X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

SKODA FABIA

Οδηγούμε το νέο Skoda Fabia στην Ελλάδα

Οδηγούμε το νέο Skoda Fabia στην Ελλάδα 24MEDIA

Το ολοκαίνουριο σουπερμίνι της τσεχικής εταιρίας είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με κινητήρες 1.000 κυβικών και έως 110 ίππους.

Το Skoda Fabia στην τέταρτη γενιά του, είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Σε μια εποχή που η πρακτικότητα είναι πιο σημαντική από το lifestyle, που η οικονομία υπερτερεί των επιδόσεων και που όλα τα “θέλω” και τα “χρειάζομαι” πρέπει να χωράνε σε ένα κόμπακτ, άνετο και ασφαλές αυτοκίνητο με προσιτή τιμή, η φιλοσοφία “Simple Clever” της Skoda βρίσκει ιδανική εφαρμογή, ειδικά στην κατηγορία των σουπερμίνι, τη μόνη που δείχνει πως αντιστέκεται ακόμη στην επέλαση των SUV.

Για πρώτη φορά το Skoda Fabia ξεπέρασε τα 4 μέτρα σε μήκος SKODA / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Είκοσι δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο του και περισσότερες από 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις μετά, το Fabia γίνεται πιο ελκυστικό σχεδιαστικά αλλά και μεγαλύτερο σε μέγεθος από ποτέ. Έχει μήκος 4.108 mm, όσο σχεδόν το Golf IV (!), αλλά προσφέρει μεγαλύτερους χώρους, τους καλύτερους στην κατηγορία σύμφωνα με τη Skoda.

Καμπίνα με αέρα lounge

Αισθητικά, το νέο Fabia ξεχωρίζει με τις δυναμικές του γραμμές και το αεροδυναμικό του σχήμα – έχει μάλιστα τον καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας στην κατηγορία: cd 0,28! Ειδικά το πίσω μέρος, νομίζουμε πως είναι ένα από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Τα βασικά χρώματα για το αμάξωμα είναι 9, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με γκρι ή μαύρη οροφή για διχρωμία.

Ποιοτικό, ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό με όμορφο διάκοσμο στην έκδοση Style SKODA / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Αλλά και μέσα, η αίσθηση που σου βγάζει το τσεχικό σουπερμίνι είναι αυτή ενός μεγαλύτερου και ακριβότερου αυτοκινήτου, βγάζοντας μια αύρα lounge, ειδικά στην έκδοση Style που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για λίγο στους δρόμους της Αττικής.

Σε αυτό συνηγορούν στοιχεία όπως η υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό, ο χρωματιστός διάκοσμος, τα ποιοτικά υλικά και η σχεδίαση. Την ίδια στιγμή, ο προαιρετικά διαθέσιμος, διαμορφώσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων (10,25’’) και η οθόνη αφής του infotainment (έως 9,2’’) προσδίδουν μια hi-tech εικόνα, πέρα από όλες τις σύγχρονες υπηρεσίες συνδεσιμότητας, πλοήγησης και ψυχαγωγίας.

Ειδικά το κορυφαίο σύστημα infotainment Amundsen διαθέτει λειτουργία αναγνώρισης χειρονομιών (Gesture Control) αλλά και τον ψηφιακό φωνητικό βοηθό που απαντά στο “Laura”.

Το infotainment Amundsen με οθόνη αφής 9,2'' διατίθεται προαιρετικά SKODA / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Ένα smartphone μπορεί μάλιστα να συνδεθεί ασύρματα μέσω wireless SmartLink και Android Auto ή Apple CarPlay, καθώς και να φοτριστεί χωρίς καλώδιο με το προαιρετικό Phone Box που επιτρέπει επαγωγική φόρτιση. Για πρώτη φορά, τέλος, υπάρχουν έως και πέντε υποδοχές USB-C για τη φόρτιση περαιτέρω κινητών συσκευών, μία από τις οποίες βρίσκεται στον καθρέφτη για να φορτίσει μια κάμερα (dash-cam), για παράδειγμα.

Αρκούν μόλις λίγα λεπτά στο εσωτερικό του νέου Skoda για να διαπιστώσεις πως έχει όντως μεγάλους χώρους για τέσσερις ενήλικες επιβάτες και τις αποσκευές τους. Το πορτμπαγκάζ κέρδισε 50 λίτρα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, φτάνοντας πλέον τα 380 lt, ενώ παράλληλα διακρίνεται και για το εντελώς τετραγωνισμένο και απόλυτα εκμεταλλεύσιμο σχήμα του.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25'' είναι στάνταρ στην έκδοση Style SKODA / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Πιστό στη φιλοσοφία ‘Simple Clever’, το νέο Fabia προσφέρει έως και 43 πρακτικές δυνατότητες που κάνουν την καθημερινότητα λίγο πιο εύκολη,όπως η ομπρέλα στην πόρτα του οδηγού, οι δύο θήκες/τσέπες για smartphone στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων, η πλήρως αναδιπλούμενη πλάτη του συνοδηγού και η τσέπη αποθήκευσης πολλαπλών λειτουργιών που τοποθετείται κάτω από το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ.

Κινητήρες του λίτρου, εν αναμονή του 1.5 TSI

Η γκάμα του Fabia προσφέρει αρχικά δύο επιλογές σε βενζίνη: τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.0 MPI με 80 ίππους και τον turbo, επίσης τρικύλινδρο 1.0 TSI των 110 ίππων. Ο πρώτος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ ο δεύτερος είτε με μηχανικό 6άρι είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτ DSG 7 ταχυτήτων. Αργότερα, προς τα τέλη του χρόνου, αναμένεται και ο ισχυρότερος 1.5 TSI με 150 ίππους, σύστημα ACT απενεργοποίησης κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης και 7άρι DSG κιβώτιο.

Αρχικά η γκάμα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης 1,0 λίτρου με 80 και 110 ίππους SKODA / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Στη σύντομη επαφή μας με το νέο Fabia, οδηγήσαμε το χειροκίνητο 1.000άρι με τους 110 ίππους και τα 200 Nm ροπής. Ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει κυλίνδρους με επένδυση πλάσματος αντί από χυτοσίδηρο, μειώνοντας την εσωτερική τριβή για καλύτερη απόδοση και οικονομία.

Στην πράξη, αν εξαιρέσεις μια υστέρηση χαμηλά στο πάτημα του γκαζιού για λόγους μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων, ο 1.0 TSI στη συνέχεια ζωντανεύει και κινεί με σθένος το τσεχικό χάτσμπακ. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 9,7’’ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 205 km/h, ενώ ο μέσος όρος κατανάλωσης βενζίνης είναι μόλις 4,9 lt/100 km – σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή. Τα 113 g/km εκπομπής CO2, τέλος, εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Ίσως το πιο όμορφο πίσω μέρος στην κατηγορία των σουπερμίνι 24MEDIA

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Η αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0 στην οποία βασίζεται το νέο Fabia κατέστησε δυνατή την υιοθέτηση συστημάτων υποβοήθησης από μεγαλύτερες κατηγορίες. Ανάμεσά τους τα Travel Assist, Park Assist, Lane Assist, Traffic Sign Recognition, Side Assist, Front Assist με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών και Maneuver Assist, όλα διαθέσιμα για πρώτη φορά στο Fabia. Επιπλέον, η τελευταία γενιά μπορεί να εξοπλιστεί με έως και 9 αερόσακους – συν γονάτων οδηγού και δύο πίσω πλευρικούς, εκτός από τους κλασικούς μετωπικούς, εμπρός πλευρικούς και κεφαλής.

Ασφαλή οδική συμπεριφορά και ποιοτική κύλιση από την καλοστημένη ανάρτηση SKODA / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Στην πράξη, το μικρό Skoda κινείται παντού με ασφάλεια και άνεση. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά λακκούβες και ανωμαλίες, προσφέρει ποιοτική κύλιση και χαρίζει αυτοπεποίθηση στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές.

Για τους πιο απαιτητικούς, το Fabia διατίθεται και με σπορ σασί χαμηλωμένο κατά 15 mm. Αντίστοιχα, το πακέτο Rough-Road διαθέτει επίσης τα δικά του ειδικά ελατήρια και διαφορετική, ψηλότερη κατά 15mm ανάρτηση, καθώς και επιπλέον προστατευτικά για το κάτω μέρος του σώματος.

Το πλούσιο πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού αναβαθμίζει την άνεση και την ασφάλεια SKODA / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Τιμές και διαθεσιμότητα

Ο τιμοκατάλογος του νέου Skoda Fabia ξεκινά από τα 14.990 € για την έκδοση Active που μεταξύ άλλων έχει στάνταρ:

  • σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού (DRIVER ALERT)
  • υποβοήθηση αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (FRONT ASSIST)
  • air condition
  • ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
  • ηχοσύστημα πολυμέσων "SWING" με οθόνη HD 6.5''
  • περιοριστή ταχύτητας
  • σύνδεση τηλεφώνου SMART LINK +

Στην έκδοση Ambition προστίθενται ακόμη:

  • cruise control με περιοριστή ταχύτητας,
  • πακέτο Chrome,
  • ηλεκτρικά παράθυρα πίσω,
  • οθόνη πολλαπλών ενδείξεων "MAXI DOT",
  • ζάντες αλουμινίου 15",
  • ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι καθρέπτες.
Αυτή είναι η 4η γενιά του Skoda Fabia από το 1999 που πρωτοπαρουσιάστηκε το μοντέλο SKODA / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Η κορυφαία έκδοση Style, τέλος, έχει επιπλέον:

  • ζάντες αλουμινίου 16’’,
  • 2-ζωνικό αυτόματο κλιματισμό,
  • κάμερα οπισθοπορείας,
  • υπηρεσίες απομακρυσμένης πρόσβασης SKODA Connect,
  • ηχοσύστημα πολυμέσων "BOLERO" με οθόνη HD 8'',
  • φωτισμό εσωτερικού περιβάλλοντος AMBIENTE LIGHTING – LED,
  • ψηφιακό πίνακα οργάνων (Virtual Cockpit).

Οι τιμές για όλες τις εκδόσεις του νέου Skoda Fabia έχουν ως εξής:

  • Fabia Active 1.0 MPI 80 PS: 14.990 €
  • Fabia Ambition 1.0 MPI 80PS: 16.600 €
  • Fabia Style 1.0 MPI 80PS: 18.150 €
  • Fabia Ambition 1.0 TSI 110PS: 17.500 €
  • Fabia Style 1.0 TSI 110PS: 18.990 €
  • Fabia Style 1.0 TSI 110PS DSG: 20.650 €

Επίσης σημαντικό: σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, αυτή τη στιγμή υπάρχει διαθεσιμότητα με ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, ωστόσο ο χρόνος αναμονής σύντομα αναμένεται να αυξηθεί λόγω της ζήτησης.

TAGS SKODA FABIA ΔΟΚΙΜΗ SKODA ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ