ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Ράλι Ντακάρ, έκτη μέρα: Καταστροφή για την Audi, εκτός μάχης Σάινθ και Πετερανσέλ

Audi RS Q e-tron #204 (Team Audi Sport), Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger
Audi RS Q e-tron #204 (Team Audi Sport), Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger AUDI MEDIA CENTER

Ο Στεφάν Πετερανσέλ εγκατέλειψε και ο Κάρλος Σάινθ επίσης είχε ατύχημα στο ίδιο σημείο της 6ης ειδικής διαδρομής του Ράλι Ντακάρ.

Στην προσπάθειά τους να πλησιάσουν τον πρωτοπόρο Νάσερ Αλ-Ατίγια στην κορυφή του Ράλι Ντακάρ, οι Κάρλος Σάινθ και Στεφάν Πετερανσέλ είχαν και οι δύο ατύχημα στο ίδιο ακριβώς σημείο της 6ης Ειδικής του αγώνα.

Τα ατυχήματα σημειώθηκαν λίγο πριν από το πέμπτο σημείο χρονομέτρησης στην Ειδική Διαδρομή των 357 χιλιομέτρων από την πόλη Χαΐλ προς το Ριάντ. Η βιαιότητα του ατυχήματος του Στεφάν Πετερανσέλ άφησε τον συνοδηγό του, Εντουάρ Μπουλανζέ, με τραυματισμό στη μέση, με αποτέλεσμα να κριθεί αναγκαία η αεροκομιδή του στο νοσοκομείο.

Ο Κάρλος Σάινθ και ο συνοδηγός του Λούκας Κρουζ δεν τραυματίστηκαν, και περίμεναν το φορτηγό υποστήριξης της Audi για να δουν αν μπορούν να γίνουν επιτόπου οι επιδιορθώσεις που χρειάζεται το Audi RS Q e-tron τους για να συνεχίσουν τον αγώνα. Όμως, ένα μέλος της ομάδας είπε ότι το αυτοκίνητο του Ισπανού έχει υποστεί χειρότερη ζημιά από του Πετερανσέλ.

Οι Πετερανσέλ και Σάινθ βρίσκονταν χθες στη 2η και 4η θέση αντίστοιχα της γενικής κατάταξης, στα 22 και 35 λεπτά πίσω από τον Αλ-Ατίγια αντίστοιχα, έχοντας ενδιάμεσά τους τον Γιαζίντ Αλ Ράζι με το Toyota Hilux της ομάδας Overdrive.

Και οι τρεις διεκδικούσαν τη νίκη της σημερινής Ειδικής μαζί με τον Αλ-Ατίγια, αλλά και οι τρεις τέθηκαν εντέλει εκτός μάχης - καθώς και ο Αλ Ράζι σταμάτησε με πρόβλημα στη μπροστινή ανάρτηση αμέσως μετά το σημείο χρονομέτρησης στο 216ο χιλιόμετρο, με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο.

Μετά από όλα αυτά, την Ειδική φυσικά κέρδισε ο Αλ-Ατίγια, εμπρός από τον Σεμπάστιαν Λεμπ που μετά το χθεσινό του ατύχημα ακολούθησε προσεκτική τακτική σήμερα με το επισκευασμένο του Hunter T1+ της ομάδας Bahrain Raid Xtreme. Ο Γάλλος ήταν σήμερα 3:29 λεπτά πίσω από τον Αλ-Ατίγια, αλλά με απόσταση σχεδόν δύο ωρών από τον πρωτοπόρο του αγώνα, δεν διατηρεί ελπίδες νίκης. O Γάλλος είναι 6ος γενικής τώρα.

Τον τρίτο χρόνο της ημέρας πέτυχε ο ομόλογος του Αλ-Ατίγια στην εργοστασιακή Toyota Gazoo, Χενκ Λάτεγκαν, ο οποίος με τις ατυχίες των Πετερανσέλ-Αλ Ράζι-Σάινθ ανέβηκε στη δεύτερη θέση της γενικής. Όμως, το προβάδισμα του Αλ-Ατίγια πλέον είναι τεράστιο, ξεπερνώντας τη 1 ώρα.

Ο εξαιρετικός Βραζιλιάνος Λούκας Μοράες της Overdrive και ο Ζινιέλ ντε Βιγέρ με το τρίτο εργοστασιακό Hilux της Gazoo συμπληρώνουν αυτή τη στιγμή ένα εντυπωσιακό 1-2-3-4 της Toyota, η οποία ήρθε σε αυτό το Ντακάρ έχοντας κάνει το 2022 το εκτενέστερο και εξαντλητικότερο πρόγραμμα δοκιμών εξέλιξης που είχε κάνει ποτέ για το Hilux T1.

Όμως, ο Ντε Βιγέρ απειλείται από τον Ματίας Έκστρομ, τον μοναδικό οδηγό της Audi που διατηρεί πια ελπίδες βάθρου. Ο Σουηδός βρίσκεται σχεδόν δυόμισι λεπτά πίσω από τον Νοτιοαφρικανό, και θα προσπαθήσει να περισώσει λίγο από το χαμένο γόητρο της εταιρείας του Βόλφσμπουργκ, με μια θέση στο βάθρο.

Ράλι Ντακάρ, έκτη μέρα: Καταστροφή για την Audi, εκτός μάχης Σάινθ και Πετερανσέλ
HUSQVARNA MEDIA


Κι ενώ στα αυτοκίνητα ο Αλ-Ατίγια κέρδισε την 3η του φετινή νίκη σε 6 Ειδικές, η σημερινή νίκη του Λουτσιάνο Μπεναβίδες σημαίνει ότι στις μοτοσικλέτες έχουμε φέτος 7 διαφορετικούς νικητές σε ισάριθμες ημέρες (συμπεριλαμβανομένου και του "Προλόγου" την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς).

Ο Αργεντινός της Husqvarna ήταν ένα λεπτό ταχύτερος του ομολόγου του Σκάιλερ Χάους και δυόμισι λεπτά του Τόμπι Πράις της KTM, ενώ ο Αντριέν βαν Μπεβερέν της Honda μπλήρωσε το γεγονός ότι εκκινούσε πρώτος σήμερα -μετά τη χθεσινή του νίκη- και έχασε 4,5 λεπτά. Ο νεαρός Μέισον Κλάιν της ΚΤΜ είχε δύο πτώσεις, κι έτσι έχασε 7,5 λεπτά.

Ως αποτέλεσμα, μετά και το χρόνο που έχασε χθες ο Ντάνιελ Σάντερς της GasGas λόγω ασθένειας, στην κορυφή της γενικής ο Σκάιλερ Χάους διεύρυνε το προβάδισμά του στα 3:31 λεπτά από τον Πράις και στα 7:01 από τον Κέβιν Μπεναβίδες, που τον καταδιώκουν με τις δύο ΚΤΜ μπροστά από την τριπλέτα της Honda με τους Ζοάν Μπαρέδα Μπορ, Βαν Μπεβερέν και Πάμπλο Κιντανίγια.

Η γενική κατάταξη μετά την 6η ΕΔ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

  1. Νάσερ Αλ-Ατίγια (Toyota Gazoo Racing) 24:00:48
  2. Χενκ Λάτεγκαν (Toyota Gazoo Racing) +1:06:50
  3. Λούκα Μοράες (Overdrive Racing) +1:13:19
  4. Ζινιέλ ντε Βιγέρ (Toyota Gazoo Racing) +1:44:38
  5. Ματίας Έκστρομ (Team Audi Sport) +1:46:55
  6. Σεμπαστιάν Λεμπ (Bahrain Raid Xtreme) +1:57:10

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

  1. Σκάιλερ Χάους (Husqvarna) 26:31:52
  2. Τόμπι Πράις (ΚΤΜ) +3:31
  3. Κέβιν Μπεναβίδες (ΚΤΜ) +7:01
  4. Ζοάν Μπαρέδα Μπορ (Honda) +10:57
  5. Αντριέν βαν Μπεβερέν (Honda) +12:20
  6. Πάμπλο Κιντανίγια (Honda) +12:22
  7. Μέισον Κλάιν (ΚΤΜ) +12:46
  8. Ντάνιελ Σάντερς (GasGas) +19:54
TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ