ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Το συγκινητικό αντίο του Σακίλ ΜακΚίσικ: “Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου”

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ / EUROKINISSI

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ έκανε μια συγκινητική ανάρτηση στο Instagram την Τετάρτη (24/6) για να πει το αντίο του στον Ολυμπιακό.

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ έκανε μια συγκινητική ανάρτηση στο Instagram την Τετάρτη (24/6) για να αποχαιρετήσει τον Ολυμπιακό μετά από επτά χρόνια.

Ο 35χρονος φόργουορντ έφτασε στο λιμάνι τον Φεβρουάριο του 2020 και με τα ερυθρόλευκα κατέκτησε 4 πρωταθλήματα, 3 κύπελλα, 4 Σούπερ Καπ και φυσικά τη EuroLeague στο πρόσφατο Final Four της Αθήνας.

Μάλιστα Αμερικανός είναι μεταξύ των παικτών που βρέθηκαν και στα πέντε συνεχόμενα Final Four των Πειραιωτών ξεκινώντας από το 2022 μέχρι το φετινό.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

“ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.

Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.

Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και της οικογένειάς μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και λευκά θα με συνοδεύουν για πάντα.

Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το νούμερο 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.

Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς.

Ολυμπιακός για πάντα”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ