FORMULA 1

Φερστάπεν: Το ρεκόρ των 10 σερί νικών και η "προτεραιότητα" στο δεύτερο πιτ-στοπ

Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands celebrates winning the Formula One Dutch Grand Prix auto race, at the Zandvoort racetrack, in Zandvoort, Netherlands, Sunday, Aug. 27, 2023. (AP Photo/Peter Dejong)
Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands celebrates winning the Formula One Dutch Grand Prix auto race, at the Zandvoort racetrack, in Zandvoort, Netherlands, Sunday, Aug. 27, 2023. (AP Photo/Peter Dejong) AP PHOTO/PETER DEJONG

Ο Μαξ Φερστάπεν ισοφάρισε κερδίζοντας σήμερα το GP της πατρίδας του Ολλανδίας τις 9 διαδοχικές νίκες που είχε πετύχει ο Σεμπάστιαν Φέτελ -επίσης με τη Red Bull- το 2013, αλλά είπε ότι το ρεκόρ των 10 νικών είναι κάτι που θα σκεφτεί την επόμενη εβδομάδα, στη Μόντσα.

Η Red Bull Racing πέτυχε το 13/13 στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 στο σημερινό GP του Ζάντβορτ, και τις 11 από τις 13 αυτές νίκες έχει ο Μαξ Φερστάπεν. Από αυτές τις 11, τις τελευταίες εννέα τις έχει πετύχει στους ισάριθμους τελευταίους αγώνες.

Σε ερώτηση αν σκέφτεται το ρεκόρ που μπορεί να σημειώσει την επόμενη εβδομάδα στη Μόντσα για τις περισσότερες σερί νίκες ενός οδηγού στην ιστορία, ο Ολλανδός απάντησε «θα το σκεφτώ την επόμενη εβδομάδα, τώρα θέλω να απολαύσω αυτή τη νίκη. Η πίεση είναι μεγάλη για να αποδώσουμε, και φυσικά είμαι πολύ χαρούμενος με τη νίκη εδώ».

Ο πρωταθλητής συνέχισε: «Είναι εκπληκτικό, δεν ήταν εύκολο για εμάς να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις κάθε φορά με τον καιρό, αλλά είμαι απίστευτα περήφανος. Ανατρίχιασα όταν έπαιζε ο εθνικός ύμνος πριν από την εκκίνηση, και ακόμα και όταν χάλασε ο καιρός, με τη βροχή, οι θεατές συνέχιζαν και η ατμόσφαιρα ήταν εκπληκτική».

Όμως, δεν ήταν όλα ρόδινα στην όχθη των πρωταθλητών. Ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ ρωτήθηκε στο τέλος του αγώνα αν η ομάδα του Μίλτον Κινς έδωσε την προτεραιότητα για τη νίκη σήμερα στον Φερστάπεν έναντι του Πέρεζ.

Ο Πέρεζ βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα βάζοντας νωρίτερα από όλους τους πρωτοπόρους τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής στον πρώτο γύρο, αλλά όταν πια η πίστα στέγνωνε ο Φερστάπεν έκανε νωρίτερα τη δεύτερη στάση του -στον 12ο γύρο- για να περάσει ξανά στα σλικς, πετυχαίνοντας το undercut που του έδωσε ξανά την πρωτοπορία του αγώνα.

Μιλώντας για αυτό, ο Χόρνερ εξήγησε: «Όταν οδηγείς το αυτοκίνητο που είναι επικεφαλής του αγώνα, είναι δύσκολο να λάβεις μια τέτοια απόφαση. Υπήρχαν ένας-δύο λόγοι πισω από αυτή την απόφαση. Ο ένας ήταν ότι είχαμε και τον Αλόνσο που έβαζε τα σλικς, κι αν βάζαμε πρώτα τον Τσέκο κι έπειτα τον Μαξ υπήρχε το ρίσκο να επιστρέψουμε στην πρώτη και τέταρτη θέση.

Το ρίσκο ήταν για τον Τσέκο, διότι ο Μαξ έκλεισε τη διαφορά κατά 7 δευτερόλεπτα σε 3 γύρους. Ο γύρος εξόδου του ήταν τόσο ακραίος, που μας εξέπληξε ότι ο Μαξ πέρασε τον Τσέκο [στα πιτς]. Οπότε γίνονταν τόσα πολλά σε εναλλασσόμενες συνθήκες», κατέληξε ο Βρετανός.

TAGS FORMULA 1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ GP ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ