X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

Formula 1: Ο Πέρεζ κατηγορεί τα φρένα της RB19, αλλά ο Μάρκο της Red Bull διαφωνεί με τον Μεξικανό

Red Bull driver Sergio Perez of Mexico runs off the track during a practice session ahead of the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park in Melbourne, Saturday, April 1, 2023. (AP Photo/Scott Barbour) AP

Σε άλλη μια αστάθεια της φήμης της ως παγκόσμιας πρωταθλήτριας της F1, η Red Bull Racing ενεπλάκη σε μια δημόσια διχογνωμία με τον Σέρτζιο Πέρεζ μετά την έξοδο του Μεξικανού στο Q1 των δοκιμών κατάταξης της Μελβούρνης.

Ο Σέρτζιο Πέρεζ, νικητής του προηγούμενου αγώνα στη Σαουδική Αραβία, βγήκε στην αμμοπαγίδα της στροφής 3 στο Q1 των δοκιμών κατάταξης στον πρώτο του γρήγορο γύρο. Κόλλησε εκεί, και ως αποτέλεσμα εγκατέλειψε και θα εκκινήσει τελευταίος το αυριανό GP Αυστραλίας.

Αιτία της εξόδου του ήταν ένα μπλοκάρισμα στη ζώνη φρεναρίσματος, που αναμφίβολα δεν συνηθίζεται καθόλου από έναν οδηγό του επιπέδου του Μεξικανού.

Μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης στη Μελβούρνη, ο ίδιος εξήγησε ότι το μπλοκάρισμα προήλθε από ένα πρόβλημα στα φρένα, ενώ ο σύμβουλος της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο αντίθετα υποστήριξε πως "στην αρχή γλιστρούσε λίγο και δυστυχώς [ο Πέρεζ] γλίστρησε έξω από την πίστα".

Ο Πέρεζ αντιμετώπιζε όλο το διήμερο πρόβλημα με το σύστημα φρεναρίσματος της RB19, και συγκεκριμένα με το μηχανικό φρενάρισμα - που συνδέεται με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και είναι αρκετά περίπλοκο στη ρύθμισή του. Σε όλες τις ελεύθερες δοκιμές ο 33χρονος είχε αρκετές στιγμές μπλοκαρίσματος των φρένων, αν και όχι με τις ίδιες συνέπειες.

Τη στιγμή του ατυχήματος ο Μεξικανός είπε στο μηχανικό του ότι είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα, και μετά το τέλος των κατατακτήριων υποστήριξε πως "νομίζαμε ότι το είχαμε λύσει αυτό" πριν ξεκινήσει η μάχη της πολ ποζίσιον.

Πιο συγκεκριμένα, εξήγησε: "Είχαμε ένα τεχνικό θέμα από την τρίτη περίοδο δοκιμών και νομίζαμε ότι το είχαμε λύσει, αλλά προφανώς δεν το λύσαμε. Ήταν πολύ δύσκολο να κάνω το οτιδήποτε εκεί έξω, ήμουν πια ένας απλός επιβάτης από τη στιγμή που ακούμπησα το φρένο.

»Είναι κάτι που μεταφέρει την κατανομή της πέδησης αρκετά προς τα μπροστά από την πρώτη στιγμή που φρέναρα. Ελπίζω μόνο να το λύσουμε με την ομάδα μέχρι αύριο, και να είμαστε σε θέση να αγωνιστούμε και να περιορίσουμε τη ζημιά", πρόσθεσε.

Όμως, τα λεγόμενα του Χέλμουτ Μάρκο έρχονται να αντικρούσουν, εντελώς απροσδόκητα, τους ισχυρισμούς του Πέρεζ: «Είχαμε ένα πρόβλημα με το μηχανικό φρενάρισμα στις τρίτες δοκιμές», είπε ο Αυστριακός. "Κατά το φρενάρισμα δεν είχαμε τη σωστή ρύθμιση. Εξαιτίας αυτού ο Σέρτζιο είχε αστάθειες, φαινόμενα υποστροφής.

»Υπήρξε μια μικρή ώθηση από τον κινητήρα, αλλά [το πρόβλημα του Πέρεζ στις κατατακτήριες] δεν ήταν σαν των δοκιμών. Στην αρχή γλιστρούσε λίγο και δυστυχώς [ο Πέρεζ] γλίστρησε έξω από την πίστα", κατέληξε ο Μάρκο.

TAGS GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ FORMULA 1 ΣΕΡΤΖΙΟ ΠΕΡΕΖ RED BULL MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ