WRC

Ο Οζιέ ηγείται της μάχης με τον Έβανς για τη νίκη στη Χιλή -με φόντο τον τίτλο του WRC

TGR WRT / McKlein

Πρώτα ο Έλφυν Έβανς στις βροχερές συνθήκες του πρωινού loop και έπειτα ο Σεμπαστιάν Οζιέ στα στεγνά χώματα το απόγευμα ανέβηκαν στην κορυφή του Ράλι Χιλής κατά τη 2η μέρα του αγώνα, και διεκδικούν μία πολύ σημαντική νίκη για τη μάχη του φετινού πρωταθλήματος. Έχασαν έδαφος οι έτεροι διεκδικητές του τίτλου – οι οδηγοί της Hyundai και ο Κάλε Ροβάνπερα.

Το δεύτερο αυτό σκέλος του Ράλι Χιλής, 11ου γύρου του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, ξεκίνησε βροχερό. Όμως επεφύλασε ένα οδηγικό ρεσιτάλ του Έλφυν Έβανς στη λάσπη, το οποίο τον ανέβασε από την 5η στην 1η θέση της γενικής.

Ο Ουαλός της Toyota μετέτρεψε την υστέρηση 13,1 δευτερολέπτων από την κορυφή σε προβάδισμα 5,6’’ από τον Οζιέ μετά την ΕΔ9 και πριν το μεσημβρινό Σέρβις – την ώρα που ο πρωτοπόρος της Παρασκευής Αντριέν Φουρμό της Hyundai είδε το προβάδισμά του να εξαφανίζεται και διολίσθησε στην 3η θέση της γενικής.

(new Image()).src = 'https://capi.connatix.com/tr/si?token=90f3eed9-7b9d-4069-a260-3045bc9feaf1&cid=802bc865-afca-472a-8b42-6b7ce9fd58ba'; cnx.cmd.push(function() { cnx({ playerId: "90f3eed9-7b9d-4069-a260-3045bc9feaf1", mediaId: "d86f4490-ec90-4b29-b328-9ed35e8beb5a" }).render("3d902f6514fe4c0b9224f0a910cef4ae"); });

Ο Οζιέ ξεκίνησε την ημέρα μόλις 2,3’’ πίσω από την κορυφή στην τρίτη θέση, αλλά αρχικά έπεσε τέταρτος, καθώς προτίμησε συντηρητική προσέγγιση με το Toyota GR Yaris Rally1 στις βρεγμένες πρωινές Ειδικές.

Καθώς όμως βγήκε ο ήλιος και το χωμάτινο τερέν στέγνωσε στο δεύτερο loop, ο Γάλλος ανέβασε το ρυθμό του και έγραψε τον πρώτο χρόνο και στις τρεις απογευματινές Ειδικές, περνώντας έτσι μπροστά από τον Έβανς για να γίνει ο πέμπτος διαφορετικός πρωτοπόρος του αγώνα.

Στην Ειδική 10 κέρδισε 2,9’’ από τον Έβανς, ενώ στην Ειδική 11 ήταν ακόμα ταχύτερος κατά 3,7’’ – και εκεί ήταν που πέρασε επικεφαλής, με ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τον Ουαλό ομόλογό του.

Ο Έλφυν Έβανς με το Toyota GR Yaris Rally1 στις βροχερές συνθήκες της δεύτερης ημέρας του Ράλι Χιλής 2025 TGR WRT / McKlein

Στην Ειδική 12 ολοκλήρωσε την εξαιρετική του ημέρα παίρνοντας άλλα 5,3’’ από τον Έβανς, για να κλείσει το Σάββατο στην κορυφή με προβάδισμα 6,3 δευτερολέπτων. “Ακούγεται ωραία, αλλά θα είναι μεγάλη η ένταση μέχρι το τέλος. Αύριο το πρωί πρέπει να είμαι ξύπνιος, όχι όπως στις πρώτες Ειδικές τις δύο προηγούμενες μέρες”, σχολίασε ο Οζιέ.

Οι Φουρμό και Νεβίλ δυσκολεύτηκαν σημαντικά, μην έχοντας την πρόσφυση που ήθελαν. Ο Γάλλος έχασε 7,3’’ στην ΕΔ10 και άλλα 7,8’’ στην ΕΔ11, ενώ ο Βέλγος που έμεινε ακόμα 14,9’’ πιο πίσω είπε ότι δεν είχε τις σωστές πληροφορίες για τον καιρό στην ΕΔ11.

(new Image()).src = 'https://capi.connatix.com/tr/si?token=90f3eed9-7b9d-4069-a260-3045bc9feaf1&cid=802bc865-afca-472a-8b42-6b7ce9fd58ba'; cnx.cmd.push(function() { cnx({ playerId: "90f3eed9-7b9d-4069-a260-3045bc9feaf1", mediaId: "5a69288b-5b11-4bd6-b984-f4a35924a06c" }).render("6a45710c1bdc49de9c4da0e6485f501e"); });

Πίσω τους, ο Σάμι Πάγιαρι της Toyota συνέχισε τη σταθερή του απόδοση και κράτησε την πέμπτη θέση, μόλις 8,7’’ πίσω από τον Νεβίλ. Ο Κάλε Ροβανπέρα, μετά την ατυχία της Παρασκευής (όταν έχασε πάνω από ένα λεπτό λόγω κλαταρίσματος ενώ ήταν πρωτοπόρος), έμεινε έκτος, πολύ μακριά από την κορυφή (+1:23.2’’) αλλά και από τον Πάγιαρι (+32,8’’).

Ο πέμπτος οδηγός της Toyota, Τακαμότο Κατσούτα, ανέκαμψε μετά από δύο τετ-α-κέ και πέρασε τον Γκρεγκουάρ Μουνστέρ της M-Sport, ανεβαίνοντας έβδομος.

Ο Όλιβερ Σόλμπεργκ κράτησε την ένατη θέση αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι έχει προβάδισμα 30,2’’ από τον Νικολάι Γκριαζίν στη μάχη του WRC2 – μια νίκη που, αν την κατατακτήσει, θα του χαρίσει τον τίτλο.

Οι Σεμπαστιάν Οζιέ - Βινσέν Λαντέ ηγούνται στο Ράλι Χιλής μετά τη 2η μέρα του αγώνα της Λατινικής Αμερικής TGR WRT / McKlein

Τέλος, ο Οττ Τάνακ της Hyundai επέστρεψε μεν μετά την εγκατάλειψη της πρώτης μέρας, αλλά αποσύρθηκε στο Σέρβις Παρκ μετά τις δύο πρώτες Ειδικές για να προστατεύσει τον καινούριο κινητήρα που είχε τοποθετηθεί το προηγούμενο βράδυ. Ο Τζος ΜακΈρλιν της M-Sport εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στην αντλία καυσίμου, ενώ οι οργανωτές του αγώνα δέχθηκαν πρόστιμο 15.000 ευρώ για σοβαρό παράπτωμα ασφαλείας – εξαιτίας πολιτικού αυτοκινήτου που κινούνταν ανάποδα σε Ειδική Διαδρομή.

Μετά από όλα αυτά, η νίκη του αγώνα στη μάχη Οζιέ-Έβανς, οι βαθμοί της Super Sunday και της Power Stage θα κριθούν σήμερα Κυριακή (14/9) σε τέσσερις Ειδικές, συνολικού μήκους 54,80 χιλιομέτρων, που κλείνουν το φετινό Ράλλυ Χιλής.

Ράλι Χιλής 2025, Γενική Κατάταξη μετά την ΕΔ12 WRC.COM

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ