MOTOGP

Δύο πτώσεις για τον Μαρκ Μάρκεζ στα χρονομετρημένα της Ινδονησίας, ταχύτερος ξανά ο Μπετζέκι της Aprilia

DUCATI MEDIA

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του φετινού MotoGP Μαρκ Μάρκεζ είχε δύο πτώσεις στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του αγώνα της Μανταλίκα, μία εκ των οποίων ήταν αρκετά άσχημη, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να συμμετάσχει για πρώτη φορά φέτος στο Q1 των Κατατακτήριων. Ο Μάρκο Μπετζέκι συνεχίζει την καλή του φόρμα, στην 17η θέση έμεινε ο Πέκο Μπανάια.

Ο Ισπανός της Ducati έπεσε δύο φορές μέσα σε μία ώρα: πρώτα στη στροφή 1, όπου ξαναμπήκε στη μοτοσικλέτα του χωρίς πολλά προβλήματα, και στη συνέχεια με ένα βαρύ highside στη στροφή 5 που κατέστρεψε την GP25 του.

Πριν καν ακινητοποιηθεί από την πτώση του προσπαθούσε να διαπιστώσει αν είχε σπάσει κάποιο χέρι ή δάχτυλο, και σύντομα διαπίστωσε ότι δεν είχε τραυματιστεί ούτε στο ελάχιστο. Έτσι, επέστρεψε με τη δεύτερη μοτοσικλέτα του, μιας και η πρώτη GP25 υπέστη σημαντική ζημιά, και κατάφερε να φτάσει προσωρινά στην πρώτη δεκάδα με 1:30.053.

Όμως στο τέλος εκτοπίστηκε, έμεινε 11ος και θα χρειαστεί να παλέψει αύριο στο Q1 για να περάσει στο Q2. “Ξεκίνησα με αισιοδοξία το Σαββατοκύριακο, αλλά δεν είναι η πίστα μου. Θέλω απλώς να περάσει το GP και να πάμε στην Αυστραλία”, παραδέχθηκε ο πρωταθλητής.

“Από την 11η θέση δεν μπορείς να φτάσεις κατευθείαν στην κορυφή. Αν καταφέρουμε μια θέση στην πρώτη πεντάδα θα είναι επιτυχία. Η στρατηγική ήταν να μην πέσω δύο φορές, κι όμως το έκανα. Από τη στιγμή που ήρθαν οι πτώσεις, το μόνο που με ένοιαζε ήταν να τελειώσω τη διαδικασία.

Αύριο θα ξαναδοκιμάσουμε. Δεν είχα την αίσθηση να πιέσω στο όριο. Μετά από ένα δεύτερο ατύχημα, ειδικά όταν έχεις πάρει το πρωτάθλημα, δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να το γιορτάσεις”, κατέληξε. Δείτε στο παρακάτω Video το ατύχημα του Ισπανού:

(new Image()).src = 'https://capi.connatix.com/tr/si?token=90f3eed9-7b9d-4069-a260-3045bc9feaf1&cid=802bc865-afca-472a-8b42-6b7ce9fd58ba'; cnx.cmd.push(function() { cnx({ playerId: "90f3eed9-7b9d-4069-a260-3045bc9feaf1", mediaId: "5febf4dc-0fa2-4ab1-88da-b594e754bbf2" }).render("9ab58e89a1bc471eaba2024b8d1c264e"); });

Τα χρονομετρημένα στη Μανταλίκα ξεκίνησαν με τον Λούκα Μαρίνι να τίθεται νωρίς επικεφαλής με τη Honda με 1:30.738, προτού ο Πέδρο Ακόστα με την KTM ρίξει τον πρώτο χρόνο στο 1:30.435. Λίγο πριν το ημίωρο, ο Μπετζέκι ήταν ο πρώτος που έσπασε το 1:30, γράφοντας 1:29.903 και αμέσως μετά βελτίωσε στο 1:29.840, ανοίγοντας διαφορά τεσσάρων δεκάτων.

Με 13 λεπτά να απομένουν, ο Ακόστα ξαναπέρασε μπροστά, αλλά η απάντηση του Ιταλού της Aprilia ήταν καταιγιστική: με χρόνο 1:29.240 δεν απειλήθηκε μέχρι το τέλος. Έτσι, ο νικητής του GP Βρετανίας ολοκλήρωσε πρώτος, 0,4” ταχύτερος από τον Φερμίν Αλντεγκέρ (Gresini Ducati), ο οποίος με την περσινή GP24 ανέβηκε εντυπωσιακά στη δεύτερη θέση – αφήνοντας τρίτο τον Ακόστα για μόλις 16 χιλιοστά.

O Μάρκο Μπετζέκι με την Aprilia RS-GP στα Χρονομετρημένα της Μανταλίκα APRILIA MEDIA

Η Honda συνέχισε τη φόρμα της μετά το βάθρο στην Ιαπωνία, με τον Μαρίνι τέταρτο και τον Χουάν Μιρ έκτο, μόλις 0,038” πίσω από τον ομόλογό του. Ανάμεσά τους βρέθηκε ο Ραούλ Φερνάντεθ, που με την μοναδική RS-GP της Trackhouse κατέκτησε την πέμπτη θέση.

Οι δύο εργοστασιακές Yamaha μπήκαν απευθείας στο Q2, με τον Φάμπιο Κουαρταραρό έβδομο και τον Άλεξ Ρινς όγδοο, μπροστά από τον Μιγκέλ Ολιβέιρα (Pramac Yamaha). Ο Άλεξ Μάρκεθ έκλεισε τη δεκάδα, παρά μία σφοδρή πτώση στη Στροφή 12 λίγο πριν το τέλος.

Ο Πέκο Μπανιάια είχε επίσης μια κακή Παρασκευή, μόλις πέντε μέρες μετά τον θρίαμβό του στην Ιαπωνία, καθώς τερμάτισε 17ος και στις δύο περιόδους – πάνω από 1,2 δευτ. μακριά από τον Μπετζέκι.

MotoGP Ινδονησίας 2025, Χρονομετρημένες Δοκιμές MOTOGP

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ