WRC

Μονομαχία στα δέκατα των Οζιέ-Ροβάνπερα την πρώτη μέρα του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης

TGR WRT / McKlein

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota ηγείται μετά την πρώτη πλήρη ημέρα του Ράλι που διεξάγεται σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές της Γερμανίας, Αυστρίας και Τσεχίας, αλλά ο Κάλε Ροβάνπερα τον ακολουθεί στα μόλις 0,6’’. Ο Έλφυν Έβανς κλείνει στην τριάδα για το 1-2-3 της Toyota, καθώς “φουντώνει” η μάχη των τριών για το φετινό τίτλο του WRC.

Ο Γάλλος οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής κυριάρχησε το πρωί της πρώτης πλήρους ημέρας του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, 12ο από τους 14 αγώνες του φετινού WRC, όμως στη δεύτερη διέλευση από την τσεχική ειδική Col de Jan (ΕΔ6) ο Ροβανπέρα απάντησε με τον ταχύτερο χρόνο, 1,5’’ μπροστά από τον Γάλλο – ρίχνοντας τη διαφορά στα 2,4 δευτερόλεπτα.

Εντέλει, ο Οζιέ κράτησε το προβάδισμά του σε όλες τις Ειδικές του σκέλους, όμως πιέζοντας ασφυκτικά στο απογευματινό loop ο Ροβανπέρα μείωσε σταδιακά κι άλλο τη διαφορά.

Επιστρέφοντας στην Αυστρία, ο Ροβανπέρα πέρασε στην επίθεση: κέρδισε την Ειδική 7 με χρόνο 2,1’’ ταχύτερο του Οζιέ, μειώνοντας το προβάδισμα σε μόλις 0,3’’ πριν από την τελευταία ειδική της ημέρας – όπου ο Οζιέ πήρε 3 δέκατα από τον Φινλανδό.

Ο Έβανς δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό των δύο πρώτων – ενώ δέχθηκε και μια παράξενη ποινή 5 δευτερολέπτων επειδή ακούμπησε μια αχυρόμπαλα. Παρόλα αυτά, στην προτελευταία ΕΔ της ημέρας ο Ουαλός πέρασε τον Οττ Τάνακ για την 3η θέση – παρότι ο Εσθονός βελτιώθηκε το απόγευμα χάρη σε αλλαγές στο Hyundai i20 N κατά το μεσημεριανό Σέρβις.

Η ειδική Col de Jan αποδείχθηκε δύσκολη για πολλούς: ο πρωταθλητής Τιερί Νεβίλ της Hyundai και ο Γκρεγκουάρ Μουνστέρ της M-Sport Ford έκαναν λάθη, ενώ επιπλέον ο πρώτος έμεινε με περιορισμένη ορατότητα όταν χαλάρωσε το καπό του – γεγονός που του κόστισε 26,6’’. Την ίδια στιγμή, με το τρίτο Hyundai, ο Αντριέν Φουρμό πάσχιζε με ελλιπή πρόσφυση.

Η ημέρα έκλεισε με μια απαιτητική νυχτερινή Ειδική στη Γερμανία, όπου οι αντανακλάσεις από τις μπαριέρες προκάλεσαν προβλήματα ορατότητας. Ο Έβανς ήταν ο ταχύτερος, νικώντας με διαφορά 1,1’’.

Πιο πίσω, ο Τζος ΜακΕρλίν δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό με το έτερο Ford Puma Rally1 της M-Sport (9ος), ενώ ο Μουνστέρ εγκατέλειψε έπειτα από ζημιά στην πίσω δεξιά ανάρτηση και διπλό κλατάρισμα στην Ειδική 5.

WRC, Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, Γενική Κατάταξης (μετά την ΕΔ8) WRC.COM

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ