Απάντηση του Φερστάπεν στον Νόρις για την πολ ποζίσιον του Sprint στο Όστιν

Ο Μαξ Φερστάπεν κρατούσε το καλύτερό του για το τέλος: βγάζοντας στην επιφάνεια την ταχύτητα της Red Bull RB21 κέρδισε στην εκπνοή των δοκιμών κατάταξης του Sprint στο Τέξας την πολ ποζίσιον του αυριανού μικρού αγώνα με διαφορά 71 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον μέχρι τότε κυρίαρχο Λάντο Νόρις της McLaren.
Στις δύο πρώτες περιόδους του Sprint Qualifying ο Νόρις ήταν σταθερά ενάμισι δέκατο ταχύτερος του Φερστάπεν, με τη μέση γόμα που (υποχρεωτικά) χρησιμοποιούσαν όλοι. Όμως, με τη μαλακή γόμα στο SQ3 το σκηνικό άλλαξε, και η Red Bull με τον Φερστάπεν είχαν τις απαντήσεις για την ταχύτητα της McLaren.
Ο Όσκαρ Πιάστρι ποτέ δεν απείλησε τους δύο στην κορυφή, μένοντας σταθερά στα 3 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Νόρις – στην 3η θέση της εκκίνησης. Μπροστά από τον εντυπωσιακό Νίκο Χούλκενμπεργκ, που απέδειξε ότι η ταχύτητα της Sauber στο FP1 μόνο πλασματική δεν ήταν.
Εξίσου εντυπωσιακός ήταν και ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έκανε την δική του υπέρβαση με την Aston Martin και ανέβηκε στην 3η σειρά της εκκίνησης, μόλις 22 χιλιοστά πίσω από το μονοθέσιο που κέρδισε τον προηγούμενο αγώνα, τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
Ο Ισπανός κέρδισε και τις δύο Williams (που έδειχναν να έχουν καλό ρυθμό) και τις δύο Ferrari. Για την ακρίβεια, καθώς η Scuderia πασχίζει να βρει την ισορροπία της SF-25 για τις απαιτήσεις του Όστιν, οι Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον πέρασαν πολύ αγχωτικά από το Q2.
Ειδικά ο Λιούις, κέρδισε για μόλις 6 χιλιοστά τον διάδοχό του στη Mercedes Κίμι Αντονέλι (χάρη σε ένα λάθος φρενάρισμα του Ιταλού), για να προκριθεί στη δεκάδα. Ο Λεκλέρ είχε κάνει ένα χρονοβόρο λάθος στον πρώτο του γύρο σε αυτή την περίοδο, και χρειάστηκε έναν αλάνθαστο δεύτερο γρήγορο γύρο στο τέλος για να προκριθεί.
Με τη μαλακή γόμα στο SQ3, η οποία χρειαζόταν ιδιαίτερη διαχείριση με 33° Κελσίου στον αέρα και 44° στην άσφαλτο, δεν βελτιώθηκε η εικόνα των δύο Ferrari – κι έτσι μοιραία οι οδηγοί της έμειναν στην ουρά της δεκάδας.