Ολομέτωπη επίθεση του Τάνακ, άνοιξε τη διαφορά από τον Οζιέ το πρωί του Σαββάτου

Στο πρωινό loop των τριών επαναλαμβανόμενων σημερινών Ειδικών Διαδρομών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ο Οττ Τάνακ της Hyundai κέρδισε τις δύο πρώτες και άνοιξε πάνω από μισό λεπτό τη διαφορά του από τον Σεμπαστιάν Οζιέ – ενώ ο Αντριέν Φουρμό έμεινε εκτός μάχης έπειτα από χτύπημα σε βράχο στην τρίτη ΕΔ της ημέρας.
Όπως στη Σαρδηνία και στην Πορτογαλία η μάχη της νίκης στο φετινό Ακρόπολις επικεντρώθηκε στον Οττ Τάνακ της Hyundai και στον Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota, τους ταχύτερους και μοναδικούς αλώβητους μέχρι στιγμής στον 7ο αγώνα του φετινού WRC.
Η σημερινή μέρα περιλαμβάνει το πρωινό και το απογευματινό loop τριών Ειδικών Διαδρομών: στην Παύλιανη, στις Καρούτες και στο Οινοχώρι. Οι πρωινές ήταν οι Ειδικές 8, 9 και 10 του αγώνα και στις δύο πρώτες ο Τάνακ εξαπέλυσε ολομέτωπη επίθεση στην προσπάθεια για την πρώτη φετινή νίκη και του ίδιου και της Hyundai.
Στην Παύλιανη ο Εσθονός πήρε 6,4’’ από τον Γάλλο, στις Καρούτες άλλα 10 δευτερόλεπτα, ενώ στο Οινοχώρι μόλις οριακά (κατά 1 δέκατο του δευτερολέπτου) έχασε τη νίκη από τον οκτάκις πρωταθλητή. Όλα αυτά αύξησαν το προβάδισμα του Τάνακ στην κορυφή της γενικής στα 33,2’’.
Οι Αντριέν Φουρμό, τρίτος της μάχης κορυφής στο ξεκίνημα της ημέρας, έμεινε κοντά στον Τάνακ (στα 19,7’’ μετά την ΕΔ9) και στη δεύτερη θέση, αλλά στο Οινοχώρι χτύπησε έναν βράχο, προκάλεσε ζημιά στην πίσω δεξιά ανάρτηση του Hyundai i20 N Rally1 και εξαιτίας αυτής έχασε πάνω από ένα λεπτό μέχρι τον τερματισμό.
“Στην εξωτερική υπήρχε ένας βράχος, δεν είχα τίποτα στις σημειώσεις μου και έγινε ένα ισχυρό χτύπημα και κάτι έσπασε στο αυτοκίνητο” εξήγησε ο Φουρμό. Έτσι τέθηκε εκτός μάχης για τη νίκη, καθώς έμεινε ενάμισι λεπτό μακριά από τον Τάνακ στη Γενική, και το μόνο ευχάριστο για τον Γάλλο είναι ότι αμέσως μετά ακολουθεί το Σέρβις στη Λαμία.
Ο Έλφυν Έβανς τηρεί κατά γράμμα την προσεκτική του προσέγγιση στη μοναχική του 4η θέση, που ήταν αποτέλεσμα του μειονεκτήματος να εκκινεί πρώτος την Παρασκευή, ενώ πίσω του ο Τακαμότο Κατσούτα έκανε την αντεπίθεσή του μετά τα χθεσινά του προβλήματα και πέρασε τον Γκρεγκουάρ Μουνστέρ της M-Sport Ford για την 5η της γενικής.
Ο Ιάπωνας κατάφερε να αποσπαστεί από τους Τιερί Νεβίλ και Κάλε Ροβάνπερα, τους δύο δις νικητές του Ακρόπολις, που κλείνουν την οκτάδα. Ο Βέλγος της Hyundai είχε άλλο ένα κλατάρισμα (το τρίτο του στον αγώνα) στην Παύλιανη, ενώ ο Ροβάνπερα δεν είχε το ρυθμό που ήθελε – ειδικά στο Οινοχώρι. “Δεν έχω πολλά να πω για αυτό, απλά δεν μας πάει τόσο καλά προς στιγμήν”, είπε ο δις πρωταθλητής.
Από τους υπόλοιπους εργοστασιακούς, ο Σάμι Πάγιαρι της Toyota εγκατάλειψε λόγω του προβλήματος τροφοδοσίας που παρουσίασε το Toyota GR Yaris Rally1 χθες, ενώ ο Τζος ΜακΈρλιν της M-Sport έχασε πολύ χρόνο όταν αναγκάστηκε να επιδιορθώσει την ανάρτηση του Ford Puma Rally1 που έσπασε στην πρώτη Ειδικής της ημέρας.
Ο συναθλητής του στην ίδια ομάδα, ο συμπατριώτης μας ομογενής του Βελγίου Ιορδάνης Σερδερίδης, επίσης, εγκατέλειψε τον αγώνα μετά την ΕΔ9 λόγω συμπτωμάτων θερμοπληξίας στον αφόρητο καύσωνα των ημερών που δοκιμάζει τις ανθρώπινες αντοχές των πληρωμάτων.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 – Γενική Κατάταξη μετά την ΕΔ10