
"Είμαι ο Μάρκο Νίκολιτς και είμαι ένας προπονητής που κερδίζει" "Είμαι ο Μάρκο Νίκολιτς και είμαι ένας προπονητής που κερδίζει"
Πριν πέντε χρόνια, ο Μάρκο Νίκολιτς είχε προσδιοριστεί επαγγελματικά, ξεστομίζοντας απλώς και μόνο ότι είναι ένας προπονητής που κερδίζει. Τίτλους και τρόπαια. Νέτα σκέτα, χωρίς γαρνιτούρες, χωρίς εφετζίδικες αναλύσεις για διατάξεις, στιλ και τακτικές. Στην πρώτη του σεζόν στον πάγκο της ΑΕΚ το επιβεβαίωσε, οδηγώντας τη διαλυμένη πέρυσι Ένωση στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.
11.05.2026 09:58





































