ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ

Οι νέες Honda στην EICMA 2025: Από τη CB1000GT στα νέα μοντέλα E-Clutch και την καινοτομική V3R 900 E-Compressor

HONDA

Η ιαπωνική εταιρεία επεφύλασσε για τη φετινή έκθεση EICMA του Μιλάνου μια σειρά νέων και αναβαθμισμένων ή φρεσκαρισμέων μοντέλων, την επέκταση της τεχνολογίας E-Clutch και ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο με υπερσυμπιεστή.

Στο επίκεντρο βρέθηκε η νέα CB1000GT, η μοτοσικλέτα που συνδυάζει Touring άνεση με την απόδοση του κινητήρα Fireblade -πλαισιωμένη από πλούσιο εξοπλισμό που δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο Sport Touring πακέτο-, μαζί φυσικά με την πρώτη ηλεκτρική Honda, τη WN7 που έκανε το ντεμπούτο της στην έκδοση παραγωγής.

Παράλληλα, η τεχνολογία Honda E-Clutch γίνεται διαθέσιμη σε πέντε ακόμη μοντέλα -τα XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R και CB500 Hornet– την ώρα που το πιο δημοφιλές scooter της Ευρώπης, το SH125i / SH150i, παρουσιάστηκε με τεχνικές αναβαθμίσεις και νέα σχεδίαση από το R&D Κέντρο της Ρώμης.

Από πλευράς των τεχνολογικών οριζόντων της Honda, το πρωτότυπο V3R 900 E-Compressor αποκαλύπτει την πρόοδο της εταιρείας στην εξέλιξη του μοναδικού V3 κινητήρα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή, ενσωματωμένου σε ένα εντυπωσιακό, ασύμμετρα σχεδιασμένο πλαίσιο. Κι επίσης φέρει για πρώτη φορά το νέο “Honda Flagship Wing” έμβλημα, που θα κοσμεί τα μελλοντικά κορυφαία μοντέλα.

HONDA

Η CB1000F, με ρετρό αλλά σύγχρονο χαρακτήρα, έκανε στην EICMA την πρώτη της εμφάνιση στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε η νέα ταυτότητα ηλεκτρικών οχημάτων (EV branding) της Honda, με το νέο λογότυπο να κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση.

Τέλος, στην έκθεση του Μιλάνου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή ενδυμάτων Honda, νέοι χρωματισμοί για τα μοντέλα GL1800 Gold Wing, Gold Wing Tour, NC750X και SH350i, καθώς και μια μοναδική συνεργασία με τον χαρακτήρα “Kuromi” της Sanrio. Ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά:

Honda CB1000GT

26YM Honda CB1000GT HONDA

Η νέα CB1000GT επεκτείνει τη γκάμα της Honda με ένα Sport Touring μοντέλο σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν μια πλήρως εξοπλισμένη, τεχνολογικά προηγμένη μοτοσυκλέτα, ικανή να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις με κορυφαία άνεση και να προσφέρει έντονες συγκινήσεις όταν ο αυτοκινητόδρομος τελειώνει και αρχίζουν οι στροφές.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας Fireblade, που κινεί και την CB1000 Hornet, χαρίζει στην GT σπορ χαρακτήρα και εξαιρετική απόδοση, ενώ η ανάρτηση Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) και το αεροδυναμικό φέρινγκ σχεδιασμένο με CFD εξασφαλίζουν τέλεια ισορροπία ανάμεσα σε ευστάθεια, άνεση και προστασία από τον αέρα.

Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει Throttle-by-Wire, πλαϊνές βαλίτσες, Cornering ABS με IMU έξι αξόνων, Quickshifter, θερμαινόμενα γκριπ, cruise control, Honda RoadSync, προστατευτικές χούφτες, κεντρικό σταντ, αυτόματη απενεργοποίηση φλας και Emergency Stop Signal.

Honda V3R 900 E-Compressor Prototype

Honda V3R 900 E-Compressor Prototype HONDA

Ανάμεσα στα σημαντικότερα εκθέματα στην EICMA 2025 βρίσκεται το V3R 900 E-Compressor Prototype, το οποίο -για πρώτη φορά παγκοσμίως σε μοτοσυκλέτα- κινείται από τον νέο κινητήρα V3 με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή.

Ο νέος V3 κινητήρας, εξέλιξη του V3 Internal Combustion Engine Concept που παρουσιάστηκε στην EICMA 2024, είναι υδρόψυκτος, με γωνία V 75° και χωρητικότητα 900cc. Χάρη στον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή, ο κινητήρας μπορεί να διαχειρίζεται με ακρίβεια την υπερπλήρωση, προσφέροντας ροπή υψηλής απόκρισης σε όλο το εύρος στροφών και επιδόσεις αντίστοιχες ενός 1200cc κινητήρα.

Το πρωτότυπο εξελίχθηκε σύμφωνα με τη φιλοσοφία «Non-Rail Rollercoaster», η οποία εκφράζει την πρόθεση της Honda να δημιουργήσει ένα μοντέλο που συνδυάζει συγκλονιστική οδηγική εμπειρία με απόλυτη ηρεμία και σιγουριά.

Το σώμα της μοτοσυκλέτας διαθέτει ασύμμετρα πλαϊνά fairings, ενώ το ρεζερβουάρ φέρει για πρώτη φορά το νέο “Honda Flagship Wing” έμβλημα, που θα αρχίσει να κοσμεί τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας από το επόμενο έτος. Η εξέλιξη του V3R θα συνεχιστεί με στόχο τη δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας που θα προσφέρει άνευ προηγουμένου οδηγική απόλαυση.

Honda E-Clutch

HONDA

Για το 2026 (26YM), το σύστημα Honda E-Clutch -που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2024 στα CBR650R και CB650R- θα είναι διαθέσιμο σε πέντε ακόμη μοντέλα: XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R και CB500 Hornet.

Πιο γρήγορο και ομαλό από ένα quickshifter, το Honda E-Clutch προσφέρει ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία, ενώ απλοποιεί τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας: η εκκίνηση, η στάση και οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται χωρίς τη χρήση του λεβιέ συμπλέκτη – ο αναβάτης απλώς χειρίζεται το λεβιέ ταχυτήτων. Παράλληλα, υπάρχει πάντα η δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας, αν το επιθυμεί ο αναβάτης.

Για πρώτη φορά, η τεχνολογία Honda E-Clutch συνδυάζεται με Throttle-by-Wire στα μοντέλα Transalp και Hornet, επιτρέποντας στο σύστημα να ρυθμίζει αυτόματα το γκάζι και τις στροφές του κινητήρα για ακόμη πιο ομαλές αλλαγές – ιδιαίτερα στα κατεβάσματα.

Στην περίπτωση της Transalp, η τεχνολογία προσφέρει ομαλές ανεβάσεις ταχυτήτων ακόμη και όταν ο πίσω τροχός γλιστράει στο χώμα, καθώς το E-Clutch προσαρμόζει τη λειτουργία του μέσω συνεχούς παρακολούθησης της ταχύτητας εμπρός και πίσω τροχού.

Επιπλέον, για πρώτη φορά, το Honda E-Clutch θα διατίθεται σε τρία μοντέλα κατηγορίας 500cc (στα CB500 Hornet, NX500 και CBR500R) καθιστώντας τη συγκεκριμένη τεχνολογία διαθέσιμη και σε αναβάτες με άδεια A2.

Honda SH125i / SH150i

26YM Honda SH125i HONDA

Το πιο δημοφιλές scooter της Ευρώπης, το SH125i / SH150i, επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο για το 2026, με πιο αιχμηρή σχεδίαση, νέο LED προβολέα και οθόνη TFT 5 ιντσών, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη διαχρονική του γοητεία.

Το νέο εμπρός φέρινγκ εμπνέεται από το SH350i, δημιουργώντας μια ενιαία, ισχυρή οπτική ταυτότητα για τη σειρά SH, η οποία κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στην Atessa της Ιταλίας. Με τη νέα “one line” σχεδιαστική φιλοσοφία διατηρεί την ουσία και απλότητα που το καθιέρωσε, ενώ βελτιώνεται αισθητά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Honda CB1000F

26YM Honda CB1000F HONDA

Στην EICMA παρουσιάζεται και η ολοκαίνουρια CB1000F, η νέα retro μοτοσυκλέτα επιδόσεων της Honda. Πρόκειται για ένα μεγάλου κυβισμού naked μοντέλο, που συνδυάζει συναρπαστική οδηγική συμπεριφορά με εντυπωσιακή εμφάνιση, πλούσιο εξοπλισμό και κινητήρα Fireblade, προσφέροντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ δύναμης και καθημερινής χρηστικότητας.

26YM Honda apparel launch

HONDA

Η Honda παρουσίασε, επίσης, μια ανανεωμένη συλλογή γνήσιων ενδυμάτων και αξεσουάρ αναβάτη. Η νέα σειρά αντλεί έμπνευση από τη λαμπρή ιστορία της Honda, περιλαμβάνοντας αναφορές σε εμβληματικά μοντέλα, οικογένειες προϊόντων και τη μακρόχρονη κληρονομιά του motorsport.

Σχεδιασμένη με προσοχή στη λεπτομέρεια, η συλλογή συνδυάζει τεχνολογικά υλικά, αυθεντικό design και premium αισθητική που εκφράζει το πνεύμα της μάρκας. Η πλήρης συλλογή θα είναι διαθέσιμη από την άνοιξη του 2026 σε αντιπροσωπείες Honda.

Honda X Kuromi

Honda & Kuromi HONDA

Μια ακόμη ξεχωριστή πινελιά στο περίπτερο της Honda στην EICMA 2025 είναι η παρουσία δύο μοτοσυκλετών με μοναδικό ειδικό σχεδιασμό (wrapping), εμπνευσμένο από τον δημοφιλή χαρακτήρα ‘Kuromi’.

Η συνεργασία αυτή με τη Sanrio Co., Ltd. δημιούργησε δύο ιδιαίτερες εκδόσεις: μια CB750 Hornet σε μοβ και ροζ αποχρώσεις και μια CBR1000RR-R Fireblade με την κλασική μαύρη-μοβ παλέτα της Kuromi.

Η δημιουργία αυτών των μοντέλων αντικατοπτρίζει τη διάθεση της Honda να προσεγγίσει ένα ευρύτερο και πιο νεανικό κοινό, προβάλλοντας τον κόσμο της μοτοσυκλέτας μέσα από τη φαντασία, το στιλ και τον χαρακτήρα που την κάνουν διαχρονικά ελκυστική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ