ΔΟΚΙΜΗ

Το νέο MG ZS Max Hybrid+ είναι η καλύτερη πρόταση της αγοράς ανάμεσα στα SUV

MG ZS Max Hybrid+ K.Boidanis

Αν με το πρώτο ZS η MG “συστήθηκε” στο ελληνικό κοινό και μπήκε δυναμικά σε κάθε αυτοκινητιστική κουβέντα, με το διάδοχο SUV μοντέλο και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του, μπορεί να πάρει τον τίτλο του πρωταγωνιστή, χάρη και στις ενέργειες της ελληνικής αντιπροσωπείας που το υποστηρίζουν με πολύ ενδιαφέρουσες προωθητικές ενέργειες.

Η MG, μια μάρκα με βαριά κληρονομιά, επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο, συνδυάζοντας τη βρετανική της ταυτότητα με τη σύγχρονη κινεζική τεχνογνωσία του Ομίλου SAIC. Το MG ZS Max Hybrid+ είναι το SUV που επιχειρεί να παντρέψει την απόδοση με την τεχνολογία και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, παραμένοντας παράλληλα οικονομικά προσιτό. Στα περίπου 1.000 χιλιόμετρα που διανύσαμε μαζί του, για μια ακόμα φορά, σε πόλη και ταξίδια, αποκαλύφθηκε και πάλι ο πραγματικός του χαρακτήρας και η αξία του.

MG ZS Max Hybrid+ K.Boidanis

Από τις πρώτες κιόλας στιγμές, το ZS Max Hybrid+ εντυπωσιάζει με την ποιότητα που αποπνέει. Πρόκειται για ένα υβριδικό σύνολο ικανό και σύγχρονο, σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη από τον “κραταιό” ανταγωνισμό. Κι αν η MG ακόμα συστήνεται στο ελληνικό κοινό, το ZS φροντίζει να κάνει τη γνωριμία εκρηκτική.

Το πρώτο ZS ήταν εκείνο που έδειξε τις προθέσεις της φίρμας, που σε λίγες λέξεις συνοψίστηκε ως “πολύ αυτοκίνητο για λίγα χρήματα” και εικόνα πειστική, ακόμα κι όταν οι επιδόσεις του στο δρόμο δεν μάγεψαν κανέναν. Το νέο ZS Max Hybrid+ έρχεται να συνεχίσει και να ενισχύσει αυτή την παράδοση, ανεβάζοντας το επίπεδο σε σχεδίαση, τεχνολογία και αξία χρήματος.

MG ZS Max Hybrid+ K.Boidanis

Η αισθητική του πλέον είναι εναρμονισμένη με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, ενώ η ποιότητα έχει ανέβει αισθητά. Η τεχνολογία Hybrid+ βασίζεται σε έναν καινοτόμο ηλεκτροκινητήρα που συνεργάζεται με το πρώτο υβριδικό κιβώτιο τριών σχέσεων στον κόσμο. Με πολλαπλές λειτουργίες οδήγησης και μπαταρία 1,83 kWh, το σύστημα δείχνει ώριμο και πρακτικό. Το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, με αέρα premium, και υποστηρίζεται από γρήγορο λογισμικό, μοντέρνο interface, τιμόνι με φουτουριστική σχεδίαση και επιλογέα κιβωτίου τύπου “αεροπορικού cockpit”.

MG ZS Max Hybrid+ MG Motor

Συνολικά, το νέο ZS αφήνει πίσω του τον ρόλο της “entry-level” πρότασης της MG και προβάλλει σαν ένα SUV που κοιτά στα μάτια ευρωπαϊκούς ανταγωνιστές. Αν και λείπουν μικρές λεπτομέρειες όπως η τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού ή η αυτόματη λειτουργία σε όλα τα παράθυρα, η συνολική εργονομία είναι προσεγμένη. Το νέο MG ZS MAX Hybrid+ κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις μόλις ανοίξεις την πόρτα και καθίσεις στην καμπίνα του. Η αίσθηση ευρυχωρίας είναι διάχυτη, με μεγάλους χώρους για οδηγό και επιβάτες, αλλά και μελετημένες θήκες για κάθε μικροαντικείμενο.

MG ZS Max Hybrid+ MG Motor

Οι πίσω θέσεις προσφέρουν άνεση που θυμίζει μεγαλύτερη κατηγορία, με επαρκή χώρο για γόνατα και κεφάλι, ακόμα και για ψηλούς επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ, με το κανονικό του σχήμα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, συμπληρώνει την πρακτικότητα, κάνοντας το ZS MAX κατάλληλο τόσο για οικογενειακές ανάγκες όσο και για ταξίδια με πλήρες φορτίο. Η ποιότητα κατασκευής είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του μοντέλου. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό ξεπερνούν τις προσδοκίες της κατηγορίας, με μαλακές επιφάνειες, καλαίσθητες λεπτομέρειες και μοντέρνα αισθητική.

MG ZS Max Hybrid+ MG Motor

Το ταμπλό διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων υψηλής ευκρίνειας και κεντρική οθόνη αφής που ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες λειτουργίες συνδεσιμότητας. Η ηχομόνωση συμβάλλει στην αίσθηση πολυτέλειας, απομονώνοντας τον θόρυβο της πόλης και του δρόμου. Έτσι, το MG ZS MAX Hybrid+ δεν περιορίζεται στο να είναι ένα ευρύχωρο SUV, αλλά ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία, προσφέροντας premium αίσθηση σε προσιτό πακέτο.

MG ZS Max Hybrid+ K.Boidanis

Στο δρόμο, το ZS Max Hybrid+ δείχνει την αξία του. Ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει συχνά την κίνηση μέσα στην πόλη, φτάνοντας έως τα 87 χλμ./ώρα σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Στις υπόλοιπες συνθήκες, ο βενζινοκινητήρας συνεργάζεται αρμονικά, εξασφαλίζοντας οικονομία και άνεση. Στη δοκιμή μας είδαμε κατανάλωση 6,1 λ./100 χλμ. με μικτή χρήση, αποτέλεσμα που σίγουρα θα δείχνει ακόμα καλύτερο αν ο οδηγός συγκρατήσει τον ενθουσιασμό του με το γκάζι.

MG ZS Max Hybrid+ K.Boidanis

Η ποιότητα κύλισης είναι εντυπωσιακά premium. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί προσεκτικά ώστε να συνδυάζει άνεση και έλεγχο, περιορίζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος και εμπνέοντας εμπιστοσύνη. Η MG δείχνει ότι μπορεί να σταθεί απέναντι σε καθιερωμένες ευρωπαϊκές μάρκες, προσφέροντας περισσότερα από όσα περιμένεις με την τιμή εκκίνησης των 23.550 ευρώ- η οποία διαμορφώνεται μετά την τρέχουσα προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας.

MG ZS Max Hybrid+ με φόντο τη Βαράσοβα K.Boidanis

Το ZS Max Hybrid+ είναι η μεγάλη αποκάλυψη της γκάμας MG. Αν το MG3 Hybrid κέρδισε τον τίτλο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα”, το ZS Max Hybrid+ έχει όλα τα φόντα να κατακτήσει ακόμα περισσότερες διακρίσεις. Είναι ένα SUV που δίνει premium αίσθηση σε προσιτή τιμή, με τεχνολογία αιχμής και σχεδίαση που δεν υστερεί πουθενά. Με λίγα λόγια, είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη “ευκαιρία” της ελληνικής αγοράς σήμερα και δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως μιλάμε για το πρώτο (και με μεγάλη διαφορά) σε πωλήσεις λιανικής μοντέλο της κατηγορίας C-SUV ανεξαρτήτως καυσίμου.

MG ZS Max Hybrid+ K.Boidanis

Τεχνικά χαρακτηριστικά του MG ZS Max Hybrid+
Κινητήρας (κ.εκ.): 1.498, Ι4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 102/ 6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 128/ 4.500
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (ίπποι): 136
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm): 250
Συνδυαστική απόδοση: 197 ίπποι, 425 Nm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 3 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ωρα (δευτερόλεπτα): 8,7”
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 168
Μέση κατανάλωση εργοστασιακή (λίτρα/100 χλμ.): 5,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 113
Διαστάσεις (ΜxΠxY σε χιλιοστά): 4.430×1.818×1.635
Μεταξόνιο (χιλιοστά): 2.610
Βάρος (κιλά): 1.380
Χώρος αποσκευών (λίτρα): 443
Τιμή: Από 23.550 ευρώ (συμπεριλαμβανομένης προωθητικής ενέργειας)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ