FORMULA 1

Fomula 1: Ο Μικ Σουμάχερ και η θέση του Ράικονεν στην Alfa Romeo το 2022

Ο Μικ Σουμάχερ
Ο Μικ Σουμάχερ PHOTO CREDITS: HAAS F1 MEDIA / ALFA ROMEO SAUBER

Εντείνονται οι φήμες περί τοποθέτησης του Μικ Σουμάχερ στην Alfa Romeo λόγω της φετινής ελλιπής απόδοσης της Haas φέτος στη Formula 1.

Η ελλιπής απόδοση της Haas φέτος στη Formula 1 εντείνει τη φημολογία ότι η Ferrari, στην Ακαδημία της οποίας ανήκει ο Μικ Σουμάχερ, ενδέχεται να επιδιώξει την τοποθέτηση του νεαρού του χρόνου στην Alfa Romeo – και ότι η θέση του Κίμι Ράικονεν εκεί φαντάζει επισφαλής.

Στα 41 του χρόνια ο Κίμι είναι ανταγωνιστικός όσο ποτέ, αλλά με τις ιδιαιτερότητες των φετινών ελαστικών "πληρώνει" αρκετά το σχετικά ήπιο -"ευγενικό" προς τα ελαστικά- οδηγικό του στιλ και έχει χάσει έξι από τις μονομαχίες του με τον ομόλογό του στην Alfa Romeo, Αντόνιο Τζιοβινάτσι, στις οκτώ δοκιμές κατάταξης των φετινών GP.

Την ίδια στιγμή, η Ferrari φέρεται να επιδιώκει το νέο βήμα της καριέρας του υιού Σουμάχερ, δεδομένου ότι το φετινό μονοθέσιο της Haas είναι με διαφορά το λιγότερο ανταγωνιστικό όλων στη Formula 1 και ο Μικ δεν έχει καμία ελπίδα για ένα σχετικά καλό αποτέλεσμα.

Ο Μικ Σουμάχερ
Ο Μικ Σουμάχερ PHOTO CREDITS: HAAS F1 MEDIA / ALFA ROMEO SAUBER

Συνδέοντας αυτά δύο δεδομένα μπορεί κανείς να φτάσει στο συμπέρασμα ότι η πιο λογική απόφαση και για τις δύο πλευρές είναι η αντικατάσταση του Κίμι με τον Μικ Σουμάχερ στην Alfa Romeo το 2022 - όμως τα πράγματα περιπλέκονται από δύο άλλες παραμέτρους.

Η πρώτη είναι ότι ο Ράικονεν είναι, εκτός από οδηγός, και μέτοχος της ομάδας που δημιουργήθηκε με την επένδυση της Alfa Romeo στη Sauber. Η δεύτερη παράμετρος είναι ότι κανείς δεν εγγυάται ότι το μονοθέσιο της Alfa Romeo το 2022 θα είναι ταχύτερο εκείνου της Haas.

Κίμι Ράικονεν
Κίμι Ράικονεν PHOTO CREDITS: HAAS F1 MEDIA / ALFA ROMEO SAUBER

Αντίθετα, η δυναμική της Haas ίσως φαντάζει μεγαλύτερη για τη νέα χρονιά. Η αμερικανική ομάδα διέγραψε ολοκληρωτικά την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου της στη διάρκεια της χρονιάς, ώστε να αφιερώσει όλες τις υποδομές και τους πόρους της νωρίτερα από κάθε άλλη ομάδα στο κρίσιμο μονοθέσιο του 2022, που θα διέπεται από ριζικά αλλαγμένους τεχνικούς κανονισμούς.

Και οι δύο ομάδες έχουν την υποστήριξη της Ferrari, πέραν των μονάδων ισχύος, των συστημάτων μετάδοσης και άλλων μηχανικών μερών της Scuderia, οπότε δεν τίθεται θέμα κινητήρα για την απόδοση των δύο αυτοκινήτων.

H Χαας, έτσι, δεν αποκλείεται να αναδυθεί πάνω από την Alfa Romeo το '22. Και ο Μικ Σουμάχερ, σχολιάζοντας λακωνικά το θέμα, αρκέστηκε να πει πως "δεν σκέφτομαι και τόσο τι θα γίνει του χρόνου, ας περιμένουμε να δούμε".

Και κάτι ακόμα: η απόδοση φέτος του Κίμι δεν έχει να κάνει με την ηλικία ή την έλλειψη κινήτρου, αλλά με την αδυναμία να βρει λύσεις για την ταχεία θέρμανση των ελαστικών του για τον ένα γύρο των δοκιμών κατάταξης. Και αυτό είναι ένα πρόβλημα που λύνεται.

Ο Κίμι Ράικονεν και το μονοθέσιο της Alfa Romeo
Ο Κίμι Ράικονεν και το μονοθέσιο της Alfa Romeo PHOTO CREDITS: HAAS F1 MEDIA / ALFA ROMEO SAUBER

Ο διευθυντής μηχανολογίας της Alfa Romeo Τσάβι Πουχολάρ εξήγησε: "Δεν ξέρω τι πλάνα έχει και δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους του [Ράικονεν]. Αλλά αυτή τη στιγμή δεν έχει κανένα πρόβλημα να βρίσκει κίνητρο, δουλεύει καλά με την ομάδα, και έκανε σπουδαία δουλειά στον τελευταίο αγώνα. Εργάζεται με τους μηχανικούς για να βελτιώσει ορισμένα πράγματα στις δοκιμές κατάταξης, όπου πασχίζει να φέρει τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία. Έτσι, σκεφτόμαστε διαφορετικές ιδέες για το στήσιμο και τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα ελαστικά".

TAGS FORMULA 1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ