O Μαρκ Μάρκεζ στην κορυφή διαλύοντας το ρεκόρ του Μιζάνο -Ανακάμπτει ο Μπανάια

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του MotoGP, Μαρκ Μάρκεζ, επέστρεψε με την εργοστασιακή του Ducati στην κορυφή γράφοντας τον πρώτο χρόνο στα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά του GP του Αγ. Μαρίνου & Ρίμινι, ενώ ο ομόλογός του Πέκο Μπανάια προκρίθηκε απευθείας στο Q2 με τον 4ο χρόνο – βρίσκοντας λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετώπιζε τον τελευταίο καιρό.
Ο Μαρκ Μάρκεζ σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου της πίστας του Μιζάνο στη δεύτερη περίοδο δοκιμών του 16ου φετινού αγώνα του MotoGP, στο Μιζάνο, με χρόνο 1:30.480 στην πίστα της Αδριατικής.
Ο Μάρκο Μπετσέκι με την Aprilia και ο Φράνκο Μορμπιντέλι με την VR46 Ducati ακολούθησαν τον Ισπανό ενάμισι και δύο δέκατα μακριά, ενώ ο Φραντσέσκο Μπανιάια ανέκαμψε από τις απογοητεύσεις και τα προβλήματά του με τη desmosedici GP25 των τελευταίων αγώνων.
Ο δις πρωταθλητής σημείωσε τον τέταρτο χρόνο, 37 χιλιοστά πίσω από τον Μορμπιντέλι, ήταν ταχύτερος (κατά 42 χιλιοστά) από τον Άλεξ Μάρκεζ της Ducati κι έτσι απέστρεψε στις απευθείας προκρίσεις το Q2 –μετά τον αποκλεισμό του στη Βαρκελώνη- των αυριανών δοκιμών κατάταξης.
Η εργοστασιακή Honda εξακολούθησε να αφήνει καλές ενδείξεις, με την πρόκριση των Ζοάν Μιρ και Λούκα Μαρίνι, μέσα στο ίδιο δέκατο με τον Άλεξ Μάρκεζ – ενώ ο πρωταθλητής συνέχισε τη θετική του, ανοδική πορεία με τον 8ο χρόνο στη σέλα της Aprilia.
Οι τελευταίοι που πέρασαν στο Q2 -κλείνοντας τη δεκάδα- ήταν οι Πέδρο Ακόστα της ΚΤΜ και Φάμπιο ντι Τζιαναντόνιο της VR46 Ducati, ενώ αντιθέτως οι Ζοάν Ζάρκο με τη Honda και Φάμπιο Κουαρταραρό με τη Yamaha έμειναν εκτός, στην 11η και 12η θέση αντίστοιχα.
Το δίδυμο της KTM, Μπραντ Μπίντερ και Μάβερικ Βινιάλες, ολοκλήρωσαν τη μέρα στην 13η και 14η θέση. Ο Ραούλ Φερνάντες με την Trackhouse πήρε την 15η θέση, ενώ ο Τζακ Μίλερ με την Pramac Yamaha κατέληξε 16ος.
Αρνητικές ήταν οι εκπλήξεις των Ένεα Μπαστιανίνι και Φερμίν Αλντεγκέρ, που περιορίστηκαν στη 17η και 18η θέση, αλλά ήταν ταχύτεροι από τον δοκιμαστή της Yamaha Αουγκούστο Φερνάντες (με την νέα YZR-M1 με τον κινητήρα V4) και τον Άλεξ Ρινς.