FORMULA 1

GP Μαϊάμι: Επίδειξη ισχύος του Φερστάπεν ενόψει των κατατακτήριων

Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands steers his car during the third practice session for the Formula One Miami Grand Prix auto race, Saturday, May 6, 2023, at the Miami International Autodrome in Miami Gardens, Fla. (AP Photo/Lynne Sladky)
Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands steers his car during the third practice session for the Formula One Miami Grand Prix auto race, Saturday, May 6, 2023, at the Miami International Autodrome in Miami Gardens, Fla. (AP Photo/Lynne Sladky) © 2023 LYNNE SLADKY / AP IMAGES

Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με διαφορά 0,4'' από τον δεύτερο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μαϊάμι, λίγο πριν την έναρξη των δοκιμών κατάταξης (6/05, 23:00).

Ο Ολλανδός της Red Bull Racing έκανε έναν εκθαμβωτικό γύρο για να σταματήσει τα χρονόμετρα στο 1:27.535 με τη μαλακή γόμα στις τέσσερις γωνίες της Red Bull RB19, στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του 5ου φετινού αγώνα της Formula 1 στο Μαϊάμι των ΗΠΑ.

Η απόσταση του Ολλανδού ήταν χαώδης όχι μόνο από τις δύο Ferrari, αλλά και από τον ομόλογό του Σέρτζιο Πέρεζ που έμεινε μισό δευτερόλεπτο μακριά, χωρίζοντας τις δύο Ferrari των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ στην πρώτη τετράδα των χρόνων.

Το μόνο πρόβλημα για τους πρωταθλητές ήταν το συνεχιζόμενο θέμα με την προσδεση του όλου συστήματος κράνους-HANS-πλαισίου του κόκπιτ, που εξακολουθεί να ταλαιπωρεί τον Ολλανδό. Πάντως, όχι σε βαθμό που να απειλεί την κυριαρχία του - αναμενόμενη σε ένα σιρκουί που με τις τεράστιες ευθείες του ταιριάζει τόσο πολύ στην RB19, και στην αρετή της ανώτερής της τελικής ταχύτητας (ειδικά με ανοιχτό το DRS της πίσω πτέρυγας).

Η Alpine έκανε την πιο ανταγωνιστική μέχρι στιγμής φετινής της εμφάνιση, καθώς οι Εστεμπάν Οκόν και Πιέρ Γκασλί ήταν ταχύτεροι των Mercedes και Aston Martin και μπήκαν μέσα στην πρώτη δεκάδα. Ακριβώς οι μεγάλες ευθείες του Μαϊάμι είναι αυτές που προκαλούν την υστέρηση τόσο της Mercedes όσο και -κυρίως- της Aston Martin στον έναν γύρο.

Βεβαίως, δεν γνωρίζουμε τα φορτία καυσίμων, ούτε τα προγράμματα κάθε ομάδας στις δοκιμές, συνεπώς η απόδοση της Alpine -όπως και του 7ου Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo, του 8ου Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Haas και του 9ου Άλεξ Άλμπον με τη Williams- θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με κάποια επιφύλαξη.

Οι Mercedes, πάντως, φάνηκαν να είχαν και προβλήματα με την ισορροπία της W14 σε όλη την ωριαία διαδικασία, όπως μαρτυρούσαν οι έξοδοι -στους χώρους διαφυγής- των Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον στους τελευταίους γρήγορους γύρους τους με τη μαλακή γόμα.

Ο Ράσελ, ταχύτερος των δύο στη 10η θέση, είχε σοβαρά θέματα αναπηδήσεων και κραδασμών του εμπρός μέρους στις υψηλές ταχύτητες - ενώ ο Χάμιλτον αναφέρθηκε στην έλλειψη τελικής ταχύτητας της W14 στις ευθείες. Χειρότερα ήταν τα πράγματα για την Aston Martin στο λιγότερο ταιριαστό της σιρκουί, καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο περιορίστηκε στη 12η θέση.

GP Μαϊάμι: Επίδειξη ισχύος του Φερστάπεν ενόψει των κατατακτήριων
TAGS FORMULA 1 GP ΜΑΪΑΜΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ