Πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα για τα τρικύλινδρα CFMOTO 675NK και 675SR-R

Τα δύο νέα “αδέρφια” της CFMOTO, το sport naked 675NK και το supersport 675SR-R, παρουσιάστηκαν επίσημα στον ελληνικό Τύπο στην Ανάβυσσο – φέρνοντας τον νέο, προηγμένο τρικύλινδρο κινητήρα τους και τιμές που ακούγονται σχεδόν απίστευτες.
Πάνω στον πυλώνα της επιτυχίας της 450ΜΤ, η CFMOTO περνά στην “καρδιά” μιας κατηγορίας κυβισμού που κερδίζει διαρκώς έδαφος τον τελευταίο καιρό: στα 700 κυβικά, όπου ήδη ανθίζουν τα On-off / Enduro και τα Naked, και σταδιακά αυξάνεται το ενδιαφέρον και για τα Supersport.
Σε αυτό το σκηνικό, η Muvus Α.Ε., ελληνική αντιπροσωπεία της CFMOTO, κάνει ένα μεγάλο άλμα μπαίνοντας αρχικά στα naked και στα supersport με την παραλλαγή της ίδιας μοτοσικλέτας, που έχει αντίστοιχα την ονομασία 675NK και 675SR-R και προτάσσει ως υπερατού τον νέο, προηγμένο τους τρικύλινδρο κινητήρα – ενώ σε δεύτερο χρόνο θα μπει και στη σειρά ΜΤ για να τη φέρει μπροστά στα Yamaha Tracer 7 και Triumph Tiger Sport 660.
Πέραν του τρικύλινδρου μοτέρ, που παντρεύει την ισχύ στις χαμηλές στροφές του δικύλινδρου με την απόδοση και πολιτισμένη λειτουργία του τετρακύλινδρου, ένα δεύτερο μεγάλο ατού των δύο νέων CFMOTO είναι οι τιμές τους: η 675NK κοστίζει 6.790 ευρώ και η 657SR-R χίλια παραπάνω, στα 7.790 ευρώ.
Τόσο η 675SR-R όσο και η 675NK τροφοδοτούνται από τον πρόσφατα εξελιγμένο, in-house τρικύλινδρο κινητήρα της CFMOTO – που η κινεζική εταιρεία ξεκαθαρίζει ότι είναι σχεδιασμένος αποκλειστικά από την ίδια.
Η ισχύς του είναι εντυπωσιακή, στους 90 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. με ροπή 70 Nm στις 8.250 σ.α.λ., ενώ φυσικά πληροί τις προδιαγραφές Euro5+ – την ώρα που με τα 189 κιλά της είναι εκρηκτική στις επιδόσεις της (0-100 km/h σε περίπου 3,9’’ και τελική 200 km/h).
Ο σχεδιασμός του κινητήρα προήλθε από την προσθήκη ενός επιπλέον κυλίνδρου στον γνωστό κινητήρα του 450MT. Στόχος της εξέλιξής του ήταν η γραμμικότητα, η ροπή στις μεσαίες στροφές και η ευστροφία έως τις υψηλές, με ένα εντυπωσιακό 75% της ροπής του να είναι διαθέσιμο μόλις από τις 4.000 σ.α.λ.
Σύμφωνα με την ανάλυση των τεχνικών της ελληνικής αντιπροσωπείας, η εξέλιξη του κινητήρα απέδειξε ότι μπορούσε να εγγυηθεί την αξιοπιστία του μειώνοντας το βάρος του. Έτσι, αυτός ο τρικύλινδρος είναι 7,5% πιο ελαφρύς από τον αντίστοιχο των 660 κ.εκ. της Triumph.
Η προσθήκη ενός κυλίνδρου έχει εξαλείψει τους κραδασμούς που ενίοτε προκύπτουν από τα δικύλινδρα σύνολα, ενώ -μέσω του quickshifter που κάνει ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη- η απόδοση του τρικύλινδρου μοτέρ σε όλο το φάσμα των στροφών συνοδευόταν με το στόχο της εταιρείας να το κάνει “γεμάτο” σε δύναμη για κάθε ανάγκη: από την καθημερινότητα στην πόλη μέχρι μια ορεινή ανάβαση ή ένα track day.
Πέραν των διαφορών στα καλύμματά τους, τα 675NK και 675SR-R αφήνουν ιδιαίτερα καλές πρώτες εντυπώσεις για τα υλικά και τη συναρμογή τους, και φέρουν στο πλαίσιό τους μια σειρά από εντυπωσιακά μηχανικά μέρη – ειδικά δεδομένης της τιμής τους.
Στον εμπρός τροχό επενεργούν πλήρως ρυθμιζόμενα ανεστραμμένα πιρούνια KYB 41mm και στον πίσω ένα μονό αμορτισέρ KYB, ρυθμιζόμενο για προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς. Αυτά συνδυάζονται με Traction Control με δύο επίπεδα ρύθμισης, και φυσικά με το σύστημα ABS της Bosch που συνοδεύει τους δίσκους (300mm εμπρός) της J.Juan.
Μια αξιοσημείωτη προσθήκη είναι το ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού, ικανό να προσαρμοστεί γρήγορα στις προτιμήσεις του αναβάτη. Και οι δύο μοτοσικλέτες διαθέτουν τροχούς 17 ιντσών εφοδιασμένους με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της CST.
Ο στάνταρ εξοπλισμός παραθέτει επίσης το σύστημα T-BOX, που προσφέρει κρίσιμες πληροφορίες μέσω της οθόνης TFT 5 ιντσών στο κέντρο του τιμονιού. Μεταξύ των ενδείξεων περιλαμβάνονται οι Google Maps (μέσω MotoPlay), η διαχείριση του traction control, οι ενδείξεις του upshifter, η παρακολούθηση πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο, και άλλα.
Επίσης, στα στοιχεία του εξοπλισμού συναντάμε το τον ξεχωριστό Full LED φωτισμό με εντυπωσιακό σχεδιασμό και δυναμική πίσω κινούμενη εικόνα, το Σήμα Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης (ESS), καθώς και μια βολική θύρα φόρτισης USB.
Και στις δύο περιπτώσεις, ο σχεδιασμός των 675NK και 675SR-R είναι -σύμφωνα με την εταιρεία- στην απόλυτη κορυφή των προτεραιοτήτων που έθεσαν για τη δημιουργία τους. Αυτό, βάσει της τελικής εικόνας, δεν είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς.
Ως δύο εξαιρετικά “value-for-money” μοτοσικλέτες, με άριστη ποιότητα, προηγμένη τεχνολογία και πολύ καλά μελετημένο ζύγισμα -για αρχάριους και μη- οι δύο νέες CFMOTO ήδη ξεκίνησαν εντυπωσιακά την πορεία τους στη χώρα μας: η πρώτη αποστολή της 675NK στην Ελλάδα περιλάμβανε 90 αντίτυπα της και έχει απομείνει μόνο μία απούλητο, καθώς και 60 αντίτυπα της 675SR-R από τα οποία έχουν ήδη πωληθεί τα 35.
Πέραν της παρουσίασης των τρικύλινδρων sport naked και supersport, η ελληνική αντιπροσωπεία της CFMOTO επιβεβαίωσε -όπως προαναφέρθηκε- ότι περιμένουμε και το 675ΜΤ με το ίδιο μοτέρ, καθώς και ότι έχει έρθει πλέον ο καιρός η κινεζική εταιρεία να μπει στην αγορά των scooters – με δύο νέα μοντέλα που περιμένουμε το 2026. Ένα χρόνο αργότερα, η γκάμα των scooters της θα είναι πλήρης.
Πριν από αυτά, περιμένουμε στην Ελλάδα μια μικρή On-off μοτοσικλέτα 250 κυβικών, με τιμή κάτω από 4.000 ευρώ – που εύκολα κανείς μπορεί να προβλέψει ότι θα έχει μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον στη χώρα μας.