X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FERRARI

Formula 1: Προστ και Σουμάχερ θα έφτιαχναν ένα ονειρικό δίδυμο στη Ferrari το 1996

FILE - In this Saturday August 10 1996 file photo, Germany's Michael Schumacher drives his Ferrari to set the best time and take pole position for the Hungarian Grand Prix in Budapest. Schumacher's arrival at Ferrari in 1996 marked a turning point for the team, though it would take another four years before he added to his previous two world titles and ended Ferrari's 21-year title drought. He is the most successful driver of all time having won the world title on seven occasions, five with Ferrari. Ferrari's symbol on the New York Stock Exchange says it all - RACE. (AP Photo/Dusan Vranic, File) @ 1996 DUSAN VRANCIC AP IMAGES

Ο Αλέν Προστ αποκάλυψε ότι είχε συνομιλίες -που εντέλει, φυσικά, ναυάγησαν- με τον τότε διευθυντή της Scuderia, Ζαν Τοντ, να οδηγεί δίπλα στον Μίκαελ Σουμάχερ στο γκαράζ της ιταλικής ομάδας. Και αποκάλυψε ποιος από τους δύο θα ήταν ο πρώτος οδηγός.

Μετά από την κατάκτηση του τέταρτου παγκόσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, το 1993, ο Αλέν Προστ αποχώρησε από το σπορ - αφήνοντας τη θέση του στη μοιραία Williams του 1994 στον Άιρτον Σένα.

Όμως τώρα, ο Γάλλος αποκάλυψε ότι δύο χρόνια αργότερα είχε συζητήσει με τον Ζαν Τοντ την ενδεχόμενη δεύτερη επιστροφή του-μετά και την αποχώρησή του από τη Ferrari στο τέλος του 1991- στη Formula 1 και στο Μαρανέλο.

Αν οι διαπραγματεύσεις είχαν τελεσφορήσει, ο Προστ θα έβρισκε στη Scuderia τον Μίκαελ Σουμάχερ, που ο Τοντ κατάφερε να προσελκύσει από τη Benetton -με την οποία ο Γερμανός είχε κατακτήσει τους τίτλους του 1995 και '96- και στον οποίο βασίστηκε η μελλοντική αυτοκρατορία της Ferrari των 11 πρωταθλημάτων της περιόδου 1999-2004.

Ο Προστ και η Scuderia είχαν έρθει σε ρήξη τη 1991 και το διαζύγιό τους στο τέλος εκείνης της χρονιάς ήταν πικρό, όμως πλέον το 1995 ο αγωνιστικός διευθυντής Τζέζαρε Φιόριο είχε αποχωρήσει από καιρό, και ο Ζαν Τοντ αναδιαμόρφωνε την ομάδα εν λευκώ.

Η Scuderia τελικά επέλεξε τον Έντι Ιρβάιν - αλλά αν είχε επιτευχθεί η συμφωνία Ferrari-Προστ για το 1996, το δίδυμο Σουμάχερ-Προστ θα ήταν ένα από τα πιο πιο φαντασμαγορικά της ιστορίας της F1. Ποιός, όμως, εκ των δύο θα είχε το «πάνω χέρι» στην ομάδα, για το στόχο της διεκδίκησης του πρωταθλήματος οδηγών; Τις απορίες τις λύνει ο ίδιος ο Προστ.

"Μίλησα με τον Ζαν [Τοντ] αρχικά, όταν ο Μίκαελ πήγε εκεί", είπε ο Γάλλος. "Συζήτησα με τον Ζαν και του είπα πως 'πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε εξ αρχής πως αν έρθω θα είμαι ο δεύτερος οδηγός. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω τη Ferrari και το Μίκαελ να κερδίσουν ένα πρωτάθλημα.

Διότι αυτή θα ήταν μια καθαρή εξήγηση, δεν ήθελα να έχω διαφωνίες με τον Τύπο ή τους δημοσιογράφους ή οτιδήποτε, ο Μίκαελ θα ήταν ο πρώτος οδηγός και εγώ ο δεύτερος. Ήμουν εκεί για να βοηθήσω, και αυτό θα ήταν ένα ενδεχόμενο, αλλά εντέλει δεν πραγματοποιήθηκε", πρόσθεσε ο Γάλλος.

Ο τετράκις πρωταθλητής της F1, που πέρσι αποχώρησε από το ρόλο του συμβούλου της Alpine F1, συνέχισε: "Αυτό ήταν ένα μέρος της πρόκλησης. Η ανθρώπινη πλευρά είναι πολύ πιο σημαντική από όσο νομίζετε, και είναι πολύ σημαντική και για μένα.

Αν βρίσκεσαι σε μία ομάδα, σκέφτεσαι 'εντάξει, είμαι εδώ, είμαι πάλι ένας υπάλληλος και βρίσκομαι εδώ για να βοηθήσω τον Ζαν Τοντ, τους ανθρώπους και προφανώςε και τον Μίκαελ, διότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συναγωνιστώ τον Μίκαελ έχοντας μείνει μακριά για ένα, δύο, τρία χρόνια. Αλλά μπορώ να βοηθήσω.

Θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση, ίσως μια τρελή πρόκληση, αλλά θα την άντεχα. Συζητούσαμε αυτό το ενδεχόμενο. Όχι για πολύ καιρό, αλλά το συζητούσαμε. Ίσως διαπιστώσαμε ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να το πετύχουμε, δεν θυμάμαι ποιον πήραν τελικά εκείνο τον καιρό, αλλά ίσως να ήταν καλύτερο αν δεν το είχαν κάνει", κατέληξε ο Αλέν Προστ.

TAGS FERRARI FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ