MOTORSPORTS

Ράλι Ντακάρ: Επιστροφή του Αλ-Ατίγια στη 2η Ειδική, εκτός μάχης ο Λεμπ

Ράλι Ντακάρ: Επιστροφή του Αλ-Ατίγια στη 2η Ειδική, εκτός μάχης ο Λεμπ
TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Ο Νάσερ Αλ-Ατίγια της Toyota ανέκαμψε στο Ράλι Ντακάρ μετά το άσχημο χθεσινό του ξεκίνημα, και κερδίζοντας τη σημερινή 2η ειδική πλησίασε στα 2:12'' τον επικεφαλής Κάρλος Σάινθ της Audi. Τρία χρονοβόρα κλαταρίσματα άφησαν το Σεμπαστιάν Λεμπ 1 ώρα και 21 λεπτά μακριά.

O Αλ-Ατίγια έγραψε τον πρώτο χρόνο στη δοκιμασία των 430 αγωνιστικών χιλιομέτρων από τον παραθαλάσσιο καταυλισμό Sea Camp μέχρι την πόλη Αλούλα, σε βραχώδη εδάφη που σκλήρυναν ακόμα περισσότερο με τη νεροποντή των τελευταίων ημερών, και σε στενά περάσματα πέτρινων κοιλάδων που έκαναν δύσκολη και την πλοήγηση.

Τα τελευταία χιλιόμετρα της Ειδικής, ωστόσο, περιλάμβαναν αμμόλοφους, και εκεί ήταν που ο Αλ-Ατίγια με το εργοστασιακό Toyota Hilux DKR κάλυψε την υστέρησή του από τον Ολλανδό Έρικ φαν Λουν της Overdrive Toyota, για να κερδίσει εντέλει στον τερματισμό με διαφορά 14 δευτερολέπτων.

Περίπου στο μέσον της διαδρομής ο Φαν Λουν είχε διαφορά 2:20 λεπτών στην κορυφή, από τον Γιαζίντ Αλ Ράζι. Αλλά τότε ήταν που ο Αλ-Ατίγια ξεκίνησε την αντεπίθεσή του. Την ίδια στιγμή, ο Σάινθ εκκινώντας πρώτος αναπόφευκτα έχανε χρόνο, και ο τερματισμός τον βρήκε να έχει απωλέσει 5:05 λεπτά της διαφοράς του από τον Αλ-Ατίγια.

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ, πρωταγωνιστής μέχρι χθες, είχε μια εξαιρετικά άτυχη μέρα με το buggy Hunter της Prodrive, και της ομάδας BRX. Ο Γάλλος έχασε μία ώρα και 26:38 λεπτά με τρία κλαταρίσματα, και εξήγησε: «Ήταν μια πολύ κακή μέρα για εμάς. Δεν άντλησα καμία διασκέδαση από την οδήγηση. Ήταν πολύ άσχημα, με πολλές πέτρες. Έπρεπε μόνο να κινείσαι πολύ αργά για να αποφεύγεις τα κλαταρίσματα. Αυτός ήταν ο στόχος, και στο τέλος είχαμε τρία. Χρειάστηκε να επιδιορθώσουμε ένα από τα ελαστικά, και αυτός μας κόστισε πολύ χρόνο».

Σε αντίθεση με τον Σάινθ, οι δύο άλλοι οδηγοί της εργοστασιακής Audi Ματίας Έκστρομ και Στεφάν Πετερανσέλ είχαν αρκετούς μπελάδες, και έμειναν 36 και 48 λεπτά μακριά από την κορυφή, αντίστοιχα. Ο Γάλλος βρίσκεται 8ος στη γενική, ενώ μετά την ποινή του χθες για ένα χαμένο σημείο χρόνου ο Έκστρομ έχει πέσει στην 15η θέση

Αντίστοιχα άτυχος με κλαταρίσματα ήταν ο Γρελέν Τσιτσερί στα πρώτα χιλιόμετρα. Μετά από όλα αυτά, τρίτος στη γενική είναι ο Ματιέ Σεραντορί της εργοστασιακής ομάδας Century, σε απόσταση 24:55 λεπτών από τον Σάινθ, ενώ την πρώτη εξάδα κλείνουν οι Σιμόν Βίτσε (MD Rally), Ζινιέλ ντε Βιγέρ (Toyota Gazoo) και Γιαζίντ Αλ Ράζι (Overdrive).

Στις μοτοσικλέτες, ο μόλις 20χρονος Αμερικανός Μέισον Κλάιν της BAS KTM ξεδίπλωσε το ταλέντο του για να κερδίσει τη σημερινή Ειδική, την πρώτη του στο Ντακάρ, και μαζί με ανέβει στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Κι αυτό παρότι δέχθηκε ποινή 2 λεπτών για υπερβολική ταχύτητα σε απλή διαδρομή.

Το δεύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Γερμανός Σεμπάστιαν Μπέλερ της Hero και τον τρίτο ο Αμερικανός Σκάιλερ Χάουες της Husqvarna, ενώ ο Ντάνιελ Σάντερς της ΚΤΜ παραδέχθηκε ότι -ενώ ήταν κυρίαρχος στο μεγαλύτερο μέρος της Ειδικής- έκοψε ρυθμό στο τέλος για να μην τερματίσει πρώτος και καθαρίζει το δρόμο, χάνοντας δρόμο στην αυριανή 3η Ειδική Διαδρομή.

Κατά συνέπεια, στη γενική τον Κλάιν ακολουθεί ο Τόμπι Πράις της ΚΤΜ με διαφορά 1:41 λεπτού, ο Ισπανός Ζουάν Μπαρέδα Μπορ της Monster Honda, ο Αργεντινός Κέβιν Μπεναβίδες της KTM και ο Σάντερς στα 2:55 λεπτά - ενώ την εξάδα κλείνει ο χθεσινός πρωτοπόρος Ρίκι Μπράμπεκ της Honda που έπεσε 4:21'' μακριά με διάφορα προβλήματα μέχρι την Αλούλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ