Φερστάπεν: “Κάθε άλλο παρά εύκολη” ήταν η πολ ποζίσιον στο Μπακού

Ο Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι ήταν πολύ δύσκολο να αντιμετωπίσει τα πολλαπλά εμπόδια που παρουσίασαν στους οδηγούς οι δοκιμές κατάταξης του GP του Αζερμπαϊτζάν – από τις διακοπές και τη διαχείριση των ελαστικών, μέχρι τις ριπές του ανέμου.
Ο Ολλανδός κατέκτησε εντυπωσιακά την πολ ποζίσιον στο Μπακού για τον αυριανό (21/9, 14:00) 17ο φετινό αγώνα της Formula 1, σε μια διαδικασία που είχε 6 ατυχήματα και ισάριθμες κόκκινες σημαίες και διήρκεσε δύο ώρες. Δύο εκ των ατυχημάτων ήταν των πρωταγωνιστών Σαρλ Λεκλέρ και Όσκαρ Πιάστρι.
Όμως, ο πρωταθλητής τα έκανε όλα τέλεια στον έναν και μόνο γύρο των οκτώ οδηγών που είχαν απομείνει στο φινάλε του Q3, και ενώ ψιχάλιζε και η άσφαλτος ήταν ολισθηρή, για να κερδίσει τη δεύτερη διαδοχική του πολ ποζίσιον.
Μετά το τέλος των κατατακτήριων, ο 27χρονος παραδέχθηκε πόσο δύσκολο ήταν να παραμείνει συγκεντρωμένος και να διαχειριστεί σωστά τα ελαστικά του, καθώς ο χρόνος σταματούσε συνεχώς λόγω κόκκινων σημαιών.
“Νομίζω πως ήταν μια πάρα πολύ μεγάλη διαδικασία κατατακτήριων γενικά, με όλες αυτές τις διακοπές. Δεν μπορούσες να βρεις ρυθμό” εξήγησε. “Ήταν ήδη αρκετά δύσκολο να ολοκληρώσεις γύρους με όσα συνέβαιναν, πόσο μάλλον να φέρεις τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία στον γύρο προθέρμανσης.
Για να είμαι ειλικρινής, ήμουν αρκετά ικανοποιημένος με το πώς κύλησαν τα Q1 και Q2, αλλά το Q3 είχε μεγάλες περιόδους αναμονής. Και μετά έπρεπε να αποφασίσουμε ποια γόμα θα βάζαμε στον τελευταίο γύρο, ενώ υπήρχαν και λίγες ψιχάλες σε ορισμένα σημεία, οπότε κάθε άλλο παρά εύκολο ήταν. Στο τέλος όμως, ναι, φυσικά, είμαι πολύ χαρούμενος που κάθομαι εδώ”.
Ο Ολλανδός παραδέχθηκε επίσης ότι η υπερστροφή και η υποστροφή ήταν διαρκές πρόβλημα, με τον δυνατό άνεμο να κάνει το μονοθέσιο εξαιρετικά νευρικό.
“Αυτή η πίστα είναι ήδη αρκετά δύσκολη από μόνη της, πόσο μάλλον με τους ισχυρούς ανέμους που είχαμε σήμερα. Το μονοθέσιο κουνιόταν πολύ, υποστροφή, υπερστροφή σε διάφορα σημεία, ακόμη και στην ευθεία πηγαίναμε δεξιά–αριστερά.
Οπότε το να βρεις τον τέλειο γύρο, μαζί με όλες τις διακοπές που υπήρχαν, ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο σήμερα. Ευτυχώς, νομίζω ότι τα καταφέραμε αρκετά καλά”.
Όσο για τις πιθανότητες να πετύχει δεύτερη συνεχόμενη νίκη για πρώτη φορά το 2025, ο Φερστάπεν κράτησε χαμηλούς τόνους, επισημαίνοντας ότι η διαχείριση ελαστικών θα παίξει καθοριστικό ρόλο.
“Είναι δύσκολο να πω αυτή τη στιγμή. Σίγουρα, είναι μια καλή θέση εκκίνησης. Εμείς απλώς πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε τον δικό μας αγώνα.
Ελπίζω το μονοθέσιο να είναι φιλικό με τα ελαστικά ώστε να μπορέσουμε να τα διαχειριστούμε και από εκεί να δούμε τι μπορούμε να καταφέρουμε”, κατέληξε.