MOTOGP

O “αναγεννημένος” Πέκο Μπανάια στην πολ ποζίσιον του Μοτέγκι με ρεκόρ γύρου

DUCATI MEDIA

Ο δις πρωταθλητής του MotoGP Φραντσέσκο Μπανάια επιβεβαίωσε την καλή του φόρμα από τις πρώτες δοκιμές κερδίζοντας με την εργοστασιακή Ducati την πολ ποζίσιον του GP Ιαπωνίας, εμπρός από τον Τζοάν Μιρ της Honda και τον Μαρκ Μάρκεζ με την έτερη GP25.

Για τον Ιταλό αυτό ήταν ένα ενθαρρυντικό πρώτο βήμα στην προσπάθειά του να ανακάμψει από τα μεγάλα φετινά προβλήματα με τη Ducati GP25, που δεν του επέτρεψαν να ανταγωνιστεί με αξιώσεις τον Μάρκεζ για τον φετινό τίτλο του MotoGP – τον οποίο ο Ισπανός κατά πάσα πιθανότητα θα εξασφαλίσει αυτό το τριήμερο, 17ο από τα 22 της σεζόν.

Ο Μάρκεζ έδωσε το ρυθμό στην αρχή του Q2 των Κατατακτήριων του MotoGP Ιαπωνίας, αλλά σύντομα ο Μπανάια ανέβηκε στην κορυφή, καθώς οι δύο αναβάτες της Ducati άφησαν πίσω τους τον Φάμπιο Κουαρταραρό με την Yamaha και τον Μάρκο Μπετζέκι, που ερχόταν με κεκτημένη ταχύτητα από τις δοκιμές της Παρασκευής.

Οι χρόνοι έπεσαν κατακόρυφα στο δεύτερο μισό της διαδικασίας, καθώς οι Μορμπιντέλι, Μάρκεζ και Μιρ να εναλλάσσονταν στην κορυφή. Ωστόσο, μόλις 20 δευτερόλεπτα πριν το τέλος, ο Μπανάια σταμάτησε το χρονόμετρο κάτω από το 1:43 για πρώτη φορά στην ιστορία της πίστας του Μοτέγκι, εξασφαλίζοντας την πρώτη του πολ ποζίσιον μετά το GP Τσεχίας τον Ιούλιο.

Ο Μιρ έχασε την πρώτη pole της καριέρας του στο MotoGP για μόλις 0,092”, αλλά πήρε την καλύτερη του θέση με τη Honda μέσα στην έδρα της ιαπωνικής εταιρείας – κερδίζοντας για 40 χιλιοστά του δευτερολέτου τον Μαρκ Μάρκεζ.

Ο Πέδρο Ακόστα (KTM) έκανε εξαιρετική εμφάνιση παρότι αντιμετώπισε ένα τεχνικό πρόβλημα, εξασφαλίζοντας την τέταρτη θέση, ενώ τη δεύτερη σειρά του grid συμπλήρωσαν οι Κουαρταραρό και Μορμπιντέλι (VR46 Ducati). Έβδομος βρέθηκε ο Λούκα Μαρίνι με τη Honda, μπροστά από τον Άλεξ Μάρκεζ της Gresini Ducati, τον Μπετζέκι με την Aprilia και τον Ραούλ Φερνάντες που έκλεισε την πρώτη δεκάδα με την Trackhouse Aprilia.

Οι Ζαρκό και Ντι Τζιαναντόνιο πήραν τις θέσεις 11 και 12, ενώ ο ήρωας του τοπικού κοινού, Άι Ογκούρα, περιορίστηκε στη 13η θέση λόγω κίτρινων σημαιών από πτώσεις των Ρινς και Μπίντερ. Ο Τζακ Μίλερ κατέληξε 14ος, ο πρωτοεμφανιζόμενος Φερμίν Αλντεγκέρ 15ος, ενώ οι Μιγκέλ Ολιβέιρα και Χόρχε Μαρτίν είχαν απογοητευτική παρουσία, μένοντας στη 16η και 17η θέση αντίστοιχα.

Στο Q1 αποκλείστηκαν τρεις KTM, με τον εργοστασιακό Μπραντ Μπίντερ να τερματίζει 18ος μετά από πτώση, ενώ οι Μπαστιανίνι και Βινιάλες δεν τα κατάφεραν καλύτερα από την 21η και 23η θέση.

MotoGP Ιαπωνίας 2025, Κατατακτήριες Δοκιμές MOTOGP

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ