Σημαντικά διαφοροποιημένη, συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών, θα είναι η διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις -στις 5-8 Σεπτεμβρίου 2024-, 10ου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota κέρδισε στην Κροατία την πρώτη φετινή νίκη του στο WRC, καθώς οι Τιερί Νεβίλ (Hyundai) και Έλφυν Έβανς (Toyota) είχαν ατύχημα τρεις ειδικές διαδρομές πριν το τέλος του αγώνα. Ο Νεβίλ ηγείται του πρωταθλήματος με 6 βαθμούς διαφορά από τον Έβανς.
Η ιταλική εταιρεία, που έγραψε ορισμένες από τις σημαντικότερες σελίδες στην ιστορία των ράλι τις δεκαετίες του 1970-’80 και μέχρι τις αρχές του ‘90, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να γυρίσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά την παρουσίαση της νέας Ypsilon και την αναβίωση του εμβλήματος HF.
Ελαφρύτερο, και -κυρίως- πιο αξιόπιστο, το νέο rallycar της Hyundai για το WRC της φετινής σεζόν αποκαλύφθηκε, με την επιγραφή “για τον Κρεγκ” [Μπριν] δίπλα στο σήμα της κορεατικής εταιρείας.
Δύο εβδομάδες πριν ανοίξει η αυλαία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024, με το Ράλι Μόντε Κάρλο στις 25-28 Ιανουαρίου, η M-Sport αποκάλυψε το νέο της αυτοκίνητο που θα οδηγούν οι Αντριέν Φουρμό και Γκρεγκουάρ Μουνστέρ.
Ο πρωταθλητής των δύο τελευταίων ετών του WRC Κάλε Ροβάνπερα δεν θα είναι ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου το 2024, καθώς μετά το τέλος της φετινής σεζόν -με το θρίαμβό της στο Ράλι Ιαπωνίας- η Toyota αποκάλυψε ότι ο 23χρονος Φινλανδός θα συμμετάσχει μόνο σε λίγους και επιλεγμένους αγώνες του χρόνου.