ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Ferrari SP-8 είναι ένα roadster χωρίς οροφή διότι έτσι το ήθελε ο μοναδικός άνθρωπος που θα την αποκτήσει

FERRARI MEDIA CENTER
Ferrari SP-8 FERRARI MEDIA CENTER

Η εταιρεία του Μαρανέλο παρουσίασε τη νέα one-off (ενός και μοναδικού αντιτύπου) κατασκευή της, μια F8 Spider χωρίς οροφή, με εξειδικευμένη γρίλια αλουμινίου από τρισδιάστατο εκτυπωτή και με ζάντες που παραπέμπουν στη μυθική F40.

Το νέο δημιούργημα του τμήματος Ferrari Special Projects σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ειδικά για την παραγγελία ενός εύπορου πελάτη της από την Ταϊβάν, που θέλησε κι αυτός να αποκτήσει ένα cavallino που δεν έχει κανένας άλλος άνθρωπος στον πλανήτη - μέσα στην φρενίτιδα που εξακολουθεί να επικρατεί στην παγκόσμια αγορά εξωτικών (και όχι μόνο) supercars.

Έτσι προέκυψε η SP-8, της οποίας η τιμή παραμένει αδιευκρίνιστη. Το ιταλικό μοναδικό supercar θα παραμείνει ως έκθεμα στο Finali Mondiali Ferrari 2023 στην πίστα του Μουτζέλο μέχρι τις 30 Οκτωβρίου, έπειτα μέχρι το Μάρτιο του 2024 στο Μουσείο της Ferrari στο Μαρανέλο, και έπειτα θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του.

FERRARI MEDIA CENTER
Ferrari SP-8 FERRARI MEDIA CENTER


Η βάση της SP-8 είναι η F8 Spider, από την οποία αφαιρέθηκε η σκληρή οροφή για να προκύψει ένα καθαρόαιμο roadster χωρίς κανένα, πλέον, κάλυμμα της καμπίνας. Το χρώμα που επέλεξε ο Ταϊλανδός για την υπερ-σπάνια Ferrari του είναι ένας συνδυασμός του ματ γκρι Argento Micalizzato με ανθρακονημάτινα τμήματα βαμμένα σε ιριδίζων σκούρο μπλε Sandstone.

Κατ' αρχήν, μηχανικά δεν έχει αλλάξει τίποτα στον twin-turbo κινητήρα V8 των 3.9 λίτρων ανάμεσα στους δύο άξονες και πίσω από τους επιβάτες. Η απόδοσή του παραμένει στους 710 ίππους και στα 770 Nm ροπής, και στέλνεται φυσικά στους πίσω τροχούς.

FERRARI MEDIA CENTER
Ferrari SP-8 FERRARI MEDIA CENTER


Πέραν αυτού, όμως, η SP-8 έχει σημαντικές διαφορές από την F8 Spider. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι εν λευκώ σχεδιασμένα και έχουν διαφορετικά κρύσταλλα, ενώ τα πίσω παραπέμπουν σε εκείνα της Ferrari Roma. Η γρίλια είναι αλουμινένια με ρετρό κάθετες πτυχώσεις, και έχει κατασκευαστεί από ένα αποκλειστικό καλούπι που τυπώθηκε από τρισδιάστατο printer.

Το παρ-μπριζ και οι απολήξεις της εξάτμισης προέρχονται από τη 296 GTB, και αν προσθέσουμε σε αυτά και τις ρετρό ζάντες 5 ακτινών που είναι εμπνευσμένες από την F40 και τις οριζόντιες πτυχώσεις του καλύμματος του μοτέρ στην ουρά που θυμίζουν Testarossa, εύκολα συμπεραίνουμε ότι η SP-8 είναι ένα αμάλγαμα πολλών θρυλικών αυτοκινήτων του Μαρανέλο.

FERRARI MEDIA CENTER
Ferrari SP-8 FERRARI MEDIA CENTER


Αυτό το μίγμα σχεδίων και επιρροών εξελίχθηκε από τη Ferrari μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας CFD (Computational Fluid Dynamics) τόσο για να διασφαλιστεί η για την αεροδυναμική του απόδοση, όσο και για να προστατεύει τους επιβάτες από τον αέρα και το θόρυβο ελλείψει οροφής.

Το εσωτερικό περιλαμβάνει άλλο ένα ρετρό στοιχείο, την παραδοσιακή “χτένα” του επιλογέα ταχυτήτων, αλλά δεν υπάρχει τίποτα παρελθοντικό στις επενδύσεις του: είναι από Alcantara σε μπλε Navy χρώμα, με ραμμένο με λέιζερ. Τα χαλάκια έχουν επίσης ιριδίζουσα ιδιότητα, όπως και τα γυαλιστερά τμήματα του αμαξώματος.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ