FORMULA 1

Σάινθ: "Πάντοτε όδευα προς τη F1, αντί για τα Ράλι"

Ο Σάινθ από το γκραν πρι της Ισπανίας /6-5-2021
Ο Σάινθ από το γκραν πρι της Ισπανίας /6-5-2021 CREDIT: @SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ εξηγεί για ποιο λόγο βρέθηκε στα μονοθέσια, στην πίστα και χωρίς συνοδηγό, παρεκκλίνοντας από την παράδοση του δις παγκόσμιου πρωταθλητή πατέρα του στα Ράλι.

Το 1994, όταν ο Κάρλος Σάινθ ο νεότερος γεννήθηκε, ο πατέρας του είχε ήδη κερδίσει τα δύο του παγκόσμια πρωταθλήματα -το 1990 και ’92, με την Toyota- και ήταν ένας από τους λαμπερότερους αστέρες του WRC.

Παρότι σε όλα τα παιδικά χρόνια του γιού του ο πρεσβύτερος Σάινθ πρωταγωνιστούσε στις Ειδικές Διαδρομές του πλανήτη, με τη Subaru, με την Toyota ξανά, με τη Ford και τέλος με τη Citroen, ο Κάρλος Τζούνιορ ήταν περισσότερο απορροφημένος στα Γκραν Πρι της Formula 1.

"Παρότι ήμουν πολύ κοντά στον πατέρα μου, δεν καταλάβαινα πολλά για τα Ράλι γιατί δεν μπορούσες να τα δεις και πολύ στην τηλεόραση. Έφευγε για δύο ή τρεις εβδομάδες και δεν μπορούσα να δω τι έκανε, ενώ με τη Formula 1 μπορούσα να την παρακολουθώ στην τηλεόραση από τα 9 χρόνια μου", εξηγεί σήμερα ο οδηγός της Ferrari.

Ο Σάινθ στο γκραν πρι της Ισπανίας /7-5-2021
Ο Σάινθ στο γκραν πρι της Ισπανίας /7-5-2021 CREDIT: @SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Παρότι ο Κάρλος Τζούνιορ μεγαλώνοντας θα είχε πρόσβαση σε όλα τα μυστικά της οδηγικής τέχνης των Ράλι, και στην εμπειρία του πατέρα του (αλλά και του θείου του Αντόνιο, επίσης οδηγού Ράλι), εκείνος διάλεξε το karting και τους αγώνες πίστας. "Εντέλει, το karting ήταν πιο κοντά στη F1 από ό,τι τα ράλι, διότι ήταν ένα μονοθέσιο σε μια πίστα και με άμεσο συναγωνισμό, οπότε η καριέρα μου πάντοτε όδευε προς τη Formula 1", λέει ο Κάρλος Τζούνιορ.

Και συνεχίζει: "Η απόφαση ήταν κατά 90 τοις εκατό δική μου και κατά 10 τοις εκατό μόνο επηρεάστηκε από την οικογένειά μου. Είμαι βέβαιος ότι αν δεν είχα γεννηθεί με τα γονίδια και το ταλέντο του πατέρα μου και της οικογένειάς μου, περιτριγυρισμένος από αγωνιστικά αυτοκίνητα και από αυτή την ατμόσφαιρα, θα ήταν δυσκολότερο για μένα να ερωτευτώ τους αγώνες. Δεν έχει σημασία αν είναι τα ράλι ή η F1, διότι έβλεπα τους αγώνες της Formula 1 με τον μπαμπά μου".

Ο πρεσβύτερος Σάινθ υποστήριξε κάθε αγωνιστικό βήμα του γιού του τις δύο τελευταίες δεκαετίες, σε έναν διαφορετικό χώρο από τον δικό του - παρότι ο ίδιος συνέχισε -και συνεχίζει μέχρι σήμερα- να τρέχει σε κάθε είδους Ράλι, κερδίζοντας στην πορεία τρεις φορές (2010,’18,’20) το Ντακάρ.

"Ο πατέρας μου δεν με πίεσε ποτέ να ασχοληθώ με τους αγώνες. Για την ακρίβεια, ήταν χαρούμενος που έπαιζα ποδόσφαιρο ή τένις ή όλα τα άλλα σπορ στο σχολείο, και δεν μίλησε ποτέ για το ενδεχόμενο να γίνω επαγγελματίας οδηγός στους αγώνες ή στο karting", συνεχίζει ο 27χρονος, σήμερα, Κάρλος Τζούνιορ.

"Εγώ τον πίεσα να με βοηθήσει να ακολουθήσω αυτή την καριέρα, οπότε ήταν προσωπική επιλογή. Και ενθαρρύνω τους γονείς των μελλοντικών γενεών να διασφαλίσουν ότι δεν θα πιέσουν τα παιδιά τους να κάνουν κάτι. Πρέπει τα παιδιά να είναι η κινητήρια δύναμη, και να ακολουθούν τις δικές τους επιθυμίες και τη δική τους καριέρα", καταλήγει.

Παρά την παρέκκλιση από την οικογενειακή παράδοση, ο Κάρλος Τζούνιορ βρίσκεται ήδη στον 6ο του χρόνο στη Formula 1, έχει οδηγήσει για τις δύο πιο ιστορικές ομάδες του σπορ -McLaren και Ferrari-, έχει ανέβει τρεις φορές στο βάθρο και ήδη φαντάζει ως ένας από τους πρωταγωνιστές της επόμενης δεκαετίας.

Photo credits: Ferrari Media / Red Bull Content

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ