FORMULA 1

“Σύννεφα” ξανά στη Ferrari: Ο μηχανικός του Χάμιλτον τον αγνόησε στον αγώνα του Μονακό

Florent Gooden / DPPI / SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ένα νέο επεισόδιο στη σχέση του Λιούις Χάμιλτον με τον μηχανικό του στη Ferrari, Ρικάρντο Αντάμι, έφερε ξανά στην επιφάνεια εντάσεις που είχαν ήδη διαφανεί στους προηγούμενους αγώνες.

Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε τον αγώνα του πριγκιπάτου από την έβδομη θέση, λόγω ποινής για παρεμπόδιση του Μαξ Φερστάπεν στις κατατακτήριες – γεγονός που ήρθε από το λανθασμένο μήνυμα του Αντάμι ότι ο Ολλανδός είχε κόψει το ρυθμό του. Παρότι κέρδισε δύο θέσεις μέσω της στρατηγικής, ο Χάμιλτον τερμάτισε εντέλει 51 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή Λάντο Νόρις.

Το σημείο έντασης με τον Αντάμι ήρθε όταν ο Βρετανός ρώτησε αν η διαφορά του από τους πρώτους ήταν πάνω από ένα λεπτό. Η αρχική απάντηση του Ιταλού μηχανικού ήταν αόριστη, προκαλώντας τον εκνευρισμό του Λιούις. “Δεν απαντάς στην ερώτηση. Δεν έχει σημασία υποθέτω, απλά ρωτάω αν είμαι ένα λεπτό πίσω ή όχι”, είπε ο 40χρονος μέσω της ραδιοεπικοινωνίας.

Η απάντηση τελικά ήρθε: “Η διαφορά είναι 48 δευτερόλεπτα”. Όμως η ψυχρότητα του μηνύματος ήταν ξεκάθαρη. Στο γύρο της επιστροφής στα πιτς μετά τον τερματισμό ο Χάμιλτον παρατήρησε την αμηχανία και ρώτησε: “Είσαι θυμωμένος μαζί μου ή κάτι τέτοιο;”. Η σιωπή του Adami συνεχίστηκε, αφήνοντας ερωτηματικά για την ατμόσφαιρα στο γκαράζ του Λιούις.

Δεν είναι η πρώτη φορά που παρατηρείται ένταση μεταξύ των δύο. Στην Αυστραλία η σχέση του Χάμιλτον με τον Αντάμι ξεκίνησε “μουδιασμένα”, ενώ στο Μαϊάμι ο Λιούις ειρωνεύτηκε τον μηχανικό του, λέγοντας “πιείτε και ένα τσάι όσο περιμένετε να δώσετε την εντολή”, σχολιάζοντας τη βραδύτητα της αντίδρασης της Ferrari στην έκκλησή του να ζητηθεί από τον -αργότερο σε εκείνο το σημείο, λόγω φθαρμένω ελαστικών- Λεκλέρ να ανοίξει δρόμο για τον Χάμιλτον.

Η κατάσταση στο Μονακό φαίνεται να ανεβάζει τους τόνους, και τα διεθνή μέσα κάνουν λόγο για πιθανή ρήξη ανάμεσα στον οδηγό και τον μηχανικό του. Όμως, ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, έσπευσε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, εξηγώντας πως η φαινομενική απουσία επικοινωνίας οφείλεται σε εσωτερικό κανονισμό της ομάδας: “Ο μηχανικός επιτρέπεται να μιλά στον οδηγό μόνο στις ευθείες, όχι στις στροφές, για λόγους ασφάλειας και συγκέντρωσης”, τόνισε ο Γάλλος, επιδιώκοντας να κλείσει το θέμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ