WRC

Βήμα νίκης του Οζιέ στο Μόντε, ο Τάνακ επέστρεψε στη μάχη του βάθρου

Toyota GAZOO Racing WRT
Sebastien Ogier, 2025 FIA World Rally Championship / Round 01 / Rallye Monte Carlo 2025 / 22-26 January 2025 TOYOTA GAZOO RACING WRT

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ διεύρυνε στα 20,3’’ το προβάδισμά του από τον ομόλογό του στην Toyota Έλφυν Έβανς μετά το σημερινό (25/1) σκέλος του Ράλι Μόντε Κάρλο. Με μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο απογευματινό loop ο Οττ Τάνακ απειλεί τους Έβανς και Αντριέν Φουρμό στη μάχη των πλευρικών θέσεων του βάθρου.

Οδηγώντας αλάνθαστα σήμερα στους δρόμους περιμετρικά του δικού του χωριού στις γαλλικές Άλπεις, ο Σεμπαστιάν Οζιέ εξασφάλισε σημαντική διαφορά στην κορυφή του Ράλι Μόντε Κάρλο, εναρκτήριου αγώνα του φετινού WRC.

Στο 1-2 της Toyota ο Γάλλος προηγείται με 20,3 δευτερόλεπτα του Έλφυν Έβανς με το έτερο GR Yaris Rally1. Δεν ήταν εύκολο για τον Οζιέ, καθώς με τις υψηλότερες θερμοκρασίες από την 10η θέση που εκκινούσε έπρεπε να αντιμετωπίζει τη λάσπη και τις πέτρες που άφηναν πίσω τους όσοι εκκινούσαν νωρίτερά του.

Παρόλα αυτά, αύξησε τη διαφορά των 12,6’’ που είχε στο ξεκίνημα της ημέρας από τον Έβανς - που συνέχισε την μάχη οριακή του μάχη με τον Αντριέν Φουρμό, στο ντεμπούτο του Γάλλου με την εργοστασιακή Hyundai.

Η μάχη τους σήμερα έληξε στα 4,3 δευτερόλεπτα μεταξύ τους, μόνο που πλέον απέκτησε και έναν τρίτο “μνηστήρα” της δεύτερης θέσης: τον Οττ Τάνακ με το έτερο Hyundai i20 N Rally1, που πλησίασε τον Φουρμό στα μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Αυτή θα είναι μια εντυπωσιακή τριπλή μάχη την τελευταία μέρα (26/1) του αγώνα.

Ο Τάνακ ανέβασε την απόδοσή του το απόγευμα μετά από μια σειρά από αλλαγές στο στήσιμο του i20 N που τον έκαναν να αισθανθεί πιο άνετα για να πιέζει. Αρχικά πέρασε τον Κάλε Ροβάνπερα στην ΕΔ13 (τέταρτη από τις έξι της ημέρας), ενώ στην ΕΔ14 έκανε τον πρώτο χρόνο παίρνοντας 13,3’’ από τον Φουρμό.

Ο Ροβάνπερα εξακολουθεί να μην είναι απόλυτο ικανοποιημένος από την αίσθηση του GR Yaris και από τα νέα ελαστικά της Hankook, κι έτσι απέμεινε σχεδόν μισό λεπτό πίσω από τον Τάνακ, στην 5η θέση. Ακολουθούν στην 7άδα άλλα δύο Toyota, των Τακαμότο Κατσούτα και Σάμι Πάγιαρι.

Όσο για τον Τιερί Νεβίλ, μετά το χθεσινό του ατύχημα και έπειτα το κλατάρισμα που του στοίχισαν σχεδόν 4 λεπτά, σήμερα είχε άλλη μία ατυχία -ένα πρόβλημα απόδοσης ισχύος- στην ΕΔ10 που του κόστισε ακόμη 50’’ και κάθε ελπίδα ανάκαμψης.

Ο Γκρεγκουάρ Μουνστέρ της M-Sport έγραψε στο ξεκίνημα της ημέρας την παρθενική του νίκη σε Ειδική, αλλά έχει τεθεί εκτός μάχης της πεντάδας -στην καλύτερή του εμφάνιση μέχρι σήμερα- μετά τη χθεσινή του εγκατάλειψη.

Η Κυριακή (26/1) περιλαμβάνει 3 Ειδικές Διαδρομές από την πόλη του Γκαπ προς τον Νότο, μήκους 50,9 αγωνιστικών χιλιομέτρων, για τον τερματισμό στο Μονακό.

WRC.COM
Ράλι Μόντε Κάρλο, Γενική Κατάταξη μετά την ΕΔ15 WRC.COM
TAGS WRC WRC 2025 ΡΑΛΙ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ