Φερστάπεν: “Το πρωτάθλημα είναι ακόμα πολύ δύσκολο”

Κόβοντας μεμιάς -με τη νίκη του στο Αζερμπαϊτζάν- 25 βαθμούς από τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Όσκαρ Πιάστρι, ο Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι αναθερμάνθηκαν οι ελπίδες του για τον πέμπτο διαδοχικό του τίτλο της F1. Όμως, προόσθεσε, δεν είναι μόνο στο δικό του χέρι.
Μόλις τρεις εβδομάδες πριν, μετά τη δεύτερη θέση στο Ολλανδικό GP πίσω από έναν Πιάστρι που πέτυχε το grand chelem (νίκη, πολ ποζίσιον, ταχύτερος γύρος, πρωτοπορία σε κάθε γύρο του αγώνα), έμοιαζε αδύνατον για τον 27χρονο της Red Bull να διεκδικήσει το πρωτάθλημα καθώς η διαφορά του από τον Αυστραλό έγινε τριψήφια (104 βαθμοί, τότε).
Όμως, με δύο συνεχόμενες νίκες σε Μόντσα και Μπακού, στο οποίο Μπακού πέτυχε εκείνος το σπάνιο επίτευγμα του Grand Chelem, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής μείωσε τη διαφορά στους 69 βαθμούς εκμεταλλευόμενος και την εγκατάλειψη του Πιάστρι. Ο Νόρις παραμένει επίσης μπροστά του, με 44 βαθμούς περισσότερους.
Με 199 βαθμούς διαθέσιμους από τους επτά τελευταίους αγώνες (που περιλαμβάνουν και τρία Sprint), τα μαθηματικά δείχνουν πως ο Φερστάπεν διατηρεί ακόμη ελπίδες για έναν πέμπτο συνεχόμενο τίτλο, όσο δύσκολο κι αν είναι το εγχείρημα.
“Έχουμε επτά αγώνες μπροστά μας και η διαφορά είναι ακόμη 69 βαθμοί. Είναι πολλοί” δήλωσε στο Sky Sports F1. “Ουσιαστικά, όλα πρέπει να πάνε τέλεια από τη δική μου πλευρά, και να έχουν και λίγη κακή τύχη από την πλευρά της McLaren. Είναι ακόμη πολύ δύσκολο”.
Η βελτίωση της RB21 με το νέο δάπεδο που παρουσιάστηκε στη Μόντσα έδωσε καλύτερη αεροδυναμική ισορροπία και πρόσφυση, στοιχεία που έλειπαν νωρίτερα στη σεζόν. Παρόλα αυτά, η επόμενη δοκιμασία στο σιρκουί της Σιγκαπούρης, μια πίστα υψηλής κάθετης δύναμης όπου ο Φερστάπεν δεν έχει κερδίσει ποτέ, θα δείξει αν μπορεί να πιέσει πραγματικά τους δύο της McLaren.
“Είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων που πήγαν καλύτερα τις τελευταίες εβδομάδες” εξήγησε ο Ολλανδός. “Κατανοούμε λίγο περισσότερο το μονοθέσιο. Φυσικά, ήταν δύο πίστες χαμηλής κάθετης δύναμης, οπότε πρέπει να δούμε πώς θα πάμε σε μια πίστα υψηλής κάθετης δύναμης.
Προς το παρόν είμαστε πολύ χαρούμενοι με όσα κάνουμε, και θα δούμε στους επόμενους αγώνες τι μπορούμε να πετύχουμε σε διαφορετικές πίστες”, κατέληξε ο Μαξ Φερστάπεν.