ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ντριφτάρει στα βουνά του Μονακό με τη θηριώδη Rimac Nevera του

Ο Ρόσμπεργκ με την Rimac Nevera
Ο Ρόσμπεργκ με την Rimac Nevera PRINTSCREEN / YOUTUBE

Ο πρωταθλητής της Formula 1 του 2016, Νίκο Ρόσμπεργκ, απέκτησε το πρώτο αντίτυπο του ηλεκτρικού hypercar Rimac Nevera, ισχύος 1.888 ίππων, και το έβγαλε για μια βόλτα στα βουνά του Μονακό.

Η Rimac είναι ένα σύγχρονο φαινόμενο της νέας εποχής της ηλεκτροκίνησης. Μέσα σε πολύ λίγα χρόνια, ιδρύθηκε από τον ιδιοφυή Κροάτη Μάτε Ρίματς, παρουσίασε το εκθαμβωτικό hypercar Nevera με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 1.888 ίππων, συγχωνεύθηκε με τη Bugatti και χτίζει ένα τεράστιο προηγμένο εργοστάσιο στα προάστια του Ζάγκρεμπ.

Πριν λίγους μήνες ξεκίνησε η παραγωγή των μόλις 200 αντιτύπων της Nevera, που αναμφίβολα θα αποτελέσει ένα από τα πλέον συλλεκτικά υπεραυτοκίνητα του μέλλοντος. Και το πρώτο από τα αντίτυπα από αυτά δέσμευσε ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 το 2016, Νίκο Ρόσμπεργκ.

Ο Γερμανός παρέλαβε το hypercar του τον περασμένο Αύγουστο, δήλωσε ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος με την ισχύ του, και τώρα -έχοντας πλέον αφήσει τους αγώνες και μεταμορφωμένος σε vlogger του YouTube- αποφάσισε να γυρίσει ένα Video ντριφτάροντας τη Nevera του στους παγωμένους δρόμους όπου διεξάγεται το Ράλι Μόντε Κάρλο.

Η Nevera, με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες της και τη μπαταρία των 120 kWh στο δάπεδό της, έχει σχεδόν διπλάσια ισχύ (1.888 hp) από τα μονοθέσια της Mercedes που οδηγούσε ο Ρόσμπεργκ. Αποδίδει τερατώδη ροπή 2.360 Nm, σημειώνει το σπριντ 0-100 km/h σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα και καλύπτει απόσταση 400 μέτρων σε 8,5''.

Η δύναμη του κροατικού hypercar είναι τέτοια που δυσκόλεψε ακόμα και έναν πρωταθλητή της F1. Στο Video που δημοσίευσε ο Ρόσμπεργκ, σε ένα σημείο προσπάθησε να πλαγιολισθήσει τη Nevera έχοντας αφαιρέσει τον ηλεκτρονικό έλεγχο πρόσφυσης επιλέγοντας το προφίλ Drift Mode - και παρά την υπερπροσπάθειά του, η θηριώδης ισχύς των 1.888 ίππων τον ανάγκασε σε τετ-α-κε.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι και ο ίδιος ο Μάτε Ρίματς είχε, τον περασμένο Αύγουστο, μια ανάλογη εμπειρία με ένα από τα πρωτότυπα δοκιμών της Nevera. Οδηγώντας το hypercar σε μια πίστα, επέλεξε το Drift Mode αλλά κατέληξε να βγει από την άσφαλτο, και να το καταστρέψει προσκρούοντας σε τρεις στύλους της μπαριέρας.

Πέραν αυτού, όμως, ο Νίκο Ρόσμπεργκ έμεινε εκστασιασμένος από την οδική συμπεριφορά και τον έλεγχο της Nevera στις στροφές των ορεινών δρόμων του γαλλικού Νότου, όπως και από την εκρητική ισχύ της άμεσης ροπής των ηλεκτροκινητήρων στην έξοδο από αυτές - λέγοντας πως κανένα άλλο supercar και hypercar δεν προσφέρει αίσθηση όμοιά της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ