FORD PUMA

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Το υβριδικό Puma με τους 125 ίππους και το σύστημα mild hybrid συνδυάζει επιδόσεις με οικονομία και προσφέρει την πρακτικότητα, την ασφάλεια και τις ανέσεις που ψάχνεις από ένα κόμπακτ SUV.

Με μια ματιά

  • Ένα από τα καλύτερα B-SUV με σπορ χαρακτήρα, ευφυείς λύσεις πρακτικότητας και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.
  • Ο βασικός κινητήρας διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και αποδίδει 125 ίππους και 210 Nm ροπής.
  • Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές, με 0-100 km/h σε 9,8’’ και τελική ταχύτητα 191 km/h.
  • Στάνταρ τα 5 επιλέξιμα προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport, Eco, Slippery και Trail.
  • Τιμή από 24.995 € για την βασική αλλά πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Titanium και 8 χρόνια εγγύηση.

Το Ford Puma 1.0 mHEV 125 PS αναλυτικά

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Με το Puma η Ford χτύπησε διάνα στα B-SUV, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με σπορ αισθητική και οδική συμπεριφορά, πλούσιο εξοπλισμό, υψηλό επίπεδο πρακτικότητας και εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες. Ακόμη και ο “βασικός” 1.000άρης τούρμπο EcoBoost με ήπιο υβριδικό σύστημα mHEV διακρίνεται για την υψηλή του απόδοση και τη λογική κατανάλωση καυσίμου. Με δυο λόγια, το Puma έχει σοβαρούς λόγους που το κάνουν εξαιρετικά δημοφιλές.

Ford Puma 1.0 mHEV 125 PS: Σχεδίαση

Το Puma είναι αναμφίβολα ένα από τα ενδιαφέροντα και ξεχωριστά σε σχεδίαση B-SUV. Συνεχίζει να κεντρίζει τη ματιά σου παρότι πλέον αποτελεί συχνή εικόνα στους δρόμους της χώρας μας.

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Από όποια πλευρά κι αν το δεις, ξεχειλίζει ο δυναμισμός της μυώδους εμφάνισης. Οι ευμεγέθεις προβολείς και η μεγάλη μάσκα εμπρός, η κλίση της οροφής και το μικρό τζάμι στο πίσω μέρος, οι καμπύλες επιφάνειες και τα φουσκωμένα φτερά στο πλάι, συνθέτουν ένα αιλουροειδές σχήμα που δεν ξεπερνά σε μήκος τα 4,2 μέτρα.

Ford Puma 1.0 mHEV 125 PS: Εσωτερικό

Η καμπίνα δείχνει πιο προσγειωμένη δίνοντας έμφαση στην προσεγμένη ποιότητα των υλικών, την πρακτικότητα με έξυπνες λύσεις και τον πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική κιόλας έκδοση (Titanium).

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma ST-Line 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Σημειώστε πως στάνταρ μεταξύ άλλων είναι η κεντρική οθόνη αφής 8’’ με συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, πλοήγηση, ηχοσύστημα 7 ηχείων, ψηφιακό ραδιόφωνο DAB, χειριστήρια στο τιμόνι και ενσωματωμένο modem. Η πλουσιότερη έκδοση ST-Line έχει επιπλέον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”, ενώ στην κορυφαία ST-Line X θα βρείτε μέχρι και premium ηχοσύστημα της B&O.

Στα θετικά η ψηλή θέση οδήγησης και η σωστή εργονομία που εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για την άνεση του οδηγού.

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma ST-Line 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις ενήλικους με τις μεγάλες πίσω πόρτες να διευκολύνουν την είσοδο - έξοδο. Ο χώρος αποσκευών είναι κορυφαίος για την κατηγορία, τόσο σε όγκο όσο και σε πρακτικότητα. Έχει χωρητικότητα 456 λίτρα και χωράει αντικείμενα ακόμη και με 1 μέτρο πλάτος. Επιπλέον, καλύπτεται από μια πρακτική, εύκαμπτη εταζέρα που δεν χρειάζεται να αφαιρείται, καθώς ανοίγει μαζί με την πόρτα.

Βραβείο πρακτικότητας, ωστόσο, αξίζει το Megabox! Πρόκειται για τον έξτρα, κρυφό αποθηκευτικό χώρο των 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ, με τετραγωνισμένο σχήμα, μεγάλο βάθος, πλαστικοποιημένη (αδιάβροχη) επένδυση και τάπα αποστράγγισης.

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πάρα πολλούς τρόπους: από το να φιλοξενήσει κάτι πολύτιμο που πρέπει να κρυφτεί ή διάφορα λερωμένα αντικείμενα (π.χ. λασπωμένες μπότες), μέχρι να μετατραπεί σε ψηγειάκι γεμισμένο με πάγο!

Ford Puma 1.0 mHEV 125 PS: Επιδόσεις

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford ήταν από τις πρώτες με 48βολτη λογική. Μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) αναλαμβάνει την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας στη μπαταρία ιόντων λιθίου κατά το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα, η οποία στη συνέχεια χρησιμοποιείται κατά την επιτάχυνση για να μειώσει το φορτίο του βενζινοκινητήρα και να βελτιώσει τόσο τις επιδόσεις όσο και την οικονομία καυσίμου.

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Στην πράξη, το Puma mHEV εύκολα πετυχαίνει μέση κατανάλωση 6,5 lt/100 km με ήρεμη οδήγηση - όχι μακριά από τα 5,5 lt/100 km που ανακοινώνει η Ford. Αν πάλι παρασυρθείς από τη ζωντάνια του μοτέρ και την διάθεση του καλοστημένου πλαισίου για γρήγορη οδήγηση, τότε θα δεις στο trip computer τιμές που ξεκινούν από 8 lt.

Η αλήθεια είναι πως δεν χρειάζεται να πιέσεις τον 1.000άρη turbo EcoBoost για να κινηθείς σβέλτα. Η ροπή των 210 Nm από τις 1.750 rpm μόλις, σε συνδυασμό με τη συνδρομή του υβριδικού συστήματος και του κιβωτίου με τη σωστή κλιμάκωση των 6 σχέσεων, σε βοηθούν να διατηρείς εύκολα υψηλό ρυθμό, είτε στον αυτοκινητόδρομο είτε σε επαρχιακό δρόμο.

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Σε κάθε περίπτωση, οι 125 ίπποι είναι εκεί για να προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις: 0-100 km/h σε 9,8’’ και τελική ταχύτητα 191 km/h.

Ford Puma 1.0 mHEV 125 PS: Οδική συμπεριφορά

Στο να κινείσαι γρήγορα χωρίς μεγάλη προσπάθεια, βέβαια, βοηθά και το εξαιρετικό πλαίσιο του Puma. Η άριστη ρύθμιση της ανάρτησης ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ οδική συμπεριφορά, προσφέροντας αποτελεσματικότητα και οδηγική ευχαρίστηση με τη μαγική συνταγή της Ford.

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Ο οδηγός, εκτός από το μεστό σε πληροφορία τιμόνι και τα δυνατά φρένα, έχει επιπλέον στη διάθεσή του 5 προγράμματα οδήγησης, για να προσαρμόσει το B-SUV στο στυλ που προτιμά ή στις επικρατούσες συνθήκες: Normal, Sport, Eco, Slippery και Trail.

Άλλωστε, για την άνεση και ασφάλεια φροντίζουν και τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης. Στάνταρ μεταξύ άλλων είναι η υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, η αποφυγή σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα και ανίχνευση οχημάτων, πεζών και δικυκλιστών, η αναγνώριση κόπωσης οδηγού, η αναγνώριση οδικών σημάτων και το Cruise Control.

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Στο ταξίδι, η ηχομόνωση της καμπίνας προσφέρει χαμηλό επίπεδο θορύβου, ενώ αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός δρόμου, εκτός από το mode οδήγησης Trail έχεις εφόδιο και τα ικανοποιητικά 166 mm απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος. Θα πρέπει ωστόσο να έχετε υπόψη πάντα πως πρόκειται για ένα προσθιοκίνητο SUV με σπορ συμπεριφορά και δίχως εφεδρικό τροχό.

Ford Puma 1.0 mHEV 125 PS: Γιατί αξίζει να το αγοράσεις

Συνολικά το Ford Puma είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις στα B-SUV, ακόμη και στη βασική, υβριδική έκδοση Titanium με τους 125 ίππους. Έχει τη διάθεση να χωρέσει 4 ενήλικες με τις αποσκευές τους ή τον εξοπλισμό των δραστηριοτήτων/χόμπι τους και να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά σε κάθε διαδρομή, προσφέροντας απλόχερα οικονομία καυσίμου και οδηγική απόλαυση. Και όλα αυτά, δοσμένα με ξεχωριστό στυλ και πλουσιοπάροχο στάνταρ εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Ford Puma 1.0 mHEV 125 PS: Τεχνικά* / Τιμή

  • Κινητήρας / Καύσιμο: 999 κ.εκ. Turbo / Βενζίνη
  • Υβριδικό σύστημα: 48 Volt (mild hybrid)
  • Κιβώτιο / σχέσεις: Χειροκίνητο / 6
  • Κίνηση: Εμπρός
  • Ισχύς: 125 ίπποι / 6.000 rpm
  • Ροπή: 210 Nm / 1.750 rpm
  • 0-100 km/h: 9,8 sec
  • Τελική ταχύτητα: 191 km/h
  • Κατανάλωση: 5,5 lt/100 km
  • Εκπομπές CO2: 121-135 g/km
  • Μήκος: 4.186 m
  • Βάρος: 1.280 kg
  • Απόσταση από το έδαφος: 166 mm
  • Πορτμπαγκάζ: 456 lt
  • Τέλη Κυκλοφορίας: 0 - 86,5 €
  • Εγγύηση: 8 χρόνια
  • Τιμή: από 24.995 €

*Στοιχεία κατασκευαστή

Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS: Ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς
Δοκιμή Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Mild Hybrid 125PS FORD / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ


TAGS FORD PUMA ΔΟΚΙΜΗ FORD SUV ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ