ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ

H Suzuki μπήκε στα μεσαία Crossover με το SV-7GX

SUZUKI

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε στο Μιλάνο -παρόντος του παγκόσμιου πρωταθλητή των 500 κ.εκ. Κέβιν Σβαντς- το νέο SV-7GX, ένα Crossover / Sport Touring στα μεσαία κυβικά που τοποθετεί απέναντι στο Yamaha Tracer 7 – βασισμένο στο SV650 και με αναβαθμισμένο τον θρυλικό V2 κινητήρα που διανύει μια δεύτερη νεότητα.

To SV-7GX, συνδετικός “κρίκος” ανάμεσα στον δυναμισμό των naked sport μοντέλων και την άνεση των Adventure Τourers, συνδυάζει αρετές και από τους δύο αυτούς μοτοσικλετιστικούς κόσμους.

Το διαχρονικό και αθάνατο δικύλινδρο μοτέρ των 650 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, το οποίο μετρά δυόμισι δεκαετίες ζωής, δέχθηκε μία ακόμα αναβάθμιση για να προσαρμοστεί στις επιταγές των καιρών (από άποψη απόδοσης και ρύπων) στο νέο ιαπωνικό Crossover.

Suzuki SG-7GX SUZUKI

Η μονάδα των 645 κ.εκ. είναι υγρόψυκτη, αποδίδει 73,4 ίππους (54 kW) και 64 Nm ροπής, συμμορφώνεται με τη νόρμα ρύπων Euro 5+ και διακρίνεται για την οικονομία του, με κατανάλωση μόλις 4,2 lt/100km – προσφέροντας αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων.

Suzuki SG-7GX SUZUKI

Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται μέσω του Suzuki Intelligent Ride System (SIRS), που περιλαμβάνει τρεις χαρτογραφήσεις ισχύος (Suzuki Drive Mode Selector), τρία επίπεδα traction control (με δυνατότητα απενεργοποίησης), ride-by-wire, Suzuki Easy Start, Low RPM Assist, bi-directional quickshifter και ABS.

Το SV-7GX βασίζεται στη δοκιμασμένη πλατφόρμα της SV650, κληρονομεί αρκετά στοιχεία από το V-Strom 650XT και αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από το GSX-S1000GX. Το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός σπορ ευελιξίας και touring άνεσης, πλαισιωμένος από κορυφαία ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης αναβάτη.

Suzuki SG-7GX SUZUKI

Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα από ατσάλι με σωληνωτό ψαλίδι και μονό αμορτισέρ με επτά ρυθμίσεις προφόρτισης, ενώ μπροστά υπάρχει τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών, με ελαστικά Pirelli Angel GT II (120/70 και 160/60). Τα φρένα διαθέτουν διπλούς δίσκους 290 mm μπροστά και μονό 240 mm πίσω. Το βάρος με υγρά ανέρχεται στα 211 κιλά.

Suzuki SG-7GX SUZUKI

Πέραν του ιδιαίτερα μοντέρνου -και εξελιγμένου στην αεροσήραγγα- σχεδιασμού, οι “χούφτες” και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα τριών θέσεων (με διαδρομή 50 mm) που δίνουν τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Suzuki SG-7GX SUZUKI

Ο προβολέας και τα φώτα ημέρας είναι LED, με μελέτη για καλύτερη κατανομή φωτισμού ακόμη και με κλίση στη στροφή, βελτιώνοντας την ορατότητα τη νύχτα. Η εργονομία ισορροπεί ανάμεσα στη χαμηλή, ελαφρώς εμπρόσθια θέση της SV650 και την πιο όρθια στάση της V-Strom.

Suzuki SG-7GX SUZUKI

Το τιμόνι είναι φαρδύ και κωνικό από αλουμίνιο, το ρεζερβουάρ των 17,4 λίτρων είναι καλά σχεδιασμένο για τα γόνατα και το ύψος σέλας στα 795 mm επιτρέπει σε όλους να πατούν εύκολα στο έδαφος. Η θέση του συνεπιβάτη είναι ελαφρώς υπερυψωμένη για καλύτερη ορατότητα και άνεση, με ενσωματωμένες χειρολαβές στην πίσω σχάρα.

Suzuki SG-7GX SUZUKI

Από πλευράς εξοπλισμού, ο πίνακας οργάνων είναι TFT 4,2 ιντσών, με αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας και πλήρη πληροφορία για ταξίδι και κατάσταση μοτοσικλέτας. Μέσω της εφαρμογής Suzuki Ride Connect+ (iOS και Android) προσφέρεται πλοήγηση, ειδοποιήσεις, καιρικές ενημερώσεις, καταγραφή διαδρομών και πληροφορίες για κατανάλωση και στάθμη καυσίμου. Δίπλα βρίσκεται θύρα USB-C για φόρτιση συσκευών.

Suzuki SG-7GX SUZUKI

Η SV-7GX θα διατίθεται σε τρία χρώματα (το μπλε Zante Blue, το γκρι Buffalo Grey και το μαύρο Dubai Black) και μπορεί να εξοπλιστεί με πλήθος αξεσουάρ: top case 45 λίτρων, ημίσκληρες πλαϊνές βαλίτσες 15-20 λίτρων, tank bag, ανατομική σέλα 25 mm πιο ψηλή και μεγαλύτερη ζελατίνα 80 mm πάνω από τη στάνταρ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ