό γύρο στο Q2 για να ανακάμψουμε από αυτή τη στιγμή, και επίσης για να ανακτήσουμε λίγη αυτοπεποίθηση. Έπρεπε να αλλάξουμε την εμπρός πτέυργα, που συμπεριφερόταν λίγο διαφορετικά, οπότε και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου άλλαξε λίγο. Κάθε μπροστινή πτέρυγα έχει κάποιες διαφορές, και αυτό δεν βοήθησε. Αλλά ανακάμψαμε καλά.

Από τις ελεύθερες δοκιμές χθες είδαμε ότι δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι στον έναν γρήγορο γύρο. Υπήρχαν πολλές παρατεταμένες μέσες και γρήγορες στροφές στις οποίες πασχίζαμε. Δεν με εκπλήσσει, αλλά ελπίζω ότι στον αγώνα θα τα πάμε καλύτερα. Ελπίζω να έχουμε αυτά τα ένα-δύο δέκατα από τους άλλους που βλέπουμε συνήθως”.

Μιλώντας πιο διεξοδικά για τον αυριανό αγώνα, ο Ισπανός κατέληξε: “Από άποψη ρυθμού αγώνα δεν πρέπει να επικεντρωθούμε στη Red Bull αλλά στη McLaren και στην Aston. Δείχνουν να είναι ταχύτερες στις κατατακτήριες, αλλά στη μεγάλη διάρκεια του αγώνα πιστεύω ότι έχουμε τις ευκαιρίες μας.

Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε να προσπεράσουμε τρία αυτοκίνητα. Στη Σουζούκα, για παράδειγμα, για να περάσω τον Νόρις έπρεπε να παρατείνω το stint μου πολύ. Για να περάσουμε τρία αυτοκίνητα αύριο χρειαζόμαστε σπουδαίο ρυθμό αγώνα, διότι αλλιώς φθείρεις πολύ τα ελαστικά προσπαθώντας να περάσεις. Η αίσθησή μου είναι ότι μπορούμε να κάνουμε την επιστροφή, αλλά πρέπει ο ρυθμός αγώνα μας να είναι καλύτερος σε σχέση με σήμερα”.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΚΙΝΑΣ SCUDERIA FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ