X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον - Φερστάπεν: Πώς ξεκίνησε το 2022 για τους δύο μονομάχους της Formula 1 με τα νέα μονοθέσια

Ο Λιούις Χάμιλτον στην τρίτη ημέρα των δοκιμαστικών στη Βαρκελώνη MERCEDES F1 MEDIA

Οι δύο μονομάχοι του περσινού τίτλου της Formula 1 μίλησαν για την απόδοση των νέων τους μονοθεσίων στο πρώτο φετινό τριήμερο των χειμερινών δοκιμών, στη Βαρκελώνη, και δήλωσαν ικανοποιημένοι από αυτά - ο Φερστάπεν λίγο περισσότερο.

Καθώς ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι η Mercedes χρειάστηκε να ξεπεράσει κάποια εμπόδια που παρουσίασε η νέα W13, ο νέος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν είπε ότι η νέα RB18 είναι ένα πολύ ισορροπημένο μονοθέσιο με αρκετή δυναμική.

Ο Χάμιλτον και η Mercedes σημείωσαν μεν τον ταχύτερο χρόνο το τριημέρο στο τέλος της χθεσινής, τελευταίας ημέρας των δοκιμών στην καταλανική πίστα - αλλά τον πέτυχαν με τη μαλακότερη από όλες τις γόμες (C5). Ο Φερστάπεν ήταν έξι δέκατα μακριά, αλλά με δύο σκάλες σκληρότερη γόμα, τη μέση C3. Ωστόσο, και οι δύο είπαν ότι οι χρόνοι μέχρι στιγμής δεν είναι σε κανέναν βαθμό ενδεικτικοί της αληθινής ταχύτητας κάθε μονοθεσίου.

Ο Χάμιλτον είπε ότι η Mercedes χρειάστηκε να ξεπεράσει ορισμένα προβλήματα σε αυτές τις δοκιμές -και ένα από αυτά ήταν οι αναπηδήσεις των μονοθεσίων στην ευθεία, λόγω ground effect-, αλλά δήλωσε ικανοποιημένος από την αξιοπιστία της W13.

Ο Λιούις Χάμιλτον στο Pre Season στη Βαρκελώνη MERCEDES F1 MEDIA


"Ήταν ενδιαφέρουσες αυτές οι τρεις μέρες. Δεν ήταν και οι πιο εύκολες και ομαλές για εμάς", είπε ο Βρετανός. "Αναμφίβολα είχαμε ορισμένα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσουμε. Αλλά κάναμε αρκετή δουλειά και φυσικά πάντα θέλουμε περισσότερους γύρους, αλλά είμαι χαρούμενος από την τελευταία μέρα. Έκανα σχεδόν 100 γύρους σε μισή μέρα, οπότε αυτό δεν είναι άσχημο. Ήμασταν λίγο πίσω τις τελευταίες δύο μέρες.

Το αυτοκίνητο είναι πολύ διαφορετικό στην οδήγηση, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, όπως και τα ελαστικά. Αλλά το δουλεύουμε. Όλη η ομάδα έκανε εκπληκτική δουλειά αυτή την εβδομάδα, όπως και πίσω στο εργοστάσιο. Οπότε πρέπει τώρα να κατεβάσουμε όλα αυτά τα δεδομένα και να τα επεξεργαστούμε όσο περισσότερο μπορούμε την επόμενη εβδομάδα, για να κάνουμε σωστά το βηματισμό μας. Ποτέ δεν ξέρεις την πρώτη εβδομάδα ποιος έχει το προβάδισμα, ποτέ δεν το ξέρεις. Δεν έχουμε ιδέα που βρίσκεται ο καθένας", κατέληξε.

Ο Μαξ Φερστάπεν λίγο πριν το δοκιμαστικό στο circuit της Καταλονίας RED BULL CONTENT POOL


Ο Φερστάπεν, από την πλευρά του, μίλησε με πιο αισιόδοξα λόγια: "Όλα δούλεψαν καλά όσο ήμασταν στην πίστα και το αυτοκίνητο απέδωσε καλά. Αλλά με τις διακοπές με κόκκινες σημαίες δεν ήμασταν σε θέση να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμά μας. Όμως συνεχίσαμε, και νομίζω ότι αυτός ήταν ο βασικός στόχος στις δοκιμές της Βαρκελώνης. Το θετικό είναι ότι το αυτοκίνητο αποδίδει ομαλά", είπε ο Ολλανδός.

Ο πρωταθλητής κατέληξε: "Δεν δίνω σημασία στους χρόνους, όχι ακόμα. Θα το δω όταν φτάσουμε στο Q3 του Μπαχρέιν. Αφοσιώνομαι απλά σε κάθε γύρο μεμονωμένα, και στην κατανόηση κάθε πτυχής του αυτοκινήτου. Απόλαυσα την οδήγηση της RB18 αυτή την εβδομάδα, έχει καλή σταθερότητα και ισορροπία, και επίσης δείχνει πολύ cool".

Ο Μαξ Φερστάπεν στο circuit της Καταλονίας RED BULL CONTENT POOL


Την αισιοδοξία του Φερστάπεν μοιράστηκαν και άλλα μέλη της RBR. Ο έτερος οδηγός, Σέρχιο Πέρεθ, είπε πως "έχουμε μια καλή βάση και αρκετή δυναμική. Είναι βέβαια νωρίς ακόμα, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε ένα καλό βήμα πριν το Μπαχρέιν.

Νομίζω ότι η πρόκληση φέτος θα είναι να παίρνεις το καλύτερο από το αυτοκίνητο σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο, βάσει των νέων κανονισμών". Και ο διευθυντής μηχανολογίας Γκιγιόμ Ροκλέν συμπλήρωσε πως οι δοκιμές "άφησαν πολλές υποσχέσεις, και το πιο ευχάριστο για μένα είναι ότι έχουμε μια καλή βάση και κατεύθυνση για να χτίσουμε τα περαιτέρω βήματά μας".

TAGS FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ RED BULL MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ