ΑΓΟΡΑ

Αυτά είναι τα 5 καλύτερα supermini μέχρι τα 20 χιλιάρικα που δοκιμάσαμε πρόσφατα

24 MEDIA
Top5 Supermini Test 24 MEDIA

Πέντε από τα πιο αξιόλογα παλιά, καλά supermini, τα hatchback της κατηγορίας Β όπως τα αναφέρουμε σήμερα, που πέρασαν από τα χέρια μας τον τελευταίο καιρό: πώς αποδίδουν, πόσο πρακτικά είναι, πόσο καταναλώνουν και πόσο κοστίζουν.

Τα hatch της κατηγορίας Β αναλαμβάνουν όλο και περισσότερο το ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου (και) στη χώρα μας, λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών των νέων αυτοκινήτων τον καιρό αυτόν. Και με πλούσιο χώρο στην πλειοψηφία τους, για μια νεαρή οικογένεια και για τις αποσκευές της, ανταποκρίνονται εξαίσια στο ρόλο τους.

Με μικρούς κινητήρες Turbo βενζίνης, στην πλειοψηφία τους, πετυχαίνουν παράλληλα εξαιρετικό συνδυασμό απόδοσης και κατανάλωσης κι έτσι -παρότι πολλοί κατασκευαστές τα διαγράφουν για χάρη των B-SUV- διατηρούν ακόμα την παραδοσιακή τους αξία και ελκυστικότητα. Παρακάτω ακολουθούν πέντε από τα πιο αξιόλογα supermini που οδηγήσαμε πρόσφατα:

Renault Clio

P.DIAMANTIS
Renault Clio 1.0 TCe LPG P.DIAMANTIS
  • Κινητήρας: Τρικύλινδρος 1.0 Turbo Βενζίνης/Υγραερίου (LPG)
  • Ισχύς: 100 hp
  • Κατανάλωση (WLTP): 5,2 lt/100 km (βενζίνη) / 6,7 lt/100 km (LPG)
  • Μήκος: 4,053 m
  • Τιμή: Από 20.570 ευρώ (έκδοση TCe 90)

Το γαλλικό best-seller ανανεώθηκε αισθητικά και μηχανικά πριν από λίγους μήνες, και καλύπτει με όλη τη "βεντάλια" των εκδόσεών του -υβριδικές, βενζίνης, diesel, υγραερίου- το πλήρες εύρος των θερμικών αυτοκινήτων της άκρως δημοφιλούς και εμπορικής κατηγορίας Β, των παλιών supermini. Σε όλη αυτή τη βεντάλια παραμένει κατά βάθος ένα Clio, με όλη τη στιβαρότητα ενός εκ των πλέον σπορτίφ αυτοκινήτων της κατηγορίας. Όμως από όλες του τις εκδόσεις αν κάποια κλίνει περισσότερο προς την καθημερινή άνεση και την οικονομία, αυτή είναι της συγκεκριμένης δοκιμής: το Clio TCe 100 LPG που μπορεί να καίει είτε βενζίνη είτε υγραέριο.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Renault Clio TCe 100 LPG

Hyundai i20

P.DIAMANTIS
Hyundai i20 1.0 T-GDI P.DIAMANTIS
  • Κινητήρας: 1.0 Turbo βενζίνης
  • Ισχύς: 100 hp
  • Κατανάλωση (WLTP): 5,3 lt/100km
  • Μήκος: 4,040 μέτρα
  • Τιμή: από 19.890 €

Ένα από τα πιο αξιόλογα αυτοκίνητα πόλης του καιρού μας, πρόσφατα ανανεώθηκε -στην 3η του γενιά- σε εμφάνιση και εξοπλισμό, αλλά το άστρο του είναι ο μικρός τρικύλινδρος και άκρως αποδοτικός Turbo κινητήρας βενζίνης. Πέραν αυτού, είναι πολυσχιδές, με εκδόσεις 1.2 βενζίνης και υβριδικά συστήματα, αλλά εδώ δοκιμάζουμε την αμιγώς θερμική με τον βενζικοκινητήρα 1.0 T-GDI με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Hyundai i20 1.0 T-GDI

Opel Corsa

P.DIAMANTIS
Opel Corsa 1.2 100PS AT8 P.DIAMANTIS
  • Κινητήρας: Τρικύλινδρος 1.2 Turbo βενζίνης
  • Ισχύς: 100 hp
  • Κατανάλωση (WLTP): 5,4 lt.100km
  • Μήκος: 4,061 m
  • Τιμή: Από 21.200 ευρώ

Η ανανέωση του Opel Corsa στο μέσον του κύκλου ζωής της 6ης αυτής γενιάς του ήταν ιδιαίτερα ουσιώδης: δεν περιορίζεται στην υιοθέτηση της νέας μάσκας Vizor, αλλά επεκτείνεται σε ένα εξαίρετο μηχανικό σύνολο του τρικύλινδρου μοτέρ βενζίνης 1.2 Turbo με το καλορυθμισμένο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Ο κινητήρας αυτός με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων βάζει το Corsa στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για την ελληνική αγορά. Μάλιστα, έχει και την έκδοση 1.2 75 PS, με τιμή από 18.500 ευρώ.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Opel Corsa 1.2T 100PS AT8

Seat Ibiza

P.DIAMANTIS
Seat Ibiza 1.0 Eco TSI FR P.DIAMANTIS
  • Κινητήρας: Τετρακύλινδρος 1.0 Turbo βενζίνης
  • Ισχύς: 110 hp
  • Κατανάλωση (WLTP): 4,9-5,8 lt/100 km
  • Μήκος: 4,059 m
  • Τιμή: Από 19.790 ευρώ

Συνυφασμένο με την ελληνική αυτοκίνηση τις τελευταίες δεκαετίες, και στις πέντε γενιές του, το Seat Ibiza δέχθηκε ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα -στην εμφάνιση, την ποιότητα και τα ηλεκτρονικά του, με στάνταρ κεντρική οθόνη 8,25'' και πλουσιότερη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης- για να μείνει επίκαιρο. Η διαχρονική υπόσταση του Seat Ibiza, η πρακτικότητά του και η σταθερά καλή σχέση αξίας-τιμής του, το καθιστούν ένα από τα αυτοκίνητα που έχουν συνδεθεί σε μεγάλο βαθμό με τη χώρα μας. Εδώ το δοκιμάζουμε με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 Eco TSI των 110 ίππων, αλλά βεβαίως υπάρχει και η έκδοση 1.0 Eco TSI των 95 PS που ξεκινά από τα 17.490 ευρώ.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Seat Ibiza 1.0 Eco TSI

Mazda 2

Mazda 2 Homura
Mazda 2 Homura K.BOIDANIS
  • Κινητήρας: Τετρακύλινδρος 1.5 βενζίνης
  • Ισχύς: 90 hp
  • Κατανάλωση (WLTP): 4,7 lt/100 km
  • Μήκος: 4,080 m
  • Τιμή: από 17.596 €

Εν όψει της έλευσης του νέου που έχει “υπογραφή” Toyota, το υπάρχον Mazda 2 αποχαιρετά την αγορά ως ένα από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση αυτοκίνητα της κατηγορίας, και με την χαμηλότερη τιμή της πεντάδας αυτής. Ευέλικτο, καλορυθμισμένο, με πλαίσιο εξαιρετικά δοτικό για τους “ανήσυχους” φίλους της μάρκας, παρότι αποδίδει “μόνο” 90 ίππους συνδυάζεται με τον κορυφαίο επιλογέα 6 ταχυτήτων της κατηγορίας, που αναδεικνύει την ελαστικότητα του κινητήρα και βοηθά στην οικονομία καυσίμου.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Mazda 2 1.5 e-Skyactiv G «Homura Aka»

TAGS ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ RENAULT CLIO OPEL CORSA HYUNDAI I20 MAZDA2 SEAT IBIZA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ