GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ

GP Σιγκαπούρης: Το τρομακτικό ατύχημα του Στρολ και οι αιτίες του

Aston Martin driver Lance Stroll of Canada goes out from his car after a crash during the qualifying session of the Singapore Formula One Grand Prix at the Marina Bay circuit, Singapore, Saturday, Sept. 16, 2023. (Caroline Chia/Pool Photo via AP)
Aston Martin driver Lance Stroll of Canada goes out from his car after a crash during the qualifying session of the Singapore Formula One Grand Prix at the Marina Bay circuit, Singapore, Saturday, Sept. 16, 2023. (Caroline Chia/Pool Photo via AP) @2023 CAROLINE CHIA/AP IMAGES

Ο Λανς Στρολ πήρε σύντομα εξιτήριο από το ιατρικό κέντρο της πίστας της Σιγκαπούρης μετά το σφοδρό του ατύχημα στην πρώτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης στη Marina Bay, και μίλησε για τις αιτίες που το προκάλεσαν.

Ο Καναδός έχασε τον έλεγχο της Aston Martin AMR23 στην τελευταία στροφή της πίστας στο Q1 των κατατακτήριων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, μετά την αποσταθεροποίησης της ουράς του μονοθεσίου στην έξοδο της προηγούμενης στροφής, και προσέκρουσε με τρομακτική σφοδρότητα στη μπαριέρα.

Ο Στρολ βγήκε μόνος του από την κατεστραμμένη του AMR23 και στη συνέχεια μετέβη στο ιατρικό κέντρο της πίστας, όπου διαπιστώθηκε ότι είναι απολύτως καλά στην υγεία του. Μιλώντας για το ατύχημα και τις αιτίες του το ίδιο απόγευμα, ο Στρολ εξήγησε: "Δεν βελτιώναμε το χρόνο μας, είναι η αλήθεια, σε αυτόν τον γύρο, καθώς ο γύρος εξόδου μας από τα πιτς ήταν πολύ κακός. Υπήρχε πολλή κίνηση, άλλοι οδηγοί που προσπαθούσαν να προλάβουν την καρό σημαία.

Μας σταμάτησαν [οι τεχνικοί έφοροι της FIA] στη ζυγαριά κι αυτό μας έβαλε στο τέλος της ουράς. Έτσι μετά έπρεπε να προσπαθήσω να περάσω ένα σωρό αυτοκίνητο για να προλάβω να κάνω τον γύρο μου πριν τελειώσει η περίοδος", είπε ο Καναδός.

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Πέραν αυτής της παραμέτρου, πρόσθεσε ότι στο ατύχημα έπαιξε ρόλο και ο "βρώμικος" αέρας της Alpine του Πιέρ Γκασλί που είχε μπροστά του, καθώς οι επιπτώσεις αυτών των στροβιλισμών είναι μεγαλύτερες σε ένα σιρκουί όπως της Σιγκαπούρης στην αποσταθεροποίηση του μονοθεσίου που ακολουθεί.

"Ξεκίνησα το γύρο μου δύο δευτερόλεπτα πίσω από μία από τις Alpine, κι αυτό δεν είναι ιδανικό για την αεροδυναμική απόδοση. Δεν βελτίωνα και τόσο το χρόνο μου για να περάσω στο Q2 κι έτσι μπήκα στην τελευταία στροφή για να προσπαθήσω να κερδίσω λίγο χρόνο. Δεν ήταν όμως, στ' αλήθεια εφικτό", πρόσθεσε ο Στρολ.

"Όλα συμβαίνουν πολύ γρήγορα αλλά ξέρω γιατί είχα το ατύχημα. Ήταν επειδή δεν είχα αρκετά υψηλή ταχύτητα για να περάσω. Ένα αυτοκίνητο στα δύο δευτερόλεπτα μπροστά είναι πολύ κακό για την αεροδυναμική. Χάνεις τόνους άντωσης σε μια πίστα σαν αυτή".

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Από το incar είναι εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο ο Στρολ πρόλαβε να αφαιρέσει και τα δύο του χέρια από το τιμόνι πριν από τη στιγμή της πρόσκρουσης, γλιτώνοντας έτσι τον τραυματισμό από το τίναγμα του τιμονιού τη στιγμή της επαφής των εμπρός τροχών με τη μπαριέρα.

Την πρώτη στιγμή, μόλις ακινητοποιήθηκε η Aston Μartin, "έλεγξα αν ήταν όλα καλά με το σώμα μου. Όταν συνειδητοποίησα πως όλα ήταν εντάξει, αισθάνθηκα άσχημα διότι τα πράγματα γενικώς πάνε χάλια τελευταία", κατέληξε ο Λανς Στρολ.

TAGS GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ FORMULA 1 F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ