ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ

FC Barcelona… Digital!

FC Barcelona… Digital!

Η Μπαρτσελόνα υιοθετεί τις νέες τεχνολογίες που βοηθούν τον σύλλογο να βρίσκεται κοντά στους φιλάθλους ενώ αποτελούν και μια καινούργια πηγή εσόδων. Διαβάστε στο Sport24.gr για τις «μπλαουγκράνα» εφαρμογές στα κινητά, αλλά και την πολιτική που ακολουθείται με τα κοινωνικά δίκτυα facebook και twitter (φωτογραφίες & videos)

Η Μπαρτσελόνα εφαρμόζει όλο και περισσότερο τις νέες τεχνολογίες, υποστηρίζοντας τις εφαρμογές στην κινητή τηλεφωνία.

Οι παίκτες του συλλόγου είναι «δικτυωμένοι» τόσο στο facebook όσο και στο twitter, με τον Μέσι να είναι για μια ακόμα φορά ο απόλυτος πρωταγωνιστής!

Η Μπαρτσελόνα κινείται στους δρόμους των νέων τεχνολογιών, υιοθετώντας τα νέα ψηφιακά δεδομένα της εποχής και εφαρμόζοντας μια καινούργια πολιτική που αποσκοπεί στη συνεχή ενημέρωση των φιλάθλων της σε ότι σχετίζεται με τον σύλλογο, ενώ παράλληλα προσφέρει μια μεγάλη γκάμα από ψυχαγωγικές δυνατότητες μέσα από εφαρμογές της κινητής τηλεφωνίας.

FCB apps, οι "μπλαουγκράνα" εφαρμογές

Πριν λίγες μέρες παρουσιάστηκε από τον Ντίντακ Λι, υπεύθυνο των νέων τεχνολογιών και τον Κάρλες Φραντέρα, γενικό διευθυντή της Barcelona Digital, το πρόγραμμα «FCB Apps», το οποίο έχει ως στόχο τη συνεργασία με εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη δημιουργία εφαρμογών για την κινητή τηλεφωνία. Η διοίκηση των «μπλαουγκράνα» θέλει να αναπτύξει μια σειρά από applications που θα σχετίζονται τόσο με την ενημέρωση όσο και την ψυχαγωγία.

FC Barcelona… Digital!

Σάντρο Ροσέλ και Ντίντακ Λι παρουσιάζουν το πρόγραμμα Barcelona Digital.

Ο Ντίντακ Λι στη διάρκεια της παρουσίασης του προγράμματος ήταν σαφής: «Το μέλλον, αλλά και το παρόν είναι η κινητή τηλεφωνία. Αν θέλουμε να είμαστε κοντά στα μέλη μας και τους φίλους του συλλόγου σε όλο τον κόσμο, πρέπει να στηρίξουμε τη συγκεκριμένη τεχνολογία». Η Μπαρτσελόνα με την εφαρμογή αυτής της στρατηγικής, δηλώνει έτοιμη να μπει στη συγκεκριμένη αγορά, έτσι ώστε να αναπληρώσει το κενό, εμπορικό και οικονομικό, της «μάρκας» που αντιπροσωπεύει παγκοσμίως – κυρίως – η ποδοσφαιρική ομάδα της.

Οι πρώτες εφαρμογές υπάρχουν ήδη στο διαδίκτυο και η επιτυχία τους είναι η μεγαλύτερη δικαίωση της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει. Το «FCB Watch» βρίσκεται στην κορυφή των αθλητικών «apps» με πάνω από 100.000 downloads στους δυο μήνες που κυκλοφορεί, ενώ το «Fantasy Manager» ήταν η εφαρμογή με τα μεγαλύτερα κέρδη τον περασμένο Οκτώβριο στο App Store των iTunes. Επίσης υπάρχει και το πρόσφατο «FCB Live», που αντιπροσωπεύει έναν καινούργιο τρόπο για να βλέπει κάποιος τα παιχνίδια της Μπαρτσελόνα.

FC Barcelona… Digital!

To FCB Watch έχει ήδη πάνω από 100.000 downloads στους δυο μήνες που κυκλοφορεί!

Από τη στιγμή που ο Σάντρο Ροσέλ ανέλαβε την προεδρία, οι νέες τεχνολογίες υπολογίζονται ως μια σταθερή πηγή εισοδημάτων για τον σύλλογο. Στην Μπάρτσα γνωρίζουν ότι βρίσκονται ακόμα στην αρχή της εφαρμογής του προγράμματος, οπότε τα κέρδη δεν μπορούν να είναι τόσο σημαντικά, όμως θεωρούν ότι στο μέλλον η εξάπλωση του «προϊόντος», μπορεί να τους αποφέρει πολλά εκατομμύρια ευρώ και είναι αποφασισμένοι να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο το «Barcelona Digital».

Τα κοινωνικά δίκτυα

Παράλληλα με την κινητή τηλεφωνία και τις εφαρμογές της, οι «μπλαουγκράνα» ετοιμάζουν έναν «κώδικα συμπεριφοράς», τον οποίο θα πρέπει να ακολουθούν οι παίκτες στα κοινωνικά δίκτυα στα οποία έχουν λογαριασμούς, δηλαδή στο facebook και το twitter. Η διοίκηση του συλλόγου δεν είναι καθόλου αντίθετη στη συγκεκριμένη χρήση, αρκεί οι παίκτες, αλλά και οποιοσδήποτε άλλος εργαζόμενος στη Μπαρτσελόνα, να «υπακούν» σε κάποιους κανόνες, ώστε να αποφεύγονται είτε παρεξηγήσεις, είτε άβολες καταστάσεις.

Οι υπεύθυνοι του συλλόγου γνωρίζουν από πρώτο χέρι τους κινδύνους που εγκυμονούν επιπόλαια ή άστοχα σχόλια τόσο στο facebook, όσο – κυρίως – στο twitter. Τις τελευταίες μέρες υπήρξαν δυο σχετικά παραδείγματα. Το ένα από αυτά το προκάλεσε, χωρίς να φταίει, ο Ισαάκ Κουένκα, όταν αποφάσισε να διαλέξει το νούμερο 23 για τη φανέλα του. Ακολούθως έγραψε στο twitter του, αναφερόμενος στον Μάικλ Τζόρνταν που φορούσε επίσης το 23, ότι «δεν θα φτάσω ποτέ το ταλέντο του, αλλά υπόσχομαι να είμαι το ίδιο επαγγελματίας».

Την ίδια μέρα έγινε η παρουσίαση του Κοουτίνιο από την Εσπανιόλ, ο οποίος επίσης διάλεξε το 23 και έκανε αναφορά στη συνέντευξη Τύπου στον Τζόρνταν. Οι άνθρωποι του συλλόγου συμβούλεψαν τον Κουένκα να αποσύρει το δικό του tweet για να μη φανεί ότι λέει τα ίδια με τον Κοουτίνιο και έτσι δημιουργήθηκε ένα μπέρδεμα, αφού η Μπαρτσελόνα κατηγορήθηκε εκ των υστέρων ότι έκανε λογοκρισία στον παίκτη της.

FC Barcelona… Digital!

Το «Fantasy Manager» ήταν η εφαρμογή με τα μεγαλύτερα κέρδη τον περασμένο Οκτώβριο στο App Store των iTunes.

Λίγες μέρες αργότερα, ένας πιτσιρικάς από τις ακαδημίες έκανε πλάκα στο δικό του twitter με τον αποκλεισμό της Εσπανιόλ από την Μιραντές στο Κύπελλο, κάτι το οποίο θεωρήθηκε λάθος από τη διοίκηση, η οποία φρόντισε να επαναφέρει τον νεαρό στην «τάξη». Για να έχει λοιπόν το κεφάλι του ήσυχο, ο Ροσέλ ζήτησε από τους υπεύθυνους της Μπαρτσελόνα να φτιάξουν μια σειρά από κανόνες για τη σωστή και κυρίως ακίνδυνη χρήση των κοινωνικών δικτύων.

Η κεντρική ιδέα αυτού του κώδικα, είναι να καταλάβουν όλοι, παίκτες και λοιποί εργαζόμενοι στον σύλλογο, πως όταν χρησιμοποιούν το facebook ή το Twitter, εκπροσωπούν μέσα από τις φράσεις, τα σχόλια και τις φωτογραφίες που ανεβάζουν, την ίδια τη Μπαρτσελόνα. Έτσι, πρέπει να προσέχουν στη χρήση αυτών των μέσων, αφού καθετί που δημοσιεύουν, διαβάζεται από εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Και για να πάρετε μια ιδέα των αριθμών που «συνοδεύουν» τους παίκτες της Μπαρτσελόνα στα λεγόμενα «social networks», σας παραθέτουμε τους «θαυμαστές» μερικών «μπλαουγκράνα» στο facebook και τους αντίστοιχους «followers» στο twitter.

"Θαυμαστές" στο FACEBOOK

1. Μέσι / 32.377.021

2. Ινιέστα / 8.980.035

3. Βίγια / 4.487.610

4. Πικέ / 3.632.425

5. Πουγιόλ / 2.458.497

6. Αλέξις / 1.445.588

7. Βαλντές / 1.071.023

"Followers" στο TWITTER

1. Ινιέστα / 2.592.897

2. Φάμπρεγας / 2.531.333

3. Πουγιόλ / 2.256.790

4. Πικέ / 2.238.625

5. Άλβες / 771.952

6. Βαλντές / 653.968

7. Βίγια / 597.753

Πηγές: Sport & Marca

Βίντεο: Το FCB Watch, η νέα εφαρμογή της Μπαρτσελόνα, με την οποία οι φίλοι της ομάδας μπορούν να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, σε ποια σημεία μπορούν να παρακολουθήσουν τηλεοπτικά τα παιχνίδια των «μπλαουγκράνα»!

Βίντεο: Η παρουσίαση του νέου site της Μπαρτσελόνα.

TAGS ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ