THE SHOW MUST GO ON LIVE

Ολυμπιακός: Αυτό είναι το πλάνο για τα εισιτήρια του Final Four του Βελιγραδίου

Οι οπαδοί του Ολυμπιακού
Οι οπαδοί του Ολυμπιακού INTIME

Ο Γενικός Διευθυντής του Ολυμπιακού, Νίκος Λεπενιώτης, μίλησε στην εκπομπή "Show Must Go On" με τους Παντελή Διαμαντόπουλο, Γιάννη Φιλέρη και Σπύρο Καβαλιεράτο, κάνοντας εκτενή αναφορά στο θέμα των εισιτηρίων, ενώ πρόσθεσε ότι μετά την νίκη επί της Μονακό "έφυγαν" 1.000 εισιτήρια από οπαδούς του Ολυμπιακού.

Ο Ολυμπιακός προκρίθηκε στο Final Four του Βελιγραδίου χάρη στην νίκη του επί της Μονακό στο Game 5, πολλοί έχουν ήδη κάνει τα πλάνα τους για το ταξίδι, ψάχνουν για ξενοδοχεία. Το θέμα που "καίει" βέβαια είναι αυτό των εισιτηρίων, με κάθε ομάδα να παίρνει από 600 από την EuroLeague. Με αφορμή την ζήτηση των εισιτηρίων λοιπόν, ο Νίκος Λεπενιώτης εμφανίστηκε στην εκπομπή "Show Must Go On" με τους Παντελή Διαμαντόπουλο, Γιάννη Φιλέρη και Σπύρο Καβαλιεράτο και έλυσε απορίες.

Ο Γενικός Διευθυντής των "ερυθρόλευκων" αναφέρθηκε εκτενώς στο ζήτημα, ξεκαθάρισε ότι προτεραιότητα για αυτά τα 600 εισιτήρια έχουν οι κάτοχοι των 3.000 εισιτηρίων διαρκείας, έδωσε συμβουλές, ενώ πρόσθεσε ότι υπάρχει ενημέρωση από την EuroLeague πως ήδη 1.000 οπαδοί της ομάδας αγόρασαν χθες (5/5) εισιτήρια μετά την νίκη επί της Μονακό.

“Έχουμε τρομακτική ζήτηση από τον κόσμο. Οι τέσσερις ομάδες θα πάρουν 600 εισιτήρια. Εμείς είπαμε ότι θα τα πάρουμε όλα και θέλουμε κι άλλα" τόνισε αρχικά ο Νίκος Λεπενιώτης, για να προσθέσει στην συνέχεια: "Επικοινωνούμε και με άλλες ομάδες. Ίσως προκύψουν εισιτήρια από Ρεάλ και Μπαρτσελόνα, η Εφές θα τα πάρει όλα. Οι Ισπανοί πάντα παίρνανε περίπου τα μισά εισιτήρια".

Αναφερόμενος στην συνέχεια στα χιλιάδες αιτήματα που υπάρχουν, ο Γενικός Διευθυντής των "ερυθρόλευκων" ξεκαθάρισε ότι προτεραιότητα έχουν οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας: "Αυτό που λέμε στον κόσμο είναι ότι επειδή στο σάιτ της Ευρωλίγκα υπάρχουν εισιτήρια - και σε εμάς έχουν προτεραιότητα οι κάτοχοι διαρκείας - δεν θα μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε κάποιον που δεν έχει διαρκείας. Όσοι δεν είναι κάτοχοι διαρκείας πρέπει να μπουν στο σάιτ.

Ο κόσμος έχει θέληση και προσπαθούμε να εξηγήσουμε ότι είναι δύσκολο να δώσουμε εισιτήριο σε κάποιον που δεν έχει διαρκείας. Είναι σημαντικό να ανταμειψουμε τους ανθρώπους που αγόρασαν διαρκείας σε εποχές covid, για αυτό έχουν την απόλυτη προτεραιότητα. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε εισιτήρια από διάφορες πηγές, αλλά είναι δύσκολο.

Θα υπάρξει κάποια στιγμή μία ανακοίνωση, η οπόια θα είναι παρόμοια με τις προηγούμενες. Η διάθεση (σ.σ των 600 εισιτηρίων της ΚΑΕ) θα γίνει αποκλειστικά στους κατόχους διαρκείας. Όποιος δεν έχει διαρκειας, να προσπαθήσει να μπει στο σάιτ της Ευρωίλγκα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν εισιτήρια στο σάιτ της. Το 10-15% του γηπέδου έχει διαθεσιμότητα. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε εισιτήρια, αλλά αν η κίνηση είναι αυξημένη από τους κατόχους διαρκείας, δεν θα καταφέρουμε να τους ικανοποιήσουμε όλους".

Ο Νίκος Λεπενιώτης αποκάλυψε στην συνέχεια ότι μετά την νίκη επί της Μονακό αγοράστηκαν από την πλατφόρμα της EuroLeague περίπου 1.000 εισιτήρια από τους οπαδούς του Ολυμπιακού: "Μία πληροφορία που έχουμε είναι ότι μετά τον αγώνα με την Μονακό αγοράσανε εισιτήριο 1.000 φίλαθλοι του Ολυμπιακού. Αυτό το ξέρουμε επειδή όταν ένας φίλαθλος αγοράσει εισιτήριο αναφέρει την ομάδα που υποστηρίζει. Δεν ξέρω πόσοι θα είναι, αλλά πιστεύω ότι ίσως να δούμε νουμερα του Final Four του Παρισιού, που ήταν πάνω από 6.000 οπαδοί του Ολυμπιακού στο γήπεδο".

Κλείνοντας το θέμα, ο Γενικός Διευθυντής του Ολυμπιακού έδωσε και συμβουλές στους οπαδούς του Ολυμπιακού: "Υπάρχουν πλατφόρμες που συνεργάζονται με την Ευρωλίγκα και μεταπωλούν εισιτήρια που έχουν αγοραστεί. Υπάρχει τρόπος να βρει εισιτήριο κάποιος. Η ζήτηση είναι 6πλάσια από την διαθεσιμότητα. Δεν μπορώ να υπολογίσω γενικά, αφού υπάρχουν και Σέρβοι που έχουν δηλώσει ότι υποστηρίζουν τον Ολυμπιακό. Θα είναι μεγάλος αριθμός, είναι εύκολο ταξίδι, είναι λογικά όλα αυτά."

Ο Νίκος Λεπενιώτης αναφέρθηκε και στο θέμα του ΣΕΦ και τις προσπάθειες της διοίκησης στην βελτίωση των συνθηκών για την ομάδα και τους φιλάθλους, βάζοντας τα πράγματα στην σωστή τους βάση: "Έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις στο γήπεδο. Σίγουρα μπορούν να γίνουν κι άλλες. Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε προβλήματα με τις εκάστοτε διοικήσεις γιατί θέλαμε να κάνουμε βελτιώσεις και δεν είχαμε συνεργασία. Με την συγκεκριμένη διοίκηση έχουμε συνεργασία.

Ο κόσμος ρωτάει αν θα γίνει κάτι αντίστοιχο με το ΟΑΚΑ και τον Παναθηναϊκό. Ο Ολυμπιακός θέλει να κάνει το καλύτερο για την ομάδα και τους φιλάθλους. Επειδή δεν είμαστε από αυτούς που απλώς ανακοινωνουμε κάτι, θέλουμε όταν πούμε κάτι να είναι αμετάκλητο. Αυτό που θα πω είναι ότι το γηπεδικό απασχολεί την ομάδα. Γίνονται αξιολογήσεις και όταν ανακοινωθεί κάτι θα είναι αμετάκλητο.

Το γηπεδικό είναι απόλυτη προτεραιότητα. Το γήπεδο σίγουρα χρειάζεται ανακαίνιση. Πρέπει να αλλάξει και με παραμβάσεις θα βελτιωθεί. Δεν είναι όμως τόσα εύκολα. Έχουμε μία διοίκηση που έχει βάλει δεκάδες εκατομμύρια. Δεν είναι εποχές που ήταν εύκολα τα χρήματα. Είμαστε αναγκασμένοι και από την Ευρωλίγκα να έχουμε συγκεκριμένα κριτήρια.

Το γήπεδο πρέπει να γεμίζει και στους αγώνες της Α1 και της EuroLeague. Ο μέσος όρος μας είναι 8.000 φίλαθλοι . Αν είχαμε 12.000 και είχαμε εισιτήρια να διαθέσουμε θα ήταν αλλιώς. Δεν γίνεται να αυξήσουμε την χωρητικότητα με πτυσσόμενες εξέδρες μόνο για ένα ματς. Σε άλλες ομάδες έχουν sold out.

Το ΣΕΦ είναι το μοναδικό γήπεδο κλειστού στίβου που έχουμε, κάτι που δεν βοηθιάει την ομάδα να κάνει μόνιμες παρεμβάσεις. Να μείνουμε όμως στο γεγονός ότι η διοίκηση έχει προτεραιότητα το θέμα του γηπέδου".

TAGS THE SHOW MUST GO ON LIVE ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ FINAL FOUR ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ EUROLEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ