ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δεν βαριούνται να βλέπουν τον Ρονάλντο

Δεν βαριούνται να βλέπουν τον Ρονάλντο

Εταιρεία μέτρησε τα social share των διαφημίσεων του Παγκοσμίου Κυπέλλου και ανέδειξε τις πιο επιτυχημένες. Δείτε ποια διαφημιστικά σποτ χώρεσαν στην καλύτερη 11αδα (videos).

Μήνες πριν από την πρώτη σέντρα στο Μουντιάλ της Βραζιλίας οι μεγάλες εταιρείες δίνουν τη "μάχη" τους για να παρουσιάσουν την καλύτερη δυνατή διαφήμιση.

Από εκεί και πέρα ενεργοποιείται ένας ολόκληρος μηχανισμός, ώστε οι διαφημίσεις να έχουν επιτυχημένη πορεία. Πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν πλέον τα social media.

Μια εταιρεία μέτρησε τα share των καλύτερων διαφημίσεων και ανέδειξε νικητή τη Nike με 1.28 εκατομμύρια share. Ακολουθούν η Samsung με 971.504, η Castrol με 962.206. Το 54% προέρχεται από εταιρείες που δεν έχουν χορηγική σχέση με τη FIFA.

Δείτε τον πίνακα:

Δεν βαριούνται να βλέπουν τον Ρονάλντο

Θυμηθείτε και τις διαφημίσεις:

1.Nike Football: Winner Stays

2.Samsung: #Galaxy11: The Training

3.Castrol: Footkhana

4.Coca Cola: El Abrazo del alma

5.Emirates: All-Time Greats

6. ESPN: I believe

7.Adidas: Ι am brazuca

8.Powerade: Nico's Story

9.Visa: Τοdos son bienvenidos

10.FIFA: 2014 FIFA World Cup

11.Cerveza Cristal: Chile Mete Miedo

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ