Χωρίς σοβαρή προετοιμασία, και φτάνοντας στην Πολωνία δύο μέρες πριν ξεκινήσει ο αγώνας, ο πρωταθλητής Κάλε Ροβάνπερα πήρε μια από τις πιο ξεχωριστές του νίκες στο WRC, ενώ με τη δεύτερη θέση ο Έλφυν Έβανς μείωσε στους 15 βαθμούς την υστέρησή του από τον Τιερί Νεβίλ στην κορυφή της βαθμολογίας.
Τα πανίσχυρα υβριδικά rallycars της κατηγορίας Rally1 θα παραμείνουν στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι μέχρι το τέλος του 2026, όπως επιβεβαιώθηκε από τη FIA, καθώς εγκαταλείφθηκε η πρόταση να αντικατασταθούν με λιγότερο ισχυρά και μη-υβριδικά το 2025.
Στο συγκλονιστικό φινάλε του Ράλι Σαρδηνίας, 6ου φετινού γύρου του WRC, ο Οτ Τάνακ της Hyundai κέρδισε το “θρίλερ” της μάχης με τον Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota και επέστρεψε στη μάχη του τίτλου μετά την έξοδο και εγκατάλειψη του Τιερί Νεβίλ το Σάββατο. Στους 18 βαθμούς πλέον το προβάδισμα του Νεβίλ από τους Τάνακ, Έβανς.
Τις ένδοξες ημέρες της στο WRC των δεκαετιών 1970-’90 αναβιώνει η Lancia, καθώς επιβεβαίωσε ότι θα γυρίσει στις Ειδικές Διαδρομές του πλανήτη με την αγωνιστική έκδοση της καινούριας Ypsilon HF.
Σημαντικά διαφοροποιημένη, συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών, θα είναι η διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις -στις 5-8 Σεπτεμβρίου 2024-, 10ου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota κέρδισε στην Κροατία την πρώτη φετινή νίκη του στο WRC, καθώς οι Τιερί Νεβίλ (Hyundai) και Έλφυν Έβανς (Toyota) είχαν ατύχημα τρεις ειδικές διαδρομές πριν το τέλος του αγώνα. Ο Νεβίλ ηγείται του πρωταθλήματος με 6 βαθμούς διαφορά από τον Έβανς.
Η ιταλική εταιρεία, που έγραψε ορισμένες από τις σημαντικότερες σελίδες στην ιστορία των ράλι τις δεκαετίες του 1970-’80 και μέχρι τις αρχές του ‘90, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να γυρίσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά την παρουσίαση της νέας Ypsilon και την αναβίωση του εμβλήματος HF.
Ελαφρύτερο, και -κυρίως- πιο αξιόπιστο, το νέο rallycar της Hyundai για το WRC της φετινής σεζόν αποκαλύφθηκε, με την επιγραφή “για τον Κρεγκ” [Μπριν] δίπλα στο σήμα της κορεατικής εταιρείας.
Δύο εβδομάδες πριν ανοίξει η αυλαία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024, με το Ράλι Μόντε Κάρλο στις 25-28 Ιανουαρίου, η M-Sport αποκάλυψε το νέο της αυτοκίνητο που θα οδηγούν οι Αντριέν Φουρμό και Γκρεγκουάρ Μουνστέρ.
Ο πρωταθλητής των δύο τελευταίων ετών του WRC Κάλε Ροβάνπερα δεν θα είναι ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου το 2024, καθώς μετά το τέλος της φετινής σεζόν -με το θρίαμβό της στο Ράλι Ιαπωνίας- η Toyota αποκάλυψε ότι ο 23χρονος Φινλανδός θα συμμετάσχει μόνο σε λίγους και επιλεγμένους αγώνες του χρόνου.