FERRARI

Η "αλματώδης" πρόοδος της Ferrari και οι αντιρρήσεις του Λεκλέρ

Ο οδηγός της Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ
Ο οδηγός της Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ AP

Από τη σχετική "ανυπαρξία" στο Πολ Ρικάρ η Scuderia έφτασε μια ανάσα από τη νίκη στο Σίλβερστοουν χάρη στην εξέλιξη της SF21 - όμως ο Σαρλ Λεκλέρ λέει ότι θα προτιμούσε να μην ήταν έτσι.

Ο Μονεγάσκος, που όδευε προς μια αναπάντεχη νίκη στο GP Βρετανίας πριν τον περάσει ο Λιούις Χάμιλτον τρεις γύρους πριν την καρό σημαία του 10ου αγώνα της F1 2021, εμμέσως πλην σαφώς διαφώνησε με την τακτική της Scuderia να συνεχίσει την εξέλιξη της φετινής SF21 - αντί να αφοσιωθεί πλήρως στο καινούριο μονοθέσιο της ομάδας για το 2022, με σκοπό να επιστρέψει στη μάχη της κορυφής και των τίτλων.

Η ιταλική ομάδα αντιμετώπιζε στους πρώτους αγώνες της χρονιάς προβλήματα στη διαχείριση των ελαστικών στη διάρκεια του αγώνα, και στη Γαλλία προβλήματα ακόμα και στη θέρμανσή τους για τον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης. Ακόμη, αντιμετώπιζε προβλήματα με την παραμόρφωση των πίσω ελαστικών υπό πίεση, που διατάρασσε σημαντικά τα κανάλια αέρα που έφταναν προς το διαχύτη.

Για αρκετούς αγώνες η Scuderia δοκίμαζε διάφορες τροποποιημένες εκδοχές της απόληξης του δαπέδου για να λύσει το πρόβλημα, με διαφόρων μεγεθών πτερύγια για την κατεύθυνση του αέρα γύρω από τα πίσω ελαστικά. Προσπαθούσε να πετύχει τη σωστή ισορροπία - ώσπου, στο προηγούμενο GP (Αυστρίας), τη βρήκε και εφάρμοσε το νέο δάπεδο στον αγώνα. Τα οφέλη ήταν σημαντικά, και επιβεβαιώθηκε περίτρανα στο Σίλβερστοουν.

«Μετά τη Γαλλία κατά κάποιον τρόπο καταλάβαμε τις αδυναμίες και τώρα είναι τρία GP στη σειρά που είχαμε καλό ρυθμό στον αγώνα - κάτι που ήταν στις αδυναμίες μας στην αρχή της σεζόν», είπε ο διευθυντής της ομάδας, Ματία Μπινότο. "Αυτό δείχνει ότι ως ομάδα προοδεύουμε και για αυτό είμαι πιο πολύ ικανοποιημένος. Δουλέψαμε πολύ στον προσομοιωτή, με τους οδηγούς, με την ομάδα, προσπαθώντας να καταλάβουμε καλύτερα τι πάει λάθος και πως να το αντιμετωπίσουμε".

Ωστόσο, ο Σαρλ Λεκλέρ θεωρεί ότι η εξέλιξη της φετινής Ferrari SF21 για τη μάχη της τρίτης θέσης των κατασκευαστών με τη McLaren έχει μικρότερη σημασία από την πλήρη αφοσίωση στο μονοθέσιο του 2022 - δεδομένου ότι οι ριζικά αλλαγμένοι κανονισμοί της νέας χρονιάς δίνουν σε όλες τις ομάδες την ευκαιρία να σχεδιάσουν εν λευκώ ένα πρωταγωνιστικό μονοθέσιο. Το οποίο, μάλιστα, θα αποτελέσει τη βάση εξέλιξης και εκείνων που θα ακολουθήσου, τα επόμενα χρόνια.

"Πιέζω την ομάδα να αφοσιωθούμε περισσότερο στο 2022", είπε ο Μονεγάσκος. "Αν βάζατε μπροστά μου ένα συμβόλαιο που θα έλεγε ότι θα θυσιάσουμε το 2021 για να είμαστε ανταγωνιστικοί το 2022, με χαρά θα το υπέγραφα -αλλά κανείς δεν εγγυάται κάτι τέτοιο, δυστυχώς. Και νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο: το 2022 θα είναι μια τεράστια ευκαιρία για όλους. Αυτά τα νέα αυτοκίνητα θα μείνουν για πολλά χρόνια.

Φέτος, εντάξει, μαχόμαστε ακόμα με τη McLaren για την τρίτη θέση στους κατασκευαστές, αλλά στο τέλος ξέρουμε ότι ο στόχος μας είναι να μαχόμαστε για την πρώτη θέση πολύ, πολύ σύντομα, και ότι αυτό μπορεί να γίνει από το 2022 και όχι φέτος. Οπότε, με χαρά θα έδινα την τρίτη θέση το 2021 για να διεκδικώ την πρώτη το 2022", κατέληξε ο Λεκλέρ.

Παρά το "άλμα προόδου" της SF21 στο Σίλβερστοουν, ωστόσο, ο αγωνιστικός διευθυντής Λορέν Μεκί είπε ότι δεν πρόκειται το φετινό μονοθέσιο της Scuderia να αποκτήσει άλλες αναβαθμίσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς. Θυμίζουμε ότι το Μάιο, την εποχή που η Scuderia εξέλισσε το νέο της δάπεδο, είχε δηλώσει πως η Ferrari είχε ήδη στρέψει το 90-95% της προσοχής της στο αυτοκίνητο του 2022.

TAGS FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ