MOTOGP

Η Honda F1 κλήθηκε για τη διάσωση της ομάδας του MotoGP

Spain's rider Marc Marquez of the Repsol Honda Team steers his motorcycle during the warm up for the British Motorcycle Grand Prix at the Silverstone racetrack, in Silverstone, England, Sunday, Aug. 6, 2023. (AP Photo/Rui Vieira)
Spain's rider Marc Marquez of the Repsol Honda Team steers his motorcycle during the warm up for the British Motorcycle Grand Prix at the Silverstone racetrack, in Silverstone, England, Sunday, Aug. 6, 2023. (AP Photo/Rui Vieira) AP

Ο τομέας αυτοκινήτου της Honda Racing Corporation εμπλέκεται ήδη ενεργά στην ανατροπή της εξαιρετικά δυσμενούς κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η ομάδα του ιαπωνικού εργοστασίου στο MotoGP, σύμφωνα με τον πρόεδρο του HRC Κότζι Ουατανάμπε.

Ο Ουατανάμπε παραδέχθηκε ότι η Honda στην κορωνίδα των αγώνων μοτοσικλετών έχει περιέλθει σε «τέλμα» και ότι αυτό είναι ένα «μεγάλο θέμα» για την ιαπωνική εταιρεία.

Στο φετινό πρωτάθλημα του MotoGP η Honda βρίσκεται στην προτελευταία θέση, εμπρός μόνο από τη Yamaha, καθώς οι δύο ιαπωνικές άλλοτε κραταιές ομάδες σκόραραν μαζί μόλις 3 βαθμούς στο πρόσφατο MotoGP του Σίλβερστοουν.

Η μοναδική ευτυχής στιγμή της Honda στο φετινό πρωτάθλημα ήταν η νίκη του Άλεξ Ρινς στο φετινό GP του Όστιν, στο Τέξας, η οποία όμως οφειλόταν κυρίως στο ταιριαστό του οδηγικό στιλ στην πίστα παρά στην ανωτερότητα της RC213V. Οι άλλοι δύο φετινοί αναβάτες της ομάδας, Μαρκ Μαρκέθ και Ζοάν Μιρ, έχουν μόλις 20 βαθμούς μαζί σε 9 αγώνες, εν μέσω συνεχών τραυματισμών.

Το HRC έχει υπό την επιμέλειά του τόσο την ομάδα του MotoGP όσο και το εργοστάσιο κατασκευής των κινητήρων της F1, που τις τελευταίες δύο σεζόν συνθλίβουν τον ανταγωνισμό στην πλάτη των Red Bull των Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ.

Η εικόνα των δύο τομέων της Honda είναι ριζικά αντίθετη, στις δύο κορωνίδες των δύο και των τεσσάρων τροχών, και τώρα ο Ουτανάμπε επιβεβαίωσε ότι το τμήμα αυτοκινήτου της εταιρείας ήδη προσφέρει τη συνδρομή της για να βγει η ομάδα του MotoGP από το τέλμα.

«Στο εσωτερικό της Honda η κουλτούρα των δύο τροχών και εκείνη των τεσσάρων τροχών είναι αρκετά διαφορετική. Κατά συνέπεια, ξεκινήσαμε κατανοώντας ότι θα ήταν μια κάποια πρόκληση να συνεργαστούμε μαζί ως κοινή εταιρεία», τόνισε ο Ουατανάμπε.

Και συνέχισε: «Για την ακρίνεια, χρειάστηκε ένας ολόκληρος χρόνος για να ολοκληρώσουμε την αφομοίωση διότι όλα ήταν διαφορετικά: ο τρόπος λειτουργίας, η δομή, τα συστήματα προμηθειών κ.τ.λ. Στο δεύτερο χρόνο αρχίζουμε να σημειώνουμε πρόοδο στη συνεργασία των τομέων δύο και τεσσάρων τροχών.

Αυτή τη στιγμή, το τέλμα [της ομάδας] του MotoGP είναι ένα μεγάλο θέμα για τη Honda/HRC, οπότε καθορίσαμε το στόχο να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας με μια σφαιρική δομή του HRC. Σε αυτό το πλαίσιο, η ομάδα εξέλιξης των τεσσάρων τροχών εμπλέκεται πια στην εξέλιξη του MotoGP, και προχωρά για να προσφέρει χχειροπιαστά αποτελέσματα το συντομότερο δυνατόν».

Ο Ιάπωνας είπε ότι το μοντέλο λειτουργίας της ομάδας του HRC στο MotoGP αφομοιώνεται στο τμήμα των τεσσάρων τροχών και ότι αυτό «θα οδηγήσει σε κάτι ακόμα μεγαλύτερο από ό,τι αρχικά αναμέναμε».

Θυμίζουμε ότι η κατακόρυφη πτώση της απόδοσης της Honda στο MotoGP έχει γεννήσει πλήθος φημών περί αποχώρησης του Μαρκ Μαρκέθ για μια ομάδα του σπορ που υποστηρίζεται από την ΚΤΜ, το 2024. Την ίδια στιγμή η κάτοχος των δικαιωμάτων του σπορ, Dorna Sports, εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε παραχωρήσεις που θα βοηθήσουν τις πρώην πρωταθλήτριες Honda και Yamaha να ανακάμψουν.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ