FORMULA 1

Formula 1, Ferrari: Οι Ιταλοί γράφουν για επέκταση 2+3 ετών του Λεκλέρ

Ο Σαρλ Λεκλέρ στο Μόντμελο
Ο Σαρλ Λεκλέρ στο Μόντμελο 2023 AP PHOTO/JOAN MONFORT

Το πολύμηνο σήριαλ της ανανέωσης του συμβολαίου του Σαρλ Λεκλέρ με τη Scuderia πέραν του 2024 φαίνεται να οδεύει προς το τέλος του, καθώς ο ιταλικός Τύπος αναφέρει ότι οι δύο πλευρές συμφώνησαν για διετή επέκταση μέχρι και το 2026 - με την οψιόν ακόμη τριών ετών.

Το σηριαλ αυτό ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2022 όταν -απογοητευμένος από την εξέλιξη της περσινής σεζόν- ο Σαρλ Λεκλέρ άφησε να εννοηθεί για πρώτη φορά ότι το μέλλον του θα μπορούσε να ήταν μακριά από το Μαρανέλο. Μέχρι τότε επαναλάμβανε σθεναρά ότι το όνειρό του παραμένει να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 με τη Ferrari.

Τότε γράφτηκε από μερίδα του ιταλικού Τύπου ότι ο Μονεγάσκος έχει υπογράψει προσύμφωνο με τη Mercedes, όπως κάτι τέτοιο ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε. Το Μάιο, ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, παραδέχθηκε ότι ο Λεκλέρ θα ενδιέφερε την ομάδα του - αλλά για το απότερο μέλλον. Η ομάδα του Μπράκλεϊ, άλλωστε, φέρεται να είναι έτοιμη να υπογράψει νέο διετές συμβόλαιο με τον Λιούις Χάμιλτον, μέχρι το τέλος του 2025.

Όλο αυτόν τον καιρο, δεχόμενος επαναλαμβανόμενα την ερώτηση για την ανανέωση του συμβολαίου του Λεκλέρ, ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ απαντούσε το ίδιο: ότι οι διαπραγματεύσεις θα γίνουν όταν έρθει η ώρα τους.

Κι αυτό παρότι το κακό ξεκίνημα της ομάδας στη σεζόν του 2023 έφερε νέες αναταράξεις στη σχέσεις της με τον Λεκλέρ, και υπήρχαν φήμες ότι ο 25χρονος αρχίζει να αισθάνεται όλο και πιο άβολα στο Μαρανέλο - μέχρι και ότι έχει επέλθει ρήξη χωρίς επιστροφή στη σχέση των δύο πλευρών.

Όμως, κάτι τέτοιο δεν ισχύει, όπως γράφει ο ρεπόρτερ Αλεσάντρο Αρκάρι στην αρκετά αξιόπιστη και καλά πληροφορημένη ιστοσελίδα 'Funoanalisitecnica'. Το δημοσίευμα αναφέρει πως, αντίθετα με τις φήμες, ο Λεκλέρ έχει κάθε πρόθεση να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Scuderia, και πως διατηρεί την πίστη του στο απόλυτό του όνειρο να γίνει πρωταθλητής με το cavallino στο στήθος.

Ο Αρκάρι γράφει, συγκεκριμένα, πως οι διαπραγματεύσεις του Μονεγάσκου με τη Scuderia εξελίσσονται εδώ και αρκετές εβδομάδες, και ότι οι δύο πλευρές έχουν καταλήξει σε ανανέωση του συμβολαίου τους για 2 χρόνια, μέχρι το τέλος του 2026, με την οψιόν για ακόμη 3 έτη.

Παράλληλα, αναφέρει ότι σημαντικό ρόλο παίζει η προσπάθεια επάνδρωσης της Scuderia που καταβάλλει ο Βασέρ με πλειάδα διακεκριμένων αεροδυναμιστών και μηχανικών, και ότι κανείς στην ομάδα δεν θέλει καν να σκέφτεται το ενδεχόμενο να μην έχει στο αγωνιστικό κόκπιτ τον Λεκλέρ μετά το 2024.

Το μέλλον του Σάινθ

Όλα αυτά σημαίνουν ότι η Scuderia βάζει πλέον στο επίκεντρο τον Μονεγάσκο για το χτίσιμο της μελλοντικής -όπως ευελπιστεί- πρωταθληματικής της ομάδας. Ο Αρκάρι υποστηρίζει ότι ο Κάρλος Σάινθ το έχει διαπιστώσει, το γνωρίζει, και για αυτό το λόγο ο Ισπανός -με τη βοήθεια του πατέρα του, δις πρωταθλητή του WRC Κάρλος του πρεσβύτερου- αναζητεί την τύχη του σε κάποια άλλη ομάδα, όπου θα έχει το ρόλο του ηγέτη.

Ο πατέρας Σάινθ φέρεται να εξετάζει πολλές άλλες περιπτώσεις. Μέχρι στιγμής γνωρίζαμε ότι μία από αυτές είναι η Audi, που επισήμως θα μπει στη Formula 1 το 2026, αλλά τώρα οι Ιταλoί γράφουν και για το ενδεχόμενο επιστροφής του Κάρλος Τζούνιορ στον όμιλο της Renault, για να αποτελέσει τον ηγέτη της Alpine F1 - έναν ρόλο που δεν του επιφυλάσσει η Scuderia. Για την ακρίβεια, πολλοί αμφιβάλλουν ότι ο Σάινθ μπορεί να βρει στο μέλλον ακόμα και ίσες ευκαιρίες με τον Λεκλέρ στο Μαρανέλο.

Η Alpine προχώρησε πρόσφατα στην «καρατόμηση» του διευθυντή της ομάδας Οτμάρ Ζαφνάουερ και του αγωνιστικού διευθυντή Άλαν Περμέιν, που σημαίνει ότι βρίσκεται σε περίοδο αναδόμησης - και σε μια τέτοια περίοδο χρειάζεται έναν έμπειρο, ώριμο οδηγό, στην καλύτερη αγωνιστικά ηλικία της καριέρας του, όπως ο Σάινθ.

Πόσω μάλλον αν, όπως αναφέρουν οι φήμες, τη διεύθυνση της ομάδας αναλάβει ο Ματία Μπινότο. O οποίος, ως διευθυντής της Scuderia Ferrari, έφερε τον Κάρλος στο Μαρανέλο, πάντα πίστευε στις ικανότητές του και πάντοτε υποστήριζε σθεναρά την ισότητά του με τον Λεκλέρ. Ο Μπινότο δεσμεύεται από το συμβόλαιό του να μην εργαστεί αλλού στη F1 μέχρι το τέλος του 2023, αλλά οι αρχές του νέου έτους ίσως να τον βρουν στην θέση του διευθυντή της Alpine F1.

TAGS FORMULA 1 FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ