ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Μπέριλ ΜακΚίσικ: “Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού, θα μας λείψετε όλοι”

ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ / EUROKINISSI

Η Μπέριλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε με τη σειρά της τον κόσμο του Ολυμπιακού.

Ακολουθώντας το συγκινητικό post του Σακίλ, η Μπέριλ ΜακΚίσικ ευχαρίστησε με τη σειρά της τον κόσμο του Ολυμπιακού, αφού κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο για την οικογένειά της.

Αναλυτικά όσα έγραψε η σύζυγος του Αμερικανού γκαρντ:

“Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι”.

@berilmckissic Instagram

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ