Η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand, με ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη.
Το Ioniq 6 κατέκτησε κορυφαία βαθμολογία μεταξύ 13 ανταγωνιστών και ανακηρύχθηκε ως το
“ηλεκτρικό αυτοκίνητο της χρονιάς”, μια διάκριση που είναι η δεύτερη σερί χρονιά που κατακτάται από τη Hyundai.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai, το Ioniq 6, κατέκτησε άλλη μια σημαντική διάκριση που αποδεικνύει πως η Κορεάτικη εταιρεία είναι στο σωστό δρόμο για να κυριαρχήσει στο ηλεκτροκίνητο μέλλον.