FORMULA 1

Formula 1: Ο Φερστάπεν κάνει περίπατο ακόμα και σε δυσμενείς συνθήκες για τη Red Bull RB19

MONTREAL, QUEBEC - JUNE 18: Race winner Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing celebrates on the podium during the F1 Grand Prix of Canada at Circuit Gilles Villeneuve on June 18, 2023 in Montreal, Quebec. (Photo by Clive Mason/Getty Images)
MONTREAL, QUEBEC - JUNE 18: Race winner Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing celebrates on the podium during the F1 Grand Prix of Canada at Circuit Gilles Villeneuve on June 18, 2023 in Montreal, Quebec. (Photo by Clive Mason/Getty Images) RED BULL CONTENT POOL

Η πολύ χαμηλή θερμοκρασία στο σημερινό GP Καναδά προέβαλλε ένα σημαντικό μειονέκτημα στη Red Bull σχετικά με τη διαχείριση ελαστικών, και για αυτό το λόγο ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε πως «στο τέλος η διαφορά με την οποία κερδίσαμε δεν ήταν τόσο μεγάλη».

Ο Μαξ Φερστάπεν πέτυχε την 6η φετινή του νίκη και ισοφάρισε τις 41 νίκες του Άιρτον Σένα στη Formula 1 στο σημερινό GP Καναδά, αλλά ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η δια περιπάτου νίκη του ήρθε σε συνθήκες που δεν ταίριαζαν στη Red Bull RB19.

Ως γνωστόν, ο καινοτομικός τρόπος με τον οποίο η RB19 περιορίζει τη βύθιση του μονοθεσίου στην επιτάχυνση και στα φρένα ώστε να διατηρεί σταθερό το ύψος του δαπέδου από το έδαφος, έχει ως αποτέλεσμα την εξαιρετικά ήπια χρήση των ελαστικών.

Κι ενώ αυτό είναι ένα πλεονέκτημα σε αγώνες με υψηλή θερμοκρασία, στις κρύες συνθήκες του Καναδά ήταν μειονέκτημα: ακόμα και στη διάρκεια του αγώνα, ο Φερστάπεν διαπίστωνε συχνά ότι τα ελαστικά του έπεφταν κάτω από το θερμικό παράθυρο λειτουργίας αρκετά συχνά. Παρόλα αυτά, κατέκτησε με άνεση τη νίκη, με διαφορά σχεδόν 10'' από τον Φερνάντο Αλόνσο.

"Όλα πήγαν καλά από μόνα τους, αλλά ήταν δύσκολα με τα ελαστικά σήμερα γιατί είχε πολύ κρύο", εξήγησε ο Ολλανδός μετά το τέλος του αγώνα του Μόντρεαλ. "Κάθε στιγμή τα ελαστικά βρισκόταν στο όριο να κρυώσουν. Για αυτό είχαμε αυτά τα σκαμπανεβάσματα στους χρόνους μας. Στον έναν γύρο ήταν εντάξει, και στον επόμενο πάλι ήταν κρύα.

Αυτό έκρυβε παγίδες για εμάς, ειδικά με τη σκληρή γόμα. Αυτός είναι ο λόγος που διαλέξαμε ξανά τη μέση γόμα [στο δεύτερο πιτ-στοπ] και δεν διάλεξα και πάλι [τη σκληρή]. Απλώς είχα καλύτερη αίσθηση με αυτά τα ελαστικά".

Ο πρωταθλητής συμπλήρωσε: "Φυσιολογικά, είμαστε πολύ καλοί στη διαχείριση των ελαστικών και πιστεύω ότι αυτό δούλεψε εναντίον μας σήμερα. Όταν έχει πολύ κρύο βασικά χρειάζεσαι ένα αυτοκίνητο που να είναι επιθετικό στη χρήση των ελαστικών. Αλλά στο τέλος κερδίσαμε με αρκετά δευτερόλεπτα διαφορά.

Ήταν αληθινά δύσκολο να κρατήσουμε την πρόσφυση και τη θερμοκρασία σε αυτά τα ελαστικά, η πρόσφυση χανόταν πολύ γρήγορα, κι ίσως για αυτό η διαφορά στο τέλος δεν ήταν τόσο μεγάλη.

Δεν με ενδιαφέρει η στατιστική. Θέλω μόνο να κερδίζω. Κι ελπίζω να συνεχίσω έτσι φέτος".

Μιλώντας για το επίτευγμα της ισοφάρισης των 41 νικών του Άιρτον Σένα, ο Φερστάπεν τόνισε: "Είμαι πολύ χαρούμενος. Παρά τα προβλήματα με τη θερμοκρασία των ελαστικών καταφέραμε να κερδίσουμε ξανά, την 100ή νίκη της ομάδας, και αυτό είναι εκπληκτικό. Είναι εκπληκτικό, δεν περίμενα ότι κι εγώ θα έφτανα ποτέ σε αυτούς τους αριθμούς. Θα συνεχίσουμε να το απολαμβάνουμε, να δουλεύουμε σκληρά, και ήταν μια σπουδαία ημέρα πάλι σήμερα".

TAGS FORMULA 1 F1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ