WRC

WRC: H Toyota παρουσίασε το υβριδικό Yaris Rally1

H Toyota παρουσίασε το υβριδικό Yaris Rally1
H Toyota παρουσίασε το υβριδικό Yaris Rally1 TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Το νέο της rallycar για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2022 παρουσίασε η Toyota στην αποψινή εναρκτήρια εκδήλωση του WRC 2022 στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, με σκοπό να υπερσπιστεί τους τίτλους της και στη νέα, υβριδική εποχή του WRC.

Πέραν του αυτοκινήτου, το τμήμα ράλι της Toyota Gazoo Racing βιώνει φέτος και μια ακόμη τεράστια αλλαγή: δεν θα βασίζεται πια στον παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ, ο οποίος αποφάσισε να συμμετάσχει φέτος μόνο σε ελάχιστους, επιλεγμένους αγώνες του WRC, θέλοντας να κυνηγήσει την τύχη του στους αγώνες αντοχής του WEC και στις 24 ώρες του ΛεΜάν.

Κατά συνέπεια, το βάρος του πρωταθλητισμού θα πέσει στους ώμους του Ουαλού Έλφυν Έβανς και του Φινλανδού Κάλε Ροβάνπερα, που θα οδηγούν τα δύο υβριδικά Yaris Rally1 σε όλους τους αγώνες του WRC 2022, ενώ το τρίτο θα μοιράζεται ο Οζιέ με τον Εσαπέκα Λάπι. Ο πρωταθλητής θα ξεκινήσει στο προφιλές του Μόντε, αλλά ο Φινλανδός θα κάνει την πλειοψηφία των υπόλοιπων αγώνων.

Το νέο Yaris Rally1 ακολουθεί το νέο σχεδιασμό της τρέχουσας γενιάς του Yaris παραγωγής - και, για την ακρίβεια, του «καυτού» GR Yaris. Και ενώ το Yaris της παραγωγής μετρά πολλά χρόνια που διαθέτει υβριδική έκδοση, το αγωνιστικό για πρώτη φορά την απέκτησε φέτος - χάρη στη μεγάλη αλλαγή κανονισμών που μετέτρεψε τα φετινά αγωνιστικά του WRC για πρώτη φορά σε υβριδικά.

H Toyota παρουσίασε το υβριδικό Yaris Rally1
H Toyota παρουσίασε το υβριδικό Yaris Rally1 TOYOTA GAZOO RACING MEDIA


Σε αυτά, θα χρησιμοποιείται ένα υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα 100 kW που θα παρέχει, σε συγκεκριμένα σημεία των ειδικών, «εκρήξεις» ισχύος για τρία δευτερόλεπτα επιπλέον της ισχύος του θερμικού κινητήρα 1.6 Turbo. Ο ηλεκτροκινητήρας θα παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία 3.9 kWh, που θα φορτίζεται με την ενέργεια που θα ανακτάται κατά το φρενάρισμα.

Ο χρωματισμός του Yaris Rally1 διατηρεί την κλασσική φιλοσοφία της Gazoo σε κάθε μορφή αγώνων που συμμετέχει - όπως στο WEC και στο Ράλι Ντακάρ, που μόλις χθες κέρδισε ο Νάσερ Αλ Ατίγια με το Toyota Hliux T1+.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Toyota Gazoo Racing θα έχει και μια β' ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του χρόνου, με την ονομασία «Next Generation», για την οποία θα οδηγεί ο Ιάπωνας Τακαμότο Κατσούτα και θα συμμετέχει κανονικά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

TAGS WRC TOYOTA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ