FORMULA 1

Formula 1, GP Σιγκαπούρης: O Λεκλέρ ταχύτερος στο 1-2 της Ferrari στις πρώτες δοκιμές

Ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Σάινθ στη Σιγκαπούρη
Ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Σάινθ στη Σιγκαπούρη 2023 AP PHOTO/VINCENT THIAN

Ο Σαρλ Λεκλέρ σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Σιγκαπούρης, με 78 χιλιοστά διαφορά από τον Κάρλος Σάινθ και 0,12'' από τον Μαξ Φερστάπεν. Τρεις φορές μεγαλόσωμες σαύρες διέσχισαν την πίστα και διέκοψαν την ομαλή ροή των δοκιμών.

Οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Σιγκαπούρης, 15ου φετινού γύρου της Formula 1, διεξήχθησαν στο λυκόφως και σε άσφαλτο με αρκετή σκόνη, που σημαίνει ότι οι συνθήκες δεν ήταν αντιπροσωπευτικές εκείνων που θα συναντήσουν οι οδηγοί στις νυχτερινές δοκιμές κατάταξης και στον αγώνα της Κυριακής.

Παρόλα αυτά, μετά το βάθρο στη Μόντσα η Ferrari έκανε άλλη μία ενθαρρυντική για εκείνη επίδοση, καθώς ήταν λίγο πάνω από ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερη στις δοκιμές αυτές από τη Red Bull RB19 και τον Μαξ Φερστάπεν - ο οποίος περιορίστηκε στον τρίτο χρόνο πίσω από τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ της Scuderia.

Σε πολύ μικρή απόσταση, κάτω του μισού εκατοστού του δευτερολέπτου, βρέθηκαν τόσο η McLaren όσο και η Mercedes με τους Λάντο Νόρις και Λιούις Χάμιλτον αντίστοιχα – καθώς όλοι σημείωσαν τους ταχύτερους γύρους τους με τη μαλακή γόμα, σε μια πρώτη προσομοίωση δοκιμών κατάταξης.

Formula 1, GP Σιγκαπούρης: O Λεκλέρ ταχύτερος στο 1-2 της Ferrari στις πρώτες δοκιμές

Το πρώτο ημίωρο οι οδηγοί συγκέντρωναν δεδομένη με τη σκληρή και τη μέση γόμα. Με αυτές εναλλάσσονταν στην κορυφή οι οδηγοί της Ferrari με τους Νόρις και Χάμιλτον, και περίπου στο ημίωρο ο Πιέρ Γκασλί της Alpine ήταν ο πρώτος που μπήκε στη Marina Bay με τη μαλακή γόμα.

Τον ακολούθησαν οι περισσότεροι από τους άλλους οδηγούς, αλλά τώρα ήρθαν οι πρώτες από τις τρεις περιόδους κίτρινης σημαίας από τις μεγαλόσωμες σαύρες που διέσχισαν την πίστα στις δοκιμές αυτές.

Οι Σάινθ και Τζορτζ Ράσελ (Mercedes) αρχικά αντάλλαξαν τους ταχύτερους γύρους με τα μαλακά ελαστικά, αλλά στη συνέχεια από την κορυφή πέρασε ο Νόρις -με άλλη μία εκτεταμένη αναβάθμιση της McLaren MCL60- και εντέλει εγκαταστάθηκε εκεί μέχρι τέλους ο Λεκλέρ σταματώντας το χρονόμετρο με τον ταχύτερο γύρο των δοκιμών στο 1:33.350.

Ο Φερστάπεν τον ακολούθησε στα 0,126'', αλλά ο Ολλανδός δεν ήταν ικανοποιημένος με τις ρυθμίσεις του: εξέφραζε παράπονα για υπερστροφικές τάσεις της RB19, και είπε ότι τα κατεβάσματα ταχυτήτων ήταν αρκετά βίαια. Ο Σάινθ δεν άφησε αυτή την ευκαιρία να χαθεί, και σύντομα κινήθηκε ταχύτερα από τον πρωταθλητή με διαφορά περίπου μισού εκατοστού.

Έκτοτε δεν άλλαξε τίποτα στη διαδικασία. Ο Ράσελ έκλεισε την εξάδα με ενάμισι δέκατο διαφορά από τον Χάμιλτον με την έτερη Mercedes W14, και οριακά εμπρός από τον Σέρτζιο Πέρεζ με τη δεύτερη Red Bull RB19. Αντίθετα, ο Αλόνσο ήταν ακόμα δυόμισι δέκατα μακριά από το Βρετανό και το Μεξικανό, με την Aston Martin AM23.

Αυτό το τριήμερο η Alpha Tauri εισήγαγε στην ΑΤ04 ένα ευρύτατο πακέτο αναβαθμίσεων -ή μάλλον ανασχεδιασμού του μονοθεσίου- και με αυτές ο Γιούκι Τσουνόντα πέτυχε τον ένατο χρόνο, εμπρός από την Alpine του Εστεμπάν Οκόν που έκλεισε την πρώτη δεκάδα.

Αντίθετα με τον Νόρις, ο Όσκαρ Πιάστρι με την έτερη McLaren MCL60 έμεινε μόλις με τον 19ο χρόνο, αλλά χωρίς τις μεγάλες αναβαθμίσεις του βρετανικού μονοθεσίου που είχε ο Βρετανός ομόλογός του.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ