ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Ράλι Ντακάρ: O Λεμπ αρχίζει να αποδέχεται τη νίκη του Αλ Ατίγια

Το μονοθέσιο της Αλ Ατίγια
Το μονοθέσιο της Αλ Ατίγια TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ πήρε 1,5 λεπτό από τον Νάσερ Αλ Ατίγια στη 10η ειδική του Ράλι Ντακάρ, και με μόλις δύο να απομένουν ο Γάλλος παραδέχεται ότι η διαφορά των 32:40 λεπτών αρκετά μεγάλη - Ανατροπή ξανά στους δύο τροχούς, ανέβηκε ξανά επικεφαλής ο Αντριέν βαν Μπεβερέν.

Στη δοκιμασία των 375 αγωνιστικών χιλιομέτρων από το Νταουασίρ στη Μπίσα, ο θρύλος του Ράλι Ντακάρ Στεφάν Πετερανσέλ πρόσθεσε το όνομά του στους νικητές ειδικών και φέτος, πετυχαίνοντας την τρίτη του ηλεκτρικού Audi RS Q e-tron με διαφορά 2 λεπτών από τον Κάρλος Σάινθ, στο 1-2 της γερμανικής εταιρείας.

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ έγραψε τον 5ο χρόνο, 4:25 λεπτά πίσω από τον συμπατριώτη του της Audi, ενώ ο Νάσερ Αλ Ατίγια ακολούθησε με την 7η επίδοση της ημέρας, στα 5:50 λεπτά.

O τελευταίος δέχθηκε, επίσης, ποινή 5 λεπτών για μια παρατυπία με τις ζώνες ασφαλείας του τη Δευτέρα, αλλά και πάλι το προβάδισμα του οδηγού από το Κατάρ με το εργοστασιακό Toyota Hilux T1+ παρέμεινε πάνω από τη μισή ώρα, στα 32:40 λεπτά.

Ο Πέτερ Χάνσελ
Ο Πέτερ Χάνσελ YAMAHA RACING MEDIA


Ο Λεμπ, που βλέπει να εξανεμίζονται για φέτος οι ελπίδες του να προσθέσει μία νίκη στο Ντακάρ στα 9 παγκόσμια πρωταθλήματα ράλι του παλμαρέ του, είπε: "Δεν μπορούμε να προσπαθήσουμε περισσότερο από όσο ήδη προσπαθούμε τώρα. Πιέζουμε στο μέγιστο σε όλες τις ειδικές, αλλά η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. Έτσι είναι τα πράγματα".

Από την πλευρά του, ο Αλ Ατίγια ακολουθεί προσεκτικό ρυθμό για να μην ρισκάρει κάποιο χρονοβόρο πρόβλημα - το μόνο που δείχνει ικανό να του στερήσει την τέταρτη νίκη του. "Είχα πει ότι δεν θέλω να ρισκάρω ή να πιέσω πολύ, απλά να έχω καλό ρυθμό κι ας χάσω δύο ή τρία λεπτά. Δεν είχαμε κανένα θέμα σήμερα, αύριο έχουμε καλή θέση εκκίνησης και είμαι αρκετά χαρούμενος. Πέρσι κερδίσαμε επτά ειδικές, αλλά τερματίσαμε δεύτεροι. Φέτος κερδίσαμε δύο, αλλά είμαστε επικεφαλής. Είναι ωραίο συναίσθημα", είπε.

Με το τρίτο ηλεκτρικό Audi, μετά τη χθεσινή του νίκη ο Ματίας Έκστρομ ήταν μόλις 11ος σήμερα, αλλά κατάφερε να μπει στην πρώτη δεκάδα και είναι ο οδηγός με την υψηλότερη θέση στη γενική της γερμανικής εταιρείας, έπειτα από τα προβλήματα των Σάινθ και Πετερανσέλ τις πρώτες μέρες. Ο Ισπανός βρίσκεται στην 15η θέση, με λιγοστές ελπίδες να μπει στους πρώτους δέκα.

Ο Φαν Μπέβερεν
Ο Φαν Μπέβερεν RED BULL CONTENT POOL


Το σκηνικό στις μοτοσικλέτες είναι αντιδιαμετρικό. Ο Αντριέν βαν Μπεβερέν της Yamaha επέστρεψε στην κορυφή της γενικής κατάταξης, γράφοντας τον τρίτο χρόνο της ημέρας, πίσω από τον ταχύτερο σήμερα Τόμπι Πράις της ΚΤΜ.

Το σημαντικό για τον Βαν Μπεβερέν ήταν ότι είδε τους βασικούς του αντιπάλους για τη νίκη να χάνουν πολύτιμο έδαφος. Ο Σαμ Σάντερλαντ της ΚΤΜ έκανε μόλις τον 7ο χρόνο, χάνοντας 8 λεπτά από τον Γάλλο, ο Πάμπλο Κιντανίγια της Honda με τον 13ο χρόνο έχασε πάνω από 4 λεπτά, ενώ ο Ματίας Βάλκνερ της ΚΤΜ έκανε μόλις τον 26ο χρόνο, χάνοντας δωδεκάμισι λεπτά από τον Βαν Μπεβερέν.

Μετά το τέλος της ειδικής, οι Κιντιανίγια και Ζοαν Μπαρέδα Μπορτ της Honda δέχθηκαν ποινές 2 και 4 λεπτών αντίστοιχα για υπέρβαση των ορίων ταχύτητας στην απλη διαδρομή. Για τον Μπαρέδα Μπορτ ήταν ένα πλήγμα που τον άφησε στην 5η θέση, σχεδόν 11 λεπτά πίσω από την κορυφή.

Έτσι, δύο ειδικές και λίγα παραπάνω από 500 αγωνιστικά χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, ο Βαν Μπεβερέν απέκτησε προβάδισμα σχεδόν 6 λεπτών από τον Σάντερλαντ και τον κιντανίγια και 8:24 λεπτών από τον Βάλκνερ. Θα είναι μια συγκλονιστική μάχη μέχρι το νήμα, με πέντε αναβάτες από τέσσερα διαφορετικά εργοστάσια.

Το βέβαιο, πάντως, είναι ότι ο περσινός νικητής Κέβιν Μπεναβίδες (με τη Honda, τότε) δεν θα υπερασπιστεί το στέμμα του, καθώς σήμερα εγκατέλειψε λόγω μηχανικών προβλημάτων που παρουσίασε η ΚΤΜ του. Ο Αργεντινός είχε καταφέρει να ανελιχθεί στην 5η θέση, πλησιάζοντας στα 10 λεπτά την κορυφή.

Ο Πράις
Ο Πράις RED BULL CONTENT POOL


Με τα ελληνικά χρώματα, τώρα, οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσομπός μπήκαν στην 10η ειδική έχοντας κερδίσει στην προηγούμενη ακόμα πέντε θέσεις, έχοντας ανέβει στην 53η της γενικής της κατηγορίας Classic. Με πολύ μικρές προπορείες οι ποινές τους ήταν ελάχιστες, και συνέχισαν με μικρά και σχεδόν ανεπαίσθητα μηχανικά προβλήματα.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2022 - ΕΔ10

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

1. Αλ Ατίγια (Toyota) 33:13:37

2. Λεμπ (BRX) +32:40

3. Αλ Ράζι (Toyota) +55:48

4. Τερανόβα (ΒΡΧ) +1:29:18

5. Πρζιγκόνσκι (Mini) +1:45:42

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

1. Βαν Μπεβερέν (Yamaha) 33:27:06

2. Σάντερλντ (GasGas)+05:59

3. Κιντανίγια (Honda) + 06:15

4. Βάλκνερ (KTM)+08:24

5. Μπαρέδεα Μπορτ (Honda) +10:47

TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ