ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ

Formula 1: Ποινή δέκα θέσεων στην εκκίνηση της Τζέντα για τον Λεκλέρ

3 - GP BAHRAIN F1/2023 - SABATO 04/03/2023   credit: @Scuderia Ferrari Press Office
3 - GP BAHRAIN F1/2023 - SABATO 04/03/2023 credit: @Scuderia Ferrari Press Office SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Το πρόβλημα στην μονάδα ισχύος της Ferrari SF-23 στο Μπαχρέιν αναγκάζει τη Scuderia να αλλάξει για τρίτη φορά την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα του μονοθεσιου του Σαρλ Λεκλέρ - κάτι που επισείει ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του GP Σαουδικής Αραβίας την Κυριακή (19/3).

Η Ferrari έκανε την πρώτη από τις δύο αλλαγές της ηλεκτρονικής μονάδας πριν το εναρκτήριο φετινό GP της Formula 1, στο Μπαχρέιν πριν από δέκα ημέρες, όταν διέγνωσε στις ελεύθερες δοκιμές τη δυσλειτουργία της.

Όμως, και η δεύτερη μονάδα ήταν ελαττωματική, καθώς στον 41ο γύρο του αγώνα του Σακίρ απενεργοποίησε απροειδοποίητα τον κινητήρα και ανάγκασε τον Σαρλ Λεκλέρ να εγκαταλείψει. Έτσι, η Scuderia είναι αναγκασμένη να τοποθετήσει για το GP της Σαουδικής Αραβίας και τρίτη μονάδα, ξεπερνώντας το όριο των δύο που επιτρέπουν οι κανονισμοί για όλη τη σεζόν.

Η ποινή για την υπέρβαση του ορίου αυτού του εξαρτήματος είναι δέκα θέσεις στην εκκίνηση, σε σχέση με τη θέση που θα κατακτήσει ο οδηγός στις δοκιμές κατάταξης. Αυτό σημαίνει ότι ο Μονεγάσκος θα βρεθεί από την 11η θέση και πίσω στην εκκίνηση της Τζέντα.

"Πρόκειται για κάτι που δεν έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ στο παρελθόν", εξήγησε ο διευθυντής της Scudera, Φρεντ Βασέρ. "Υπήρξαν δύο προβλήματα. Ένα το πρωί της Κυριακής [στο Μπαχρέιν] όταν ενεργοποιήσαμε τον κινητήρα, και ένα στον αγώνα. Δυστυχώς και τα δύο σχετιζόταν με την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα.

Ελπίζω ότι πλέον το έχουμε υπό έλεγχο. Προχωρήσαμε σε μια εις βάθος ανάλυση για αυτό. Αλλά δυστυχώς θα πρέπει να δεχθούμε την ποινή στην Τζέντα, διότι έχουμε στη διάθεσή μας δύο τέτοιες μονάδες για τη σεζόν", συμπλήρωσε ο Γάλλος.

Θυμίζουμε ότι η βελτίωση της αξιοπιστίας της μονάδας ισχύος ήταν μία από τις ύψιστες προτεραιότητες του περασμένου χειμώνα, έπειτα από τις περσινές εγκαταλείψεις του Λεκλέρ στους αγώνες του Αζερμπαϊτζάν και της Βαρκελώνης.

Η ιταλική ομάδα δήλωνε βέβαιη τους τελευταίους μήνες ότι είχε επιλύσει αυτά τα προβλήματα, κι αυτό θα της επέτρεπε φέτος να αγωνίζεται με τη ρύθμιση της μέγιστης απόδοσης του υβριδικού της κινητήρα - όπως και έκανε στο Μπαχρέιν, κατά τις εκτιμήσεις των άλλων ομάδων. Όμως, το πρόβλημα της ηλεκτρονικής μονάδας δεν σχετίζεται με κανένα του 2022.

TAGS ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ FORMULA 1 FERRARI GP ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ